810 Reacties

één jaar geleden

11 weken

één jaar geleden

2e zwangerschap. 1e was een miskraam. Nu een goede zwangerschap. Vandaag 10 + 1. Al een heerlijk darmbuikje waar ik nu al van geniet.

één jaar geleden

12 weken

één jaar geleden

Dag dames, ik ben 12weken+4, ben nog geen gram aangekomen (en ik eet ook zo veel) en toch wel gevoel dat ik een buikje heb! Heeft nog iemand dit ? :) Grtjs

één jaar geleden

Reactie op Biekemaertens

Dag dames, ik ben 12weken+4, ben nog geen gram aangekomen (en ik eet ook zo ...
Ja ik ben zelfs afgevallen maar mijn buik is zeker dikker geworden! Vooral darmen natuurlijk (9 weken) maar toch ben ik blij haha 😊

één jaar geleden

Hier exact 11 weken van nr. 2, weinig aangekomen maar wel al een flink buikje. Het is een combi van darmen en baarmoeder die volgens de vk al goed naar voren aan het duwen is. Aan de ene kant vind ik het heerlijk, aan de andere kant is het bijna niet meer te verbergen en willen eigenlijk de nipttest afwachten voor we het wereldkundig maken…

één jaar geleden

10 weken!

één jaar geleden

Reactie op Biekemaertens

Dag dames, ik ben 12weken+4, ben nog geen gram aangekomen (en ik eet ook zo ...
Ben 7 kilo "afgevallen". Niet echt blij mee in een zwangerschap.. maar wel echt al een heel verschil in buik.. die is echt veel ronder geworden.

één jaar geleden

Reactie op Jacky131

Jeejtje ik ben 11 weken en zie nog helemaal niks van een buik😅
Hier hetzelfde haha (wel pas 9+3) maar m’n buik is nog hetzelfde als ervoor 😅

één jaar geleden

Vandaag 11 weken en ik heb het idee dat de darmenbuik snel een babybuik aan het worden is. 🥰 Mijn onderbuik groeit mooi door! Zo leuk! Wel lekker opgeblazen vandaag 😅

één jaar geleden

Ben vandaag 13 weken. Heb het idee dat mijn darmenbuikje wat plaats aan het maken is voor een babybuikje 😍. De afgelopen weken was ik echt een bolletje, nu is vooral mijn onderbuik boller en bovenin wat platter 🥰

één jaar geleden

Week 10 ❤️

één jaar geleden

10 +5 weken

één jaar geleden

Precies 10 weken van mijn eerste kindje op deze foto. Nog helemaal plat🤪. Gelukkig heb ik de echo als bewijs haha.

één jaar geleden

12 week en 5 dagen

één jaar geleden

Reactie op C1234

9,5 week 😳😊
Morgen 11 weken 😊

één jaar geleden

14 weken😇

één jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

12+3 van de tweede. M’n buikje loopt fiks aantal weken voor op de 1e en vin ...
14 weken, echt bizar hoe snel dit gaat bij de 2e. Ik probeer er maar van te genieten maar in m’n hoofd klopt het niet. Niet meer te verbergen zo 🙊

één jaar geleden

Nu 11 weken en 2 dagen, eerste zwangerschap 🥰

één jaar geleden

Reactie op Newmomx

2e zwangerschap. 1e was een miskraam. Nu een goede zwangerschap. Vandaag 10 ...
Mag ik vragen waar je deze jurk vandaan hebt?