35 Reacties

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Achja, als we alles volgens de boekjes moeten doen he... Pff Ik vraag toch ...
Weet ik wel hoor! Bedoelde het niet slecht maar mee dat je niet echt 'wist' waarom een jasje niet zo veilig is. Hier zit onze dochter ook niet graag in de maxi cosi dus ik zet ze vaak naast mij in de auto. Is ook minder veilig dan vanachter maar dan ruikt/ziet ze me wel

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Hoezo is een jasje niet veilig in de maxi cosi? 😅 Toen wij vanuit ziekenhu ...
Jasje aan wordt vanwege veiligheidsredenen afgeraden in de maxicosi. Baby zit dan met lichaampje niet straks genoeg in de riemen van de maxicosi en kan bij hard remmen dan uit zn kleding vliegen(zoek maar op)..

één jaar geleden

Reactie op Lauranne86

Jasje aan wordt vanwege veiligheidsredenen afgeraden in de maxicosi. Baby z ...
Hebben het hier dan wel over een ‘puffer’, een dikke winterjas. Niet een dun jasje.

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Wat mij betreft mag dit topic worden gesloten !
Hej hoe is het nog gegaan met jullie dagje weg? 🤗

één jaar geleden

Reactie op Laukers

Hej hoe is het nog gegaan met jullie dagje weg? 🤗
Hee Wat lief dat je daar aan denkt Heenweg in de auto ging goed. Maar terugweg niet 🥲 Ook tijdens het dagje weg was ze erg onrustig, gewoon echt last van het sprongetje denk ik En dat autorijden? Tja dat stellen we voor nu maar even zoveel mogelijk uit

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Hee Wat lief dat je daar aan denkt Heenweg in de auto ging goed. Maar terug ...
Ahw wat vervelend! Hopelijk kunnen jullie snel weer op pad met de auto 😘

één jaar geleden

Ik heb ook een spiegel hangen zodat ik na haar kan kijken als ik autorij. Maar vooral dat ze naar zichzelf kijkt. Goed afgeleid zo😝

één jaar geleden

Ik heb het andersom. Ze vond het echt drama in de auto, totdat ik een spiegeltje heb gekocht zodat ik haar kon zien.. en haar een knuffeltje in de handen geef die ze vast kan houden. Ze frummelt graag met d'r handjes. Had de knuffel eerst bij mij gedragen zodat het naar mij rook.. en nu is dat niet eens meer nodig! Ik ga pas rijden als zij verschoont is en een fles heeft gehad. Als ze huilt zet ik de blazer hard en dan raakt ze afgeleid en ontspannen. Haha Had vorige week een bruiloft s ochtends. Eerste keer zo ver weg, alleen! Vond het erg spannend maar ze deed het super. 2 uur heen ivm file en terugweg was ze in haar slaap knetterhard aan het krijsen (verwerken?). Auto zsm aan de kant gezet en een uur de tijd genomen om haar bij te laten komen.. luier verschonen, knuffelen en troost flesje. Toen pas verder rijden.. Ik zing ook weleens mee met muziek zodat ze mijn stem hoort en idd.. niet te warm aankleden want bij mij zit ze ook in een trappelzak en dat is warm genoeg

één jaar geleden

Ik heb het andersom. Ze vond het echt drama in de auto, totdat ik een spieg ...
Misschien is de blazer nog een idee ! Voor de rest heb ik alles al geprobeerd. Een speeltje, spiegeltje, veel praten, meezingen, zelf achterin zitten maar dat heeft nog niet geholpen 🥲

één jaar geleden

Hi! Out of the box: misschien is ze wagenziek. Ik was dat als baby al (en heb er nog steeds last van, helaas), m'n ouders snapten er niets van waarom ik 2u lang lag te huilen op weg naar opa en oma, terwijl andere baby's in de auto in slaap vielen. Totdat ik oud genoeg was om het aan te kunnen geven, toen vielen alle puzzelstukjes op hun plek. Dat jullie dochter er eerder geen last van had, zou kunnen komen doordat ze nu meer/anders kan zien en zich steeds meer bewust wordt van haar omgeving. Behalve huilen (krijsen) kunnen veel kwijlen (maar ja, dat doen ze natuurlijk toch al meer) en wit zien ook symptomen zijn. Ik hoop dat het dat niet is, want dan is er voorlopig geen oplossing voor totdat ze oud genoeg is voor tabletjes et cetera 🙈 Pas vertrekken als ze al slaapt in haar stoeltje zou nog een optie kunnen zijn. Succes in ieder geval, het lijkt me vrij waardeloos en stressvol voor jullie allemaal!

één jaar geleden

Reactie op Thialda_T

Hi! Out of the box: misschien is ze wagenziek. Ik was dat als baby al (en h ...
Ja we hebben idd ook al aan wagenziek gedacht, ik heb een rubbertje onder mn auto laten zetten, maar ook dit nog niet mrt het gewenste resultaat. Wat vervelend dat jij dat ook al als baby had! Lijkt me erg naar...

één jaar geleden

Hier ook, tis hier reflux vermoed ik wat hem verveeld. Ik ben nu bij de manueel therapeut met hem want ik vind het zo stressvol rijden met een huilende baby... en wij doen ook een (dunne) jas aan, hij heeft het snel warm....

één jaar geleden

Is ze misschien al flink gegroeid? Ik merkte precies hetzelfde. In het begin hoefde ik hem maar in de maxi cosi en in de auto te zetten en hij was vertrokken, maar op een gegeven moment krijste hij alles bij elkaar. Nu zag ik op het verkleinstuk van de maxi cosi dat deze er uit moet als je kindje groter is dan 60cm. Is dat bij jullie maxi cosi misschien ook zo? Hij zit bij ons nu een stuk lekkerder en slaapt weer meteen als we aanrijden!

één jaar geleden

Reactie op Priscillax3

Is ze misschien al flink gegroeid? Ik merkte precies hetzelfde. In het begi ...
Oh ik lees nu pas dat de verkleiner er al uit is haha. Sorry!

één jaar geleden

Reactie op Priscillax3

Oh ik lees nu pas dat de verkleiner er al uit is haha. Sorry!
Geeft niks ! Heel lief dat je meedenkt ☺️ Ik rij nu kleine stukjes met haar en dat gaat prima Grotere afstanden doen we samen zodat een van ons achterin bij haar kan gaan zitten