17 Reacties

2 jaar geleden

Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus wanneer is je laatste menstruatie begonnen?

2 jaar geleden

Reactie op Nataschaa93

Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus wanneer ...
19 April!

2 jaar geleden

Hoi Sharon Wat leuk om te horen dat jouw eerste dag van je laatste menstruatie ook 19 april is. Die van mij ook 😁 Ik ben volgens www.ikbenzwanger.com en mijn menstruatie app nu 6 weken + 1 dag .. Mijn eisprong was 02 mei. Misschien kan jij ook even kijken naar deze site hij is erg handig .. Succes en een fijne zwangerschap gewenst aan iedereen 🌿🤍 Ik zal proberen een foto te maken van de site🤗

2 jaar geleden

Reactie op Leylis

Hoi Sharon Wat leuk om te horen dat jouw eerste dag van je laatste menstrua ...
Ik ben ook 6 weken + 1 dag volgens de site, dan klopte waarschijnlijk de test niet helemaal maar toch bedankt, dan had ik het toch goed ☺️

2 jaar geleden

Dit is de site

2 jaar geleden

Ik ben 23 januari 2023 uitgerekend 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Leylis

Ik ben 23 januari 2023 uitgerekend 🥰
Ik ook!🥰 ik houd de app bij met zwangerschaps+ heel mooi om te zien hoe het kindje in de buik eruit ziet😍

2 jaar geleden

23 januari

2 jaar geleden

Reactie op Meisje 17

Ik ook!🥰 ik houd de app bij met zwangerschaps+ heel mooi om te zien hoe he ...
Wat grappig mijn alle 3 de kinderen zijn op de uitgerekende datum geboren dus wie weet deze baby ook 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Meisje 17

Ik ben ook 6 weken + 1 dag volgens de site, dan klopte waarschijnlijk de te ...
De test telt vanaf conceptie dus daar moet je eigenlijk nog 2 weken bij tellen. Als er staat 2-3 weken, betekent het dat je 4-5 weken zwanger bent

2 jaar geleden

De test telt vanaf conceptie dus daar moet je eigenlijk nog 2 weken bij tel ...
Ohh dat wist ik niet dankjewel!

2 jaar geleden

Wat iedereen hier boven zegt klopt! En dit gaat op; wanneer je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen. Met de termijnecho krijg je de “juiste” datum te horen.

2 jaar geleden

als het goed is ben je nu 6+1

2 jaar geleden

Mijn eerste dag laatste menstruatie is ook 19 april maar ik ben nu 6+4 ivm kortere cyclus. Heb ook al op 7 of 8 mei positief getest en had op 12 mei een Clear blue 2-3 en op 18 mei een Clear blue 3+ :) denk dat die 6 weken van jou wel aardig klopt

2 jaar geleden

Reactie op stephanienini

Mijn eerste dag laatste menstruatie is ook 19 april maar ik ben nu 6+4 ivm ...
6+5 bedoel ik 😜

2 jaar geleden

Reactie op stephanienini

Mijn eerste dag laatste menstruatie is ook 19 april maar ik ben nu 6+4 ivm ...
Ja klopt alleen heb een onregelmatige cyclus, maar denk dat de berekening wel ong zo klopt. Ik ben nu altijd op de 19e ongesteld. Soms ook op de 26e, heel vervelend dus weet het nog niet echt precies!

2 jaar geleden

Reactie op Meisje 17

Ja klopt alleen heb een onregelmatige cyclus, maar denk dat de berekening w ...
Heb je al een afspraak bij de verloskundige staan?