946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Doen jullie nog een droomvoeding in deze periode? Ik ben ermee gestopt omda ...
Jazeker! Hier slaapt hij daarna vaak 7-8 uur. Soms 5-6 en soms 9-10 uren. Geef hem altijd nog een keer bv voordat we zelf gaan slapen.

5 maanden geleden

Reactie op ladieda719

En maakte het verschil? Wij gaan m ook niet meer geven vanavond, in de hoo ...
Ik heb het voor de slaapregressie begon twee weken geprobeerd maar het maakte geen verschil. Hij werd er zelfs onrustiger van. En toen begon de slaapregressie en kwam hij al voordat ik überhaupt de droomvoeding kon geven. Nu laat ik hem gewoon komen wanneer hij wil

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Hoe zitten jullie overdag dan qua voeding? Sinds ik overdag genoeg geef kom ...
Hij drinkt 4 flessen van 210 ml, en dan nog de droomvoeding van 210. Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit of ik ‘s nachts een flesje moet geven, als hij dan daarna maar weer in een diepe slaap valt, want nu moeten we vaak na 3 uur ieder (half) uur eruit

5 maanden geleden

Reactie op mdd2024

Wij zitten nu volgens de app op dag 1 van de sprong (geboren op 19-01 met 4 ...
Wat leuk, mijn kleine is ook geboren op 19-01-2024 (38weken en 6 dagen) Hier is sprong 4 nog net niet begonnen maar hij zit er (zoals het voor ons voelt) al een weekje in. Helaas is het niets anders dan toegeven aan het ritme van de baby… 👍🏽

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Laat die schema's alsjeblieft los. Ik word hier intens verdrietig van dat i ...
Helemaal met je eens!

5 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Ik zie niet helemaal de botheid, maar ik hoop dat het mensen niet afschrikt ...
Lief van je🥰🤗. De korte nachten doet de mens niet heel goed haha!

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Lief van je🥰🤗. De korte nachten doet de mens niet heel goed haha!
Neee 🙈 Even los van de gezondheid van de kleintjes etc, is dat het ergste wat er is 🫶🏻 Hopelijk is echt alles een fase zoals ik veel lees hier haha, ooit liggen we wakker omdat ze gaan stappen 😂😘

5 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Neee 🙈 Even los van de gezondheid van de kleintjes etc, is dat het ergste ...
Hahah precies en waarschijnlijk komt er een dag dat we ze uit bed moeten halen omdat ze naar de middelbare school toe moeten maar ze geen zin hebben om op te staan🤣

5 maanden geleden

Het is een fase het is een fase het is een fase.. dat heb ik vannacht elk uur tegen mezelf gezegd.. 😴 Helaas is hij ook sinds vannacht verkouden .. zielige prutoogjes en snotneusje. Hij sliep altijd zo lekker door ons mannetje, we hebben zo veel geluk gehad daarmee. Respect voor de ouders van kids die slecht slapen.

5 maanden geleden

Mijn zoontje heeft iets nieuws; snachts begint hij te 'praten', wil geen speen, druk met zijn handen bezig. Dit alles met de ogen dicht dus hij slaapt gewoon door, alleen wij niet 🤣 duurt gerust een half uur of langer... iemand die dit herkent?

5 maanden geleden

Reactie op clairep1989

Mijn zoontje heeft iets nieuws; snachts begint hij te 'praten', wil geen sp ...
Mijn dochter heeft dit vaak vroeg in de ochtend, maar ik slaap dan vaak nog wel eventjes verder (ze ligt op haar eigen kamer) haha

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mijn dochter heeft dit vaak vroeg in de ochtend, maar ik slaap dan vaak nog ...
Ja hij ligt ook op z'n eigen kamer maar het is zo hard dat ik er dus wakker van word en 3x ga kijken 🤣 en na een half uur denk ik ook 'tijd om te slapen' (het was 3 uur vannacht) dus pak ik 'm even op uit bed. Uiteindelijk valt ie dan in m'n armen snel in slaap.

5 maanden geleden

Reactie op clairep1989

Ja hij ligt ook op z'n eigen kamer maar het is zo hard dat ik er dus wakker ...
Haha ja het kan zo hard gaan hè 😂

5 maanden geleden

Voor de moeders die borstvoeding geven. Hoe brengen jullie je kindje in slaap in de nacht? Na 3 weken om de 1,5 uur wakker ben ik in de nacht echt te moe om andere dingen te proberen dan de borst aan te bieden. Dan drinkt/sabbelt hij minuut of 10 en kan ik hem weer voor 1,5 uur wegleggen. Ben eigenlijk wel bang dat hij hier nu aan gaat wennen maar ben echt te moe om andere dingen uit te proberen

5 maanden geleden

Hier is mevrouw elke keer als ik haar net op bed heb gelegd haar stembandjes aan het testen/brabbelen tegen zichzelf voor een kwartier 😂 moet echt mijn lach inhouden dan

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Voor de moeders die borstvoeding geven. Hoe brengen jullie je kindje in sla ...
Ik doe een combi. Als ik energie heb dan troost ik hem eerst in bed door op zijn billen te tikken, hij slaapt op zijn buik. Of door een tutje en hem horizontaal te leggen in me armen, net zoals voedden. Dan wieg ik op en neer in bed (mocht hij niet te hard huilen ivm peuter) . Als ik al wat nachten erop heb zitten troost ik hem ook door aan te leggen tot hij zichzelf loskoppelt. Omdat andere opties veel langer duren haha.

5 maanden geleden

Reactie op Sannetjehoi

Hier is mevrouw elke keer als ik haar net op bed heb gelegd haar stembandje ...
Heeeel herkenbaar 😁

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Ik doe het ook en probeer te sussen of z’n kontje te wiegen maar 9/10 wilt die echt alleen de borst. En daar geef ik me aan over. Ik geloof dat het straks over is en we hebben nu beide de meeste slaap :). Twijfel soms ook hoor of ik er wel goed aan doe maar voor nu werkt het wel. Natuur heeft het vast zo gemaakt 😬.

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Ooit gaat het voorbij! Mijn eerste had dit ook en heeft nu nog veel behoefte aan nabijheid en knuffels. Het hoort erbij en jouw kindje heeft behoefte aan jou. Geef je er aan over en er komen zeker betere tijden!

5 maanden geleden

Reactie op Sherun120895

Heftig al jullie verhalen! Hopelijk zijn de kindjes er snel doorheen!! Dur ...
De regressie komt tussen de 3-5 maanden dus het zou zomaar kunnen dat je er in zit of hem al gehad hebt of hem nog moet krijgen , succes! Ik zit er elk geval Midden in en het is alles behalve prettig😫