29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Josepha

Hier ook hoor. Als ze verder gewoon goed te pas is overdag, genoeg volle lu ...
Dankjewel, ben niet de enige dan🙈 Ze heeft gelukkig genoeg volle luiers en drinkt overdag wel veel.. Wel lekkere nachten zo haha

één jaar geleden

Hoe doen jullie het eigenlijk als er bv stel 4 uur tussen een fles in hoord te zitte. Kleintje slaapt binnen een uur na de fles. Word na een uur wakker. En dan moet er nog 2 uur overbrug worden voor volgende fles, maar de wakker tijd is tot nu toe 1 uur a anderhalf uur. ?

één jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Hoe doen jullie het eigenlijk als er bv stel 4 uur tussen een fles in hoord ...
Dat vind ik dus ook heeel erg lastig! Onze dochter slaapt vaak maar 45 minuten.. dan laat ik haar een tijdje wakker zijn en probeer ik haar weer in slaap te krijgen. Soms lukt het, soms niet. Ik probeer dan of eerder te voeden als ze trek heeft, of ze is wakker. Maar dat resulteert vaak in oververmoeidheid, maarja dat kan je niet altijd voorkomen als je kindje weigert te slapen 😆

één jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Hoe doen jullie het eigenlijk als er bv stel 4 uur tussen een fles in hoord ...
Ik ga vaak nog even spelen met de kleine meid in de box (met geluidjes maken etc en der knuffels) vaak wordt ze dan weer moe en slaapt ze nog even voor de volgende voeding

één jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Hoe doen jullie het eigenlijk als er bv stel 4 uur tussen een fles in hoord ...
Na de wakkertijd wandelen, dan valt ze sws in slaap. En anders wat eerder de fles

één jaar geleden

Onze kleine meid (10 weken) slaapt ineens wel erg lang s nachts… vannacht v ...
Hier ook van 19.30 tot een uur of 7/8 zonder voeding tussendoor. Heeerlijk toch haha

één jaar geleden

Reactie op tessa-1

Hier ook van 19.30 tot een uur of 7/8 zonder voeding tussendoor. Heeerlijk ...
Ah zo fijn! Het is wel echt heerlijk idd 🙈 denk dat we geluk hebben, maar ik lees ook wel eens dat het ineens om kan slaan dus ik ga er maar van genieten voor zolang het duurt haha

één jaar geleden

Hier is ze precies na elke voeding 1.5 u wakker en valt dan in slaap. Ene dutje kan zo 2 uur duren en soms is ze na 30 min weer wakker.

één jaar geleden

Onze dochter is nu 7 weken. Na de ochtendfles van 6/7u gaat ze gelijk weer naar bed na 45min. In 15 minuten de fles en dan nog 30 boeren en uitbuiken. Ze valt dan ook langzaam weer in slaap op schoot. Dan bakeren we haar net als in de nacht weer in. De 3 voedingen daarna van 10u-14u-18u zijn idd wat actievere momenten. Ze brengt dan na die 45min voeden even tijd door in de box met muziekmobiel of in de wipstoel met knuffeltjes boven haar hoofd. Uiteindelijk valt ze dan in slaap in de box en leg ik haar zo nodig over in bed. Ben en blijf ik beneden, dan laat ik haar in de box slapen. Is het een kort slaapje en wordt ze onrustig, dan leg ik haar in de wandelwagen. Daar slaapt ze 100% gegarandeerd verder. Dit tot de volgende fles. De fles van 23u is vermoeiend voor haar. We moeten haar vaak wakker maken voor deze fles. En ze valt dan ook snel weer in slaap daarna. We zijn nu overdag ook af en toe aan het experimenteren met haar in de armen houden na de fles met een boekje er bij. Beetje voorlezen. Of alleen een knisperboekje. Niet langer dan 5 a 10 minuten nog. Het is OF helemaal slap en slapen. OF onrustig en druk in de armen. Dan is de box of wipstoel ideaal.