36 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Ja dat is het hè.. je hebt niet de garantie dat ze tot 40 weken blijven zit ...
Nope maar daar ben ik nu wel beter op voorbereid uiteraard. En niemand gaat me dot keer vertellen of ik wel of geen weeën heb.

één jaar geleden

Ik heb een zwangersschapsmassage geboekt en wil nog even lekker naar de kapper . Voor de rest lekker niks moeten en per dag bekijken wat ik ga doen. Qua huishouding lukt niet zoveel meer ivm bekken en rug klachten

één jaar geleden

*series netflix en videoland kijken. Heel de dag 😂😅 *geboortekaartje ontwerpen *adresstickers maken *wandelen *foto albums maken van de afgelopen jaren *echo foto’s etc in leuk fotoalbum plakken *vluchttas klaarzetten en 100x controleren *legpuzzels van 1000 maken *uitslapen ☺️

één jaar geleden

Heb al een aantal leuke dingen met vriendinnen en familie gepland. Verder bekijk ik per dag waar ik zin in heb maar dat varieert van series kijken/lezen, tot aan in huis bezig zijn, wandelen, shoppen, zwemmen, huis kerstklaar maken, uitslapen, recepten uitproberen, 3000x alles checken of we echt alles hebben😅.

één jaar geleden

Ik ben sinds vandaag ook met verlof en heb wel wat dingen gepland: * proberen nog bij te slapen * zwangerschapsmassage * Valkenburg met mn moeder * kleertjes wassen en kamer afronden * huishouden hahah * evt schilderen of diamondpainting

één jaar geleden

Ik heb vanaf vandaag ook verlof (ben 34 weken nu), en heb naast mijn baan ook nog een eigen webshop. Het is heeel moeilijk om niet fulltime daar mee aan de slag te gaan. 🤣 Dus ik heb een puzzel op tafel liggen waarbij ik mijzelf af en toe verplicht om daar mee bezig te gaan. Nu nog kijken hoe ik wat meer beweging krijg. Iemand tips? Hele lange stukken lopen lijkt me ook niet handig meer. Merk wel dat ik het echt lastig vind om rustig aan te doen.. meer mensen hier last van? 😅

één jaar geleden

Uh van alles gepland deze 1e week, maar heb corona te pakken 😂 dus dan maar thuis aan de slag

één jaar geleden

Reactie op Rianne-H

Ik heb vanaf vandaag ook verlof (ben 34 weken nu), en heb naast mijn baan o ...
Daarom ga ik pas met 36🤣

één jaar geleden

Uh van alles gepland deze 1e week, maar heb corona te pakken 😂 dus dan maa ...
Beterschap

één jaar geleden

Babykamer behangen, meubels halen, kleertjes wassen, laatste spulletjes kopen, Netflixen, slapen, kapper.

één jaar geleden

- Stickers/enveloppen alvast schrijven voor geboortekaartje. - verwen moment boeken manicure/pedicure of massage. - dutjes - babykamer wassen/strijken - 3 jarige bezighouden(en iedere dag hopen dat ze nog even gaat dutten) Gaat het een dag minder, dan niksen op de bank.

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Daarom ga ik pas met 36🤣
Hahaha slim! Ik werk bij PostNL, en de december drukte is net begonnen, dus was blij dat ik kon stoppen want fysiek werd het wel zwaar.. maar nu heb ik de neiging vanalles te doen voor de webshop. Dat kan namelijk grotendeels zittend. 🤣🤣 Maar rust pakken is daardoor wel lastig merk ik 🤭

één jaar geleden

Reactie op Nannix

Ik ben sinds vandaag ook met verlof en heb wel wat dingen gepland: * prober ...
Valkenburg?! Al gewest is/was dat geen enorme wandel of heb je nog geen enkele bekkenklachten.

één jaar geleden

Reactie op Rianne-H

Hahaha slim! Ik werk bij PostNL, en de december drukte is net begonnen, dus ...
Ik heb een zittend beroep, vandaag was onze dochter ziek dus heb ik een verlofdag opgenomen, en vond het wel gezegend, nog 3 'vermistte' items van mn lijstje kunnen afstrepen. De box mobiel ook gevonden. Hardstikke last van mn lijf, ik denk indalingspijn, igg druk daar beneden. Nog 5 dagen te gaan

één jaar geleden

De 3 dagen dat mijn zoon naar het kinderdagverblijf gaat, en ik een hele dag voor mezelf heb, doe ik 's ochtends wat nuttigs (baby-uitzet/was/enveloppen adresseren e.d.) en smiddags slaap ik even, doe wat voor mezelf (puzzelen, tv, bakken, afspreken met vrienden) en bereid het avondeten alvast voor. De tijd vliegt voorbij!

één jaar geleden

- Ik wil een boxmobiel maken (met viltfiguurtjes). - Grote schoonmaak in huis samen met m'n moeder. - Lekker vaak m'n nagels doen (hobby maar sinds zwangerschap minder gedaan).