11 Reacties

5 maanden geleden

Gewoon zwembandjes, die van decathlon

5 maanden geleden

Zwembandjes en een zwemband dan doppert hij een beetje verder. Mijn zoontje is een waterrat en wilt niet vastgehouden worden. 🤭

5 maanden geleden

Een puddle jumper 😁 is echt fantastisch (uiteraard in dieper water je kleine alsnog vasthouden) Mijn dochtertje heeft een hekel aan zwembandjes, maar dit zit erg lekker en heb je met leuke patroontjes

5 maanden geleden

Hier ook gewoon zwembandjes voor ons zoontje van 2,5. Een echte druktemaker in het water en qua vrijheid werkt dit het beste voor hem.

5 maanden geleden

Reactie op Ydw-L

Zwembandjes en een zwemband dan doppert hij een beetje verder. Mijn zoontje ...
Super dank jullie wel. Ik dacht inderdaad ook gewoon aan zwembandjes. Ik ga daar even naar kijken

5 maanden geleden

Zwembandjes en een band zie je veel kids mee. Puddle jumper geprobeerd maar geen fan van hij gaat om haar middel elke keer steeds losser vindt dat toch een ding voor een duur ding.

5 maanden geleden

Gewoon Zwembandjes. Gaat prima!

5 maanden geleden

Puddle jumper goedkopere versie van de decathlon. Die heet de tiswin jumper en is 15 euro. De band rond zijn borst is nu nog te groot maar zit hem niet in de weg. Bandjes armen en buik kan je los halen van elkaar en apart gebruiken en wat ik fijn vind is het stofje om de banden heen daardoor blijft zijn huid niet vastgekleefd aan dat plastic echter zakken ze niet af.

5 maanden geleden

Wij hebben deze en ik wil niks anders meer! Hij zwemt hier heerlijk in, voelt zich als een vis in het water door de vrijheid en is toch veilig. Wij zwemmen iedere week (peuter zwemmen, hoewel dit zonder bandje oid is) en hij vind het zo leuk om te zwemmen dat hij er ook wel eens vandoor gaat zonder ons in het water😅

5 maanden geleden

Tot nu toe gewoon zwembandjes. Wil zo’n zwemvest uiteindelijk maar die zijn vaak voor kindjes die iets zwaarder al zijn

5 maanden geleden

Pudle jumper heel blij mee