92 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mikila

Snap ik wel, angst is ook rottig idd. Maakt niet uit welke angst, allemaal ...
Heel erg bedankt 💕. Het was een spannende zwangerschap. Ik had al weeën met 22,5 week. Ik heb iets teveel trauma’s en spanningen dat het lijkt alsof ik er even niks meer bij kan hebben. Hoop dat het gauw voorbij is allemaal. Ik wacht even mijn vervolg afspraak af en dan zien wat de artsen denken.

één jaar geleden

Reactie op Onseerstewondertje

Op 35 weken was de schatting 2700gr
Mooi gewicht. Scheelt eigenlijk niet zo heel veel met mij.

één jaar geleden

Reactie op Mommtoobee

Voor mij klinkt 2900 gram niet zoveel, ons zoontje is nu met 35+3 geschat o ...
Het is nog niet met zekerheid vastgesteld dat ik dan ook daadwerkelijk met 37 weken ga bevallen. De kleine is extreem gegroeid. Maar ik ook. Schrik niet, ben 30 kilo rijker. Daardoor vele ongemakken met name last van hele snelle hartslagen. En die vergen weer heel wat energie. Ik kan daar zo onwel van worden. Ik had al weeën met 22,5 week en heb uiteindelijk een cerclage gekregen die over 10 dagen word verwijderd. Ook daar kijk ik enorm tegenop. Lees geen fijne verhalen op het net. Maar na de operatie heb ik ook volledige bedrust gehouden. Daar is het misgegaan. Beide begonnen flink te groeien. Ik probeer los te laten maar dat lukt mij niet echt.

één jaar geleden

Reactie op Mommtoobee

Voor mij klinkt 2900 gram niet zoveel, ons zoontje is nu met 35+3 geschat o ...
Hopelijk zal alles goed gaan❤️. Lijkt mij ook zo bizar; om te weten op welke dag je je kleintje krijgt.

één jaar geleden

Reactie op Een Wens

Het is nog niet met zekerheid vastgesteld dat ik dan ook daadwerkelijk met ...
Oh maar met je hele verhaal snap ik het zo goed dat ze je misschien al met 37 weken inleiden. Wat een spannende zwangerschap zo ook al, en de kleine dus ineens een mega sprong. Ik dacht al: er is vast meer aan de hand dan alleen het geschatte gewicht, maar dat is zo lastig met een berichtje dat ik dat niet precies wist. Maar snap het goed dat het loslaten niet lukt, het is zo spannend, dubbel en intens. En het gaat om je allergrootste schatje daar in je buik. Heel normaal dat het loslaten niet zo makkelijk gaat. Ik wil je in ieder geval heel veel succes en sterkte wensen en... het is bijna zover, voor jou en mij. Heel fijn. Toitoi!!

één jaar geleden

Op 35.0 was zoontje 2630 gram.. daarvoor extra echo's gehad maar leek een groeispurt gehad te hebben en nu stabiel.. prima gewicht niets mis mee.

één jaar geleden

Reactie op Een Wens

Heel erg bedankt 💕. Het was een spannende zwangerschap. Ik had al weeën me ...
Och, kan ik me voorstellen. En die hormonen helpen ook niet qua angst, zeker niet als de zwangerschap al zo beladen is. Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Bij ons ook 2900 gram. Gynaecoloog sprak hier over een normaal gewicht en wou zelfs absoluut niet vroeger de baby halen! Aangezien deze bij ons in stuit ligt en het sowiso een geplande keizersnede wordt is dit uitgebreid besproken en gyn waarschuwde ons dat er toch nog vele vaker problemen zijn met eten en ademhaling op 37 weken ...

één jaar geleden

34 weken en hij is 3250 gram. Geschat geboorte gewicht is 4,5 kg. Ik ben zelf 1.60 M en normaal 57 kg. Zorgwekkend leek mij haha maar alles is goed en ze zien geen reden om het eerder te halen. Mijn gynaecoloog geeft aan dat hij ervan overtuigd is dat elk lijf een baby maakt die uit haar lijf kan. Mijn vriend is heel lang en ook een flink geboorte gewicht gehad. Genetisch dus.. ben ik bang ? Jaaa doodsbang !!

één jaar geleden

35 weken en 3 dagen en baby weegt 2800 gram + aanwezigheid van een mooi vetlaagje en bolle buik. De verloskundige is blij en wij dus ook!

één jaar geleden

Vorige week 34 weken, en is de baby rond de 2400 gram geschat. Vrij gemiddeld volgens mij.

één jaar geleden

Hier met 33 weken geschat op 2500 gram... Beste baby dus

één jaar geleden

Hier met 35 weken geschat op 2300 gram. Zou gewoon een kleinere baby zijn. Ben benieuwd…

één jaar geleden

35 weken 2700 gram. Iets groter kindje dus.

één jaar geleden

Net terug vanuit het ziekenhuis ( groeiecho ) Ik ben vandaag 35 weken zwanger en mijn kleine meid is1660 gram! Mijn placenta is het aan het opgeven! Morgen terug komen voor een stappenplan die ze gaan maken ! Het zal mij benieuwen

één jaar geleden

Hier 35+2 en woog al 3100 kg nu bijna 37 weken en ben benieuwd hoeveel dan☺️

één jaar geleden

35 weken 2700 gram

één jaar geleden

34+6 en weegt 2485 gram 🤗

één jaar geleden

Ik heb a.s donderdag een controle bij de gynaecoloog en ik ben dan 35.3 Is het dan mogelijk dat ze dit ook checken? Want ik weet helemaal niets van lengte en gewicht van de baby..

één jaar geleden

Bij 35+4 2500 gr (meisje) ze wordt 3 kg geschat bij 40 weken zwangerschap.