283 Reacties
2 jaar geleden
Op 27-11-2023 braken mijn vliesen om 7.35 op een termijn van 34+4.
Geboren op 28-11-2023 om 7.30 Owen met een gewicht van 1920gr en om 7.50 zijn broer Luke met een gewicht van 2400 gr. Helaas is om 9 uur Owen overleden. Wij wisten al sinds de 20 weken echo dat hij niet levensvatbaar zou zijn maar wat was het toch nog intens heftig. Luke ligt op de NICU maar doet het fantastisch en is eigenlijk te goed voor deze afdeling
2 jaar geleden
Reactie op Marliesbv95
Gebore ...
Proficiat met de 2 wonders! Super jammer, en een groot intens verlies wel, sterkte!
Extra genieten dat Luke het zo goed doet op de afdeling waar hij nu ligt. ♥️
2 jaar geleden
Hi lieve mama's,
Wat een intens verdietige situatie .
Marlies , ontzettend veel sterkte names ons team . En natuurlijk ook gefeliciteerd ( wat dubbel).
Normaal gesproken wordt er in dit topic niet gereageerd op geboorte aankondigingen , maar wij wilde dit niet verwijderen.🩷
Indien Marlies daar behoefte aan heeft kunnen jullie (of wij )een appart topic voor haar openen om daar verder over te praten.
Liefs,
Jaleesa|Moderator
2 jaar geleden
Ons regenboogmeisje Jara is op 16 november geboren met 32 weken🌈🩷 Ze is 44 cm lang en woog bij de geboorte 1770 gram. Mijn cerclage is er met 31 weken uitgehaald, vanwege kans op uitscheuren. Hierna gelijk longrijping gekregen en weeënremmers. De bevalling is spontaan begonnen in de avond bij 31+6 en in de ochtend om 08:06 uur is ze geboren. We zijn zo blij dat ze, ondanks dat ze te vroeg is, er is en het super goed doet! ❤️

2 jaar geleden
Lenn, 30 november om 18.45 uur. 1800 gram. Met 34+1 weken via een keizersnede geboren.
Het verhaal:
Ik ben met 20 weken met een te hoge bloeddruk en eiwitten in de urine opgenomen in het ziekenhuis. Na twee weken mocht ik via de poli controle elke week weer naar huis. Wel volledig in de ziektewet. Maandag 6 november weer opgenomen en toen was elke dag dat hij nog in mijn buik zat mooi meegenomen. Tot gisteren, want de CTG werd minder en daar is op gehandeld.
Hij ligt nu in een couveuse en ademt zelf. Wij zijn trots op ons mannetje💛
2 jaar geleden
Sarah, 5 december om 7:34, 1748 gram. Met 32+4 weken geboren met een keizersnede.
Ik lag al sinds 31+5 in het ziekenhuis met pre eclampsie. Het enige wat ik merkte was dat ik mega veel vocht vast hield en dat mijn bloeddruk veel te hoog was.
Met 32+2 verslechterde ik teveel ineens. Met 32+3 ingeleid maar omdat mijn lijf niet verder wilde dan 6cm ontsluiting en Sarah het moeilijk ging krijgen ben ik in de vroege ochtend van 32+4 middels een keizersnede verlost.
Ze ligt in de couveuse en heeft nog een klein beetje hulp nodig met ademhalen, verder gaat alles eigenlijk goed. We hopen een deze dagen weer terug te mogen naar de neonatologie in ons “eigen” ziekenhuis. We zijn intens trots op ons vechtertje 💖
2 jaar geleden
Reactie op Marliesbv95
Gebore ...
Proficiat met je 2 zonen!🌟♥️
En immens veel warmte en liefde bij dit grote verlies.
Vandaag is wereldlichtjesdag, we branden hier een kaarsje voor mijn dochter Uma*, maar ook eentje voor jou liefste schat!♥️🌟
2 jaar geleden
Met 36+3 zijn afgelopen vrijdag onze lieve dochtertjes Teddy en Luna geboren 💞💞. Ze zijn nog erg klein maar doen het super goed en zijn hartstikke sterk. Ze hebben 2 daagjes in de couveuse gelegen maar zijn daar inmiddels al uit. Alleen drinken kost nog veel energie, daarom hebben ze nog even een paar dagen deels sondevoeding. Als ze genoeg zelf kunnen drinken, mogen we naar huis.
We zijn dolgelukkig met ze!
2 jaar geleden
Op 14.12.2023 is onze prachtige dochter Célia geboren! We hadden een flits bevalling van twee uur, maar zijn dolgelukkig en ons meisje doet het super goed. Ze is met 36-6 geboren en weegt 3370 gram.

2 jaar geleden
Hallo dames,
In het topic staat beschreven dat jullie voor bevallingsverhalen naar dit topic toe kunnen;
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-januari-2024/beval-verhalen-mQVZR3?page=1
Om het overzicht in dit topic te behouden graag enkel reageren met een like.
Liefs
2 jaar geleden
Op 16 december 2023 zijn wij ouders geworden van onze zoon Loeka.
Loeka is geboren met 37+4 weken, weegt 3280 gram en is 50 cm lang. Hij doet het erg goed!
Zelf ben ik bijna 2 liter bloed verloren tijdens en na het komen van de placenta. Hiervan ben ik aan het bijkomen.
De bevalling is erg snel gegaan. Met 32 weken bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben, deze lag ik dus al voor. Zaterdagochtend had ik een enorme last in mijn onderrug. Een continu gevoel, daardoor twijfelde ik eerst om de verloskundige te bellen omdat ik een gevoel van komen en gaan had verwacht. De verloskundige kwam thuis en bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben, we zijn naar het ziekenhuis gegaan (rond 13.00 uur).
Rond de klok van 15.00 uur zijn mijn vliezen gebroken en dat helpt enorm om verdere weeën te krijgen. Om 19.30 uur kreeg ik persweeën en mocht ik mee gaan doen, om 20.22 uur is onze zoon geboren en dit allemaal op een baarkruk. Dat had ik nooit verwacht!