946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op saskiat91

Hier bieden we gekolfde bv of bied ik live de borst nogmaals aan. Ik denk a ...
Dit is ook echt het beste, ze kunnen zelf heel goed aangeven hoe veel ze willen!

5 maanden geleden

Ik heb niet echt tips zou graag ook tips willen lezen. Soms is het vreselijk en soms valt het wel mee de slaapagressie.

5 maanden geleden

Ik dacht er bijna uit te zijn..maar hij is nu nog onrustiger aan het drinken overdag..en meer wakker en boos..en ook erg verdrietig met naar bed gaan..mijn hart breekt..vind het zo sneu..4 dutjes van 30min..40min max..al weken zo..

5 maanden geleden

Ik dacht dat we de slaapregressie wel hadden gehad... hij slaapt al weken super slecht overdag dutjes van 30 max 40min.. terwijl dat voorheen gewoon super goed ging. de nachten gingen wel goed. Maar nu zijn de nachten ineens ook drama. 😪

5 maanden geleden

Reactie op feyzican23

Ik heb niet echt tips zou graag ook tips willen lezen. Soms is het vreselij ...
Slaapagressie nog wel. Klinkt niet best!

5 maanden geleden

Al een aantal nachten begint mijn zoontje rond 5-6 uur te kletsen in bed. Hij valt ook weer in slaap maar merk dat hij in de ochtend rond 7-7:30 wakker word maar nog geen uurtje later helemaal moe is en veel huilt. Hoort dit er ook bij?

5 maanden geleden

Slaapagressie nog wel. Klinkt niet best!
Nee zeker niet

5 maanden geleden

Reactie op IvyLua123

Al een aantal nachten begint mijn zoontje rond 5-6 uur te kletsen in bed. H ...
Hier in de ochtend ook altijd wel na 1,5 uur het eerste dutje! Wakkertijd sochtends is nooit heel lang bij ons.

5 maanden geleden

Reactie op IvyLua123

Al een aantal nachten begint mijn zoontje rond 5-6 uur te kletsen in bed. H ...
Hier hetzelfde haha. Die van ons is ook in de ochtend sneller moe dan in de avond. Wij brengen hem dan gewoon weer naar bed als hij moeheidssignalen laat zien en hij slaapt dan gewoon vaak wel weer 2,5-3 uur😳

5 maanden geleden

Reactie op marlux

Hier hetzelfde haha. Die van ons is ook in de ochtend sneller moe dan in de ...
Soms zeggen ze dat als ze het eerste slaapje zo lang slapen ze de nacht ‘inhalen’ en de volgende ochtend weer zo vroeg wakker zijn omdat ze dan weten dat ze daarna toch weer 2,5 tot 3 uur mogen slapen!

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Soms zeggen ze dat als ze het eerste slaapje zo lang slapen ze de nacht ‘in ...
Ja dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het beste is om ze vanaf 4 maanden niet voor 9 uur te laten slapen. Vraag me alleen af hoe dat werkt als de kleine 6 uur wakker is

5 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Ja dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het beste is om ze vanaf 4 maanden nie ...
Volgens mij zeggen ze dan dat je een overbruggings slaapje tussendoor moet doen nog, maar ik vind het wel sneu om ze wakker te maken.. ik heb dit ook maar gehoord hoor, mijn dochter slaapt vaak uit zichzelf ongeveer 1,5 uur de ochtend, is vaak tussen 7 en 8 wakker dus heb het zelf nog nooit uit hoeven te proberen!

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Volgens mij zeggen ze dan dat je een overbruggings slaapje tussendoor moet ...
Ach ja dat is ook wel sneu. Een slaapje van 15 min bijvoorbeeld

5 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Ach ja dat is ook wel sneu. Een slaapje van 15 min bijvoorbeeld
Volgens mij hadden ze het wel over een volledige slaapcyclus, dus bijv 6 uur wakker, 1,5 uur wakkertijd, 7:30 drie kwartier naar bed tot 8:15, 1 uurtje wakker (dan kort je de wakker tijd in) en dan rond 9:15 naar bed. Maar ik heb dit nog nooit zelf geprobeerd!

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Volgens mij hadden ze het wel over een volledige slaapcyclus, dus bijv 6 uu ...
Als je kijkt naar de schema’s van slaaptipsvoorbabys hebben ze het over een wakkertijd van 1,5/2 uur bij 12 weken. Poeh ben blij als die van mij 1,5 uur redt

5 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Als je kijkt naar de schema’s van slaaptipsvoorbabys hebben ze het over een ...
Als ik eerlijk ben werd ik zo onzeker van slaaptipsvoorbaby’s. Sommige van mijn vriendinnen vinden het top maar mijn dochtertje loopt toch echt anders dan hun ritmes 🤨 mijn dochter heeft ook heel lang een korte wakkertijd gehad tot dat ze nu door haar sprong heen is en ze kan ineens 2 uur wakker blijven, bizar!

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Als ik eerlijk ben werd ik zo onzeker van slaaptipsvoorbaby’s. Sommige van ...
Hier precies hetzelfde! Heel lang wakkertijd van 1 uur/ 75 minuten gehad en sinds een week is het ineens ruim 2 uur en slaapt ze verder prima overdag (oké op het namiddag slaapje na dan 😅)

5 maanden geleden

Reactie op IngeK

Hier precies hetzelfde! Heel lang wakkertijd van 1 uur/ 75 minuten gehad en ...
Wat knap van ze hè 🧡🧡

5 maanden geleden

Ik moet vandaag zo om ons meisje lachen. Ze brabbelt echt heel erg veel sinds kort en vandaag klinkt ze regelmatig alsof ze drie pakken zware shag op een dag rookt 😂

5 maanden geleden

Help volgens mij zitten wij vanaf vandaag in sprong 4......niet willen slapen hoe moe hij ook is en drinken weer een drama. En dat benauwd mij zo... omdat we daardoor vaak na ziekenhuis moesten