968 Reacties

één jaar geleden

Reactie op meia93

Hier ook een leeg vruchtzakje vanmorgen met 8+2. Nu wachten tot de miskraam ...
Hier helaas ook. Volgende week weer een echo als de miskraam niet al op gang gekomen is.

één jaar geleden

Reactie op meia93

Hier ook een leeg vruchtzakje vanmorgen met 8+2. Nu wachten tot de miskraam ...
Wat erg! Niet volgende week nog een keer terug komen? Wij hebben zo de afspraak. We weten wat de uitkomst gaat zijn, maar zijn diep van binnen echt toch echt gespannen.

één jaar geleden

Reactie op _Liv_

Hier helaas ook. Volgende week weer een echo als de miskraam niet al op gan ...
Sterkte! Vreselijk dat wachten. Wij horen het zo definitief.

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Sterkte! Vreselijk dat wachten. Wij horen het zo definitief.
Dank je wel, jullie ook sterkte. Hopelijk toch nog goed nieuws voor jullie.

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Wat erg! Niet volgende week nog een keer terug komen? Wij hebben zo de afsp ...
Sterkte voor jullie! Morgen wel telefonisch afspraak. Maar verder niet

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Sterkte! Vreselijk dat wachten. Wij horen het zo definitief.
Hoe was het?

één jaar geleden

Ik merk dat ik al heel erg bezig ben met de vraag of ik ga wachten tot de miskraam zelf op gang gaat komen of dat ik pillen wil. Ik vind het heel lastig, aan de ene kant wil ik het liefst geen enkele medicatie, aan de andere kant wil ik er graag een streep onder zetten zodat we weer verder kunnen.. hebben jullie daar al ideeën over?

één jaar geleden

Reactie op ddvdh

Ik merk dat ik al heel erg bezig ben met de vraag of ik ga wachten tot de m ...
Ik had ze het liefst meteen al gehad maar moet wachten … wettelijke bedenkdagen. Misschien ook wel goed, ik wil het rationeel het liefst achter me laten en door naar de volgende ronde net als wat jij zegt. Bovendien is het twee voor twaalf met mijn leeftijd. Maar zo simpel voelt t emotioneel nou ook weer niet. Punt is dat ik op 8 weken zit met een vruchtje dat totaal niet zichtbaar is (niet verder gegroeid dan 4 weken? Verschrompeld?) dus ja, het is geen kwestie van volgende week klopt het ineens wel. Het had dus in mijn ogen al afgestoten moeten worden door mijn lichaam. Maar die denkt dat ik nog zwanger ben. Dus dan maar helpen. Wat is voor jou een voordeel van wachten tot het zelf op gang gaat komen?

één jaar geleden

Reactie op _Liv_

Ik had ze het liefst meteen al gehad maar moet wachten … wettelijke bedenkd ...
Ja precies, ik ga er ook echt niet vanuit dat er volgende week wel iets te zien is maar snap de extra check wel. Net wat je zegt, lichaam had het in principe al af moeten stoten. Het enige voordeel voor mij is dat ik het liefst de natuur zijn gang laat gaan, maar ik denk dat ik dat psychisch niet ga trekken. Dus voor nu neig ik ook meer naar medicatie. Las dat het soms nog wel een paar weken kan duren voor het op gang komt, dan ben je er in het ergste geval dus nog een paar weken mee bezig (in je hoofd).

één jaar geleden

En, hoe is het gegaan Imca16?

één jaar geleden

Reactie op ddvdh

Ja precies, ik ga er ook echt niet vanuit dat er volgende week wel iets te ...
Precies en met je lijf. Ik kreeg vandaag te horen dat ik in principe wel gewoon zwanger ben en ik heb ook nog steeds symptomen incl alle schommelende hormonen... Dat vind ik nu al wel heftig. Het voelt ten opzichte van de vorige 2 miskramen nu wel heftig dat ik al afscheid moet nemen van deze zwangerschap terwijl in de vorige gevallen het vanzelf ging en het verdriet met het bloed tegelijk kwam. Ik ben zelf ook eerder voor de natuurlijke weg, maar ik vrees hetzelfde als jou...dat dat emotioneel echt te zwaar is.

één jaar geleden

Hoe gaat het met je, TS?

één jaar geleden

Reactie op ddvdh

Ik merk dat ik al heel erg bezig ben met de vraag of ik ga wachten tot de m ...
Ik heb ook eerst twee weken gewacht en dit weekend de medicatie genomen. Uiteindelijk was dit voor mij ook de beste beslissing. Ik dacht dat het uit zichzelf kwam maar het bloeden zette niet door. Ik vond het een “fijne” ervaring dat ik het kon timen en kon opvangen. Heb het gisteravond met mijn vriend begraven 🌟

één jaar geleden

Helaas nog steeds een lege vruchtzak, wel met dooier. We hadden hier ook op gerekend, maar toch komt de bevestiging (weer) hard binnen. Vruchtzakje was wel wat geslonken sinds vorige week dus mijn lichaam is het wel aan het afstoten. Hoe lang het kon duren voor mijn lichaam het zelf zou doorzetten wist ze niet, kon nog weken duren. Ik kan daar niet op wachten.. heb medicatie mee gekregen. 1 pilletje slikken en dag erna 4 inbrengen, zie er nu al als een berg tegen op. Denk dat ik vrijdag de 1e neem. Zaterdag en zondag hebben we onze agenda leeg gemaakt en dan verwacht ik het na die andere 4.. ik hoop dat we het daarna kunnen afsluiten en door kunnen, nu lukt dat nog niet. Het voelt toch als falen voor mij.

één jaar geleden

Ik heb ook eerst twee weken gewacht en dit weekend de medicatie genomen. Ui ...
Heel veel sterkte! Viel het mee met de medicatie..? Merkte je al wat na het 1e pilletje of pas bij de rest de dag erna? Wij hopen het ook een beetje te timen, maar vind het dood eng. Sterkte met de verwerking en hopelijk op naar een mooie toekomst.

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Helaas nog steeds een lege vruchtzak, wel met dooier. We hadden hier ook op ...
Heel veel sterkte! Als je over de medicatie wil kletsen, ik heb het vorig weekend doorstaan 😘

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Heel veel sterkte! Viel het mee met de medicatie..? Merkte je al wat na het ...
Ik vond het ook heel eng, maar bij mij viel het echt mee. Na de eerste medicatie kreeg ik in de avond al echt wat bloedverlies met kleine stolsels, mijn lichaam was er zo gezegd al vrij klaar mee. Toen de volgende dag om 12 uur al huilend de medicatie genomen, wilde niet dat het echt definitief was maar achteraf blij dat ik het heb gedaan. Rond half 3 begonnen de krampen en om 3 uur vrij hevig (beetje weeenachtig) dit heeft 25 min geduurd en iets in mij zei: opstaan. Ik kwam uit bed en voelde het letterlijk zakken zegmaar… eenmaal boven de wc kwam er eerst een stolsel van circa 4cm uit, daarna de medicatie en daarna het vruchtzakje. De kramp werd vrijwel meteen minder… inmiddels dag 5 en het bloedverlies is al zoals een normale menstruatie. Ik vond dag 1 en 2 heftig qua bloedverlies in de zin van; kraamverband maar niet extreem. Nu is het goed te doen! You van do it ❤️

één jaar geleden

Ik vond het ook heel eng, maar bij mij viel het echt mee. Na de eerste medi ...
Wat is het dan snel gegaan bij jou! Heel heftig, maar denk ook fijn dat het zo snel werkte. Ik heb al dagen lang last van kramp dus denk dat mijn lichaam ook wel klaar is. Lijkt me zo’n nare ervaring dat je het zo voelt zakken.. heb je nog controle of je dan echt schoon bent? Hopelijk houdt het bloeden binnenkort op en houdt het niet 2 weken aan!

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Wat is het dan snel gegaan bij jou! Heel heftig, maar denk ook fijn dat het ...
Ja ging inderdaad snel… nu komt dat denk ik ook doordat ik 2 weken heb gewacht en elke dag al wat bruinverlies had. Het eerste tablet is een hormoonstopper, nu dus op dag 5 is mijn test nog maar heel licht positief… ik vond het eerlijk gezegd geen nare ervaring, het floepte eruit als het ware maar kreeg daardoor een soort bevalling gevoel. Ik was bijna een soort trots en natuurlijk ook ontzettend verdrietig maar we hebben het een aantal dagen bewaard in koud water totdat we een plekje hadden uitgekozen. Ik krijg idd over anderhalve week de controle echo, maar weet 99% zeker dat ik alles verloren ben 🙂

één jaar geleden

Ja ging inderdaad snel… nu komt dat denk ik ook doordat ik 2 weken heb gewa ...
Ja de arts zei inderdaad dat de 1e een hormoon stopper was. Was daarom heel benieuwd of dat al wat in werking zette in je lichaam, ook omdat ik de deur uit ben. Ik heb nog niks qua verlies gehad, alleen krampen. Mocht ik het kunnen begraven lijkt me dat een hele fijne afsluiting. We hebben het er al over gehad om anders iets anders te bedenken voor onszelf. Kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat ik me volgende week hetzelfde mag voelen.