946 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op saskiat91
Hier bieden we gekolfde bv of bied ik live de borst nogmaals aan. Ik denk a ...
Dit is ook echt het beste, ze kunnen zelf heel goed aangeven hoe veel ze willen!
5 maanden geleden
Ik heb niet echt tips zou graag ook tips willen lezen. Soms is het vreselijk en soms valt het wel mee de slaapagressie.
5 maanden geleden
Reactie op feyzican23
Ik heb niet echt tips zou graag ook tips willen lezen. Soms is het vreselij ...
Slaapagressie nog wel. Klinkt niet best!
5 maanden geleden
Reactie op IvyLua123
Al een aantal nachten begint mijn zoontje rond 5-6 uur te kletsen in bed. H ...
Hier in de ochtend ook altijd wel na 1,5 uur het eerste dutje! Wakkertijd sochtends is nooit heel lang bij ons.
5 maanden geleden
Reactie op IvyLua123
Al een aantal nachten begint mijn zoontje rond 5-6 uur te kletsen in bed. H ...
Hier hetzelfde haha. Die van ons is ook in de ochtend sneller moe dan in de avond. Wij brengen hem dan gewoon weer naar bed als hij moeheidssignalen laat zien en hij slaapt dan gewoon vaak wel weer 2,5-3 uur😳
5 maanden geleden
Reactie op marlux
Hier hetzelfde haha. Die van ons is ook in de ochtend sneller moe dan in de ...
Soms zeggen ze dat als ze het eerste slaapje zo lang slapen ze de nacht ‘inhalen’ en de volgende ochtend weer zo vroeg wakker zijn omdat ze dan weten dat ze daarna toch weer 2,5 tot 3 uur mogen slapen!
5 maanden geleden
Reactie op LisaLL
Ja dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het beste is om ze vanaf 4 maanden nie ...
Volgens mij zeggen ze dan dat je een overbruggings slaapje tussendoor moet doen nog, maar ik vind het wel sneu om ze wakker te maken.. ik heb dit ook maar gehoord hoor, mijn dochter slaapt vaak uit zichzelf ongeveer 1,5 uur de ochtend, is vaak tussen 7 en 8 wakker dus heb het zelf nog nooit uit hoeven te proberen!
5 maanden geleden
Reactie op LisaLL
Ach ja dat is ook wel sneu. Een slaapje van 15 min bijvoorbeeld
Volgens mij hadden ze het wel over een volledige slaapcyclus, dus bijv 6 uur wakker, 1,5 uur wakkertijd, 7:30 drie kwartier naar bed tot 8:15, 1 uurtje wakker (dan kort je de wakker tijd in) en dan rond 9:15 naar bed. Maar ik heb dit nog nooit zelf geprobeerd!
5 maanden geleden
Reactie op LisaLL
Als je kijkt naar de schema’s van slaaptipsvoorbabys hebben ze het over een ...
Als ik eerlijk ben werd ik zo onzeker van slaaptipsvoorbaby’s. Sommige van mijn vriendinnen vinden het top maar mijn dochtertje loopt toch echt anders dan hun ritmes 🤨 mijn dochter heeft ook heel lang een korte wakkertijd gehad tot dat ze nu door haar sprong heen is en ze kan ineens 2 uur wakker blijven, bizar!
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Als ik eerlijk ben werd ik zo onzeker van slaaptipsvoorbaby’s. Sommige van ...
Hier precies hetzelfde! Heel lang wakkertijd van 1 uur/ 75 minuten gehad en sinds een week is het ineens ruim 2 uur en slaapt ze verder prima overdag (oké op het namiddag slaapje na dan 😅)