36 Reacties

één jaar geleden

Ik ben hier ook bang voor. ik heb alleen erge bekken instabiliteit. ik breng 2x p.w. mijn zoontje naar school(hij zit wat verdere afstand op school). puur om niet continue thuis te zitten. verder huiselijke klusjes raken nooit op. verder voorbereiden op de komst van de baby, dus wassen, strijken, alles op zn plek zetten, geld op makem🤣🤣

één jaar geleden

Heb al wat boeken uitgezocht die ik sowieso wil lezen, je kunt ook andere hobby's (weer) oppakken, misschien iets zelf maken voor de babykamer qua decoratie. Qua beweging ben ik van plan om te gaan zwemmen 1 a 2x per week, lang lopen krijg ik last van mn rug.

één jaar geleden

Goeie vraag. Ik ben net met verlof, voel onrust in de zin dat ik telkens wat te doen moet en wil hebben🫠.... Tot nu toe vooral laatste dingetjes kopen, babykamer afronden, huishouden...

één jaar geleden

Ik heb er nu 1 week verlof op zitten en ben veel bij vriendinnen op bezoek geweest. Verder ben ik druk bezig om alle kastjes opnieuw in te delen omdat er natuurlijk plek gemaakt moet worden voor babyspullen. Alle kleertjes zijn gewassen en ook meteen gestreken. Ik heb alle enveloppen voor de baby kaartjes geschreven en ben druk bezig met een voorraadje eten voor in de diepvries. De 1e week heb ik me dus niet verveeld haha. Volgende week wil ik alle ramen wassen en de zolder opruimen. En morgen heb ik mijn babyshower. Mijn man en ik willen ook nog naar de kerstmarkt en Sinterklaas met de familie komt eraan en moet nog alle cadeautjes inpakken 🙈

één jaar geleden

- elke dag min 20 wandelen met de hond. - elke dag een gezonde maaltijd maken voor in de diepvries voor na de geboorte. - ik heb de afgelopen maanden al mijn series opgespaard en ga ik tijdens mijn verlof kijken. - enveloppen schrijven voor geboortekaartjes. - op visite bij moeder/opa - laatste spulletjes klaarmaken voor de babykamer - dutjes

één jaar geleden

Verveling heb ik nooit last van, kijk er vreselijk naar uit naar mijn verlof, nog 2 weken werken.😁 Ik ga dan lekker boeken lezen, heerlijke kerstfilms kijken met warme chocolademelk, paar keer per dag met de hondjes lopen, huishoudelijke taken, lekker koken voor mijn man, naar familie,met vriendinnen afspreken, onze andere dieren verzorgen, nog her en der wat extra poetsen en opruimen en vooral genieten!🥳🥰

één jaar geleden

Ik moet ook nog 2 weekjes wachten maar heb al redelijk wat bedacht. Lekker naar de kapper. Zwangerschapsmassage. Zwemmen. Bij vriendinnen op visite. Maaltijden voor in de diepvries. Netflixen. Fotoboek van afgelopen jaar maken. Alle babykleertjes wassen. Maar vooral; alles op het moment zelf besluiten en lekker niets MOETEN

één jaar geleden

Ik ben al met verlof sinds 29 weken en ik vermaak me prima. In het begin nog wel last gehad van me niet productief voelen maar nu ben ik daar helemaal ok mee. Een paar keer per week ga ik met vriendinnen een koffietje doen, lekker rommelen in huis, dutje, boekje lezen, koken, ommetje fietsen/wandelen (mag niet meer sporten maar nog wel wandelen en fietsen). Al met al vermaak ik me prima met niks doen haha

één jaar geleden

Ik kijk zo uit naar mijn verlof! Start vanaf de kerstvakantie. Mijn peuter zal dan ook 2 weken thuis zijn, dus ik vind het jammer dat ik dan erg weinig nuttig zal kunnen doen en ook weinig zal kunnen rusten. Anderzijds zijn het natuurlijk de laatste momenten dat zij mij helemaal voor zichzelf alleen heeft.. Extra genieten en samen tijd doorbrengen dus!

één jaar geleden

mijn verlof is afgelopen donderdag ingegaan... dit weekend bezig met wasjes draaien met baby kleding, dekens, doeken etc etc en hopelijk kom ik toe aan het strijken... maandag lekker naar high tea in halsteren en dinsdag komt mn vriend weer voor 2 weken naar huis (2 weken varen, 2 weken vrij) en laatste dingetjes halen en ook grote schoonmaak houden in stapjes, elke dag wel wat nu ik het nog kan

één jaar geleden

Willen jullie wat klusjes van mijn lijst doen als jullie je vervelen?😜 Ik heb net verlof en een dochter van twee jaar thuis. Die is welke dag tot kerst nog 1 dag in de week 7 uurtjes weg en verder helemaal bij mij thuis. Ik ben 31-12 uitgerekend. Ik heb enorme nesteldrang, waren ook heel erg laat met de babykamer… ik moet volgende week de laatste spullen nog kopen en behalve dat wil ik echt alles en dan ook alles poetsen haha.

één jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Willen jullie wat klusjes van mijn lijst doen als jullie je vervelen?😜 Ik ...
Dit klinkt zo herkenbaar ...ik heb het maar even zo gedaa. Aangezien ik geen kast heb boven....ahhhrrrggg. En zo is het toch schoon en kan ik het pakken als ik het nodig heb

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Dit klinkt zo herkenbaar ...ik heb het maar even zo gedaa. Aangezien ik gee ...
Lastig dan hè die nesteldrang… hier is gelukkig het klussen nu wel klaar dat scheelt al. Hopelijk bij jullie ook snel!

één jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Willen jullie wat klusjes van mijn lijst doen als jullie je vervelen?😜 Ik ...
Dit dus! Hoe plan jij dat in met jouw 2 jarige? Als zij in huis is kom ik echt het nergens toe. En als ze dan eens in bed ligt heb ik echt even m'n rust nodig 🤪

één jaar geleden

Hier volgende week zondag de laatste werkdag, ik ga vooral genieten van het niks meer hoeven. Lekker met de hond wandelen, zorgen dat de laatste dingen in huis zijn en alles op orde is. Ik ga samen met mijn moeder de muziekmobiel maken, en tripp trapp stoeltje opnieuw verven. Maand januari wil ik sowieso alles gaan wassen, box opzetten en zorgen dat het baby klaar is. December is zo druk met alle feestdagen. Vooral lekker genieten van de laatste weken zwanger zijn, en het getrappel in je buik.🥰 nu hebben we nog een goed excuus als we eens een dagje niks in het huishouden doen.

één jaar geleden

Even denken, ik gaaaa niks doen, niks doen, niks doen en even nog wat meer niks doen. Nog 5 weken werken, maar onze 4 en 2 jarige slokken momenteel al mijn energie op. Ik ben moe, mn lijf voelt zwaar en kan niks meer van ze hebben.. heb dus vooral even tijd voor mezelf nodig. Gezien het nr 3 is, valt er inmiddels niet zoveel meer te regelen qua praktische dingen: kamertjes zijn al doorgeschoven, alle babyspullen liggen nog in de ladekast waar ze nog lagen van de nu jongste, hoef weinig meer te doen. De oudste blijft lekker naar school en bso gaan en de jongste gaat 4 dagen naar het dagverblijf. Ben al een tijdje klaar met zwanger zijn, hoewel ik verder niks te klagen heb, dus laat die vrije weekjes maar komen🤗

één jaar geleden

Reactie op Littleprincess2021

Dit dus! Hoe plan jij dat in met jouw 2 jarige? Als zij in huis is kom ik e ...
Nou de dagen dat ze thuis is doe ik niet erg veel extra.. de normale klusjes zoals de was en stofzuigen lukt redelijk met haar om me heen poosjes. Ik laat haar elke dag 30 minuten filmpjes kijken tegenwoordig zodat ik dan kan dwijlen of een klusje kan doen wat niet kan met haar 🙊 als ze slaapt probeer ik echt even te liggen inderdaad! Nu slaat de nesteldrang toe dus doe ik savonds ook nog wel het 1 en ander en die 1e dag in de week dus die wat grotere klussen.. echt wel anders als met je eerste kindje toen ging het sneller. En werd alles minder vies haha

één jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Lastig dan hè die nesteldrang… hier is gelukkig het klussen nu wel klaar da ...
Jup maar vorige keer ook bakken klaargezet en blij toe, eentje met luiers en spulletjes voor de verzorging en 2 met spuugdoeken en hydrofiele doeken, uit de kast/kist pakken en het staat klaar. Hanna was toevroeg zo blij dat ik wat klaar had...

één jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Nou de dagen dat ze thuis is doe ik niet erg veel extra.. de normale klusje ...
Same! Maar nu staat het een beetje stil... kan niet wachten tot het boven klaar is

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Jup maar vorige keer ook bakken klaargezet en blij toe, eentje met luiers ...
Ja dat is het hè.. je hebt niet de garantie dat ze tot 40 weken blijven zitten 🙊