946 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op HS91
Voor wie dit nog niet geprobeerd heeft en struggled met baby in slaap krijg ...
Ik was al aan t nadenken..hoe en waar heeft ze de fohn dan? Op koud dan wel..neem ik aan..
Niet eens erover nadenken dat het tegenwoordig is spotify te vinden is..
I need to sleep..hahaha.
5 maanden geleden
Mn zoontje is nu 18 weken. Sinds week 9 slaapt hij van 22.00 tot 06.30 door.
Nu 2.30 huilen en onrust..hij slaapt bij ons op de kamer. Ik twijfel of het slaap regressie is of de warmte.. het is 27.3 op de slaapkamer 🥺. Morgen maar gaan kijken voor een goeie airco. Ik heb hem 120cc gegeven. Hij krijgt normaal 180, maar ik dacht misschien heeft die gewoon dorst.hij slaapt nu alleen met een rompertje aan, en is daardoor ook wel onrustig. Normaal heeft die een slaapzak maar het is gewoon veelste warm hier. Stom huis 😪
Dus even afwachten of het vanaf nu elke nacht feest is of dat het eenmalig door de hitte komt..
5 maanden geleden
Reactie op MumOfTwo
Hoe worden de flesjes nog steeds niet leeg gedronken.. van de 150.. laat hi ...
Hier wordt er ook heel weinig gedronken zowel overdag als s’nachts telkens tussen de 60 en 100 ipv 150… hij kwam maar voor 1 nachtvoeding, maar nu helaas weer 2. Het grappige in de nacht is, dat hij dit allemaal doet met zijn oogjes dicht….slapend aangeven dat hij wil drinken, slapend drinken en gewoon weer verder slapen.
Overdag is het drama met zowel dutjes en drinken….dit al langer dan een maand. Dus ik weet niet of het bij de slaapregressie hoort, of dat er iets anders speelt. Volgens de kinderarts is hij te alert en onrustig en ongelukkig. Maar voor ons is hij gewoon heel levendig en vrolijk 😁
5 maanden geleden
Reactie op Lisse84
Ja leuk hè! De dutjes zijn wel niet langer dan 45 minuten en soms slaat ze ...
Hoe laat gaat ze naar bed? De mijne is al heel moe rond 18.00/18.30, omdat hij korte dutjes doet, maar wij denken dat het te vroeg is om de avond in te gaan.
5 maanden geleden
Hoe laat gaat ze naar bed? De mijne is al heel moe rond 18.00/18.30, omdat ...
Hier gaat ze ook om 18.00 uur/18.30 naar bed. Na de fles valt ze eigenlijk al in slaap….. dan doen we haar naar bed. Soms is het in bed nog even een aantal keren de speen erin en dan slaapt ze ook. We geven om 23.30 nog een voeding en normaal sliep ze dan weer tot uurtje of half 6/6 uur maar de laatste nachten is het weer kwart voor vier enzo 😭
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Wij laten mijn dochter altijd nog even een slaapje doen tussen 18:00 en 19: ...
Dat is ook een idee om te proberen.
5 maanden geleden
Reactie op Lisse84
Hier gaat ze ook om 18.00 uur/18.30 naar bed. Na de fles valt ze eigenlijk ...
Herkenbaar. We geven hem ook rond 23.00 nog een voeding, al slapend en dan komt hij rond 3.00 ineens weer en dan rond 6.00/6.15 weer helaas. Eerst gaven we hem rond 22.00 en dan kwam hij pas rond 4/4.30 maar nu niet meer.
5 maanden geleden
Reactie op Lisse84
Ja gek hè…. Ik gok het er maar op dat het door de slaapregressie/sprong 4 k ...
Klopt, nog een lange weg te gaan, maar er zijn ook leuke momenten ertussen gelukkig 😁
5 maanden geleden
Dat is ook een idee om te proberen.
Hier word ze dan ook echt uit zichzelf vaak wakker rond 18:30/19:00. Soms moet ik haar wakker maken. Hier werkt dat goed :) want eigenlijk moet je dit uurtje dan bij de nacht tellen zeg maar, maar van 18:30 tot 07:00 doorslapen doet ze nog niet.. dus eigenlijk krijgt ze rond 20:00/20:30 haar late fles en gaat dan de nacht in en slaapt dan wel tot 6:00/7:00
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Hier word ze dan ook echt uit zichzelf vaak wakker rond 18:30/19:00. Soms m ...
Dat doet ze goed tot 6.00/7.00 hier komt hij nog om 23.00 en om 3.00 en dan weer om 6/7.00u en slaapt ook best onrustig ondanks inbakerslaapzak. Het is lijkt allemaal uitzichtloos momenteel 😒 ik hoop dat er gauw verandering in komt voor ons 😁
5 maanden geleden
Dat doet ze goed tot 6.00/7.00 hier komt hij nog om 23.00 en om 3.00 en dan ...
Ja ze sliep vrij snel door, sinds ik was gestopt met borstvoeding en de flesjes wat opgehoogd heb komt ze eigenlijk nooit meer in de nacht voor voeding, soms wel een speentje die we terug moeten geven. Ze heeft ook weinig last van sprong 4 gehad, paar dagen want ze draaide al vrij snel, dus denk dat het beetje daardoor komt. Ook ben ik benieuwd of de 4 maanden slaapregressie zich nog aandiend hier want ze was zondag 16 weken, ben benieuwd!
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Dit ritme was precies wat de slaapcoach mij vandaag adviseerde!!👏🏻 goed om te lezen dat het werkt!!
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Wat is jouw voedingsschema als ik het vragen mag? Hier krijgt ze 5x180 en dan 6.30/7uur- 10.30/11.00- 14.30/15.00 - 18.00 uur en dan nog om 23.30…. Ik vind het moeilijk om de fles van 23.30 te vervroegen. Keer geprobeerd maar toen kwam ze ‘s nachts ook….. op zich niks mis met ons schema maar merk wel dat ik na 23.30 zelf erg slecht slaap…voordat zij een keer slaapt is het 00.30 vaak en dan komt ze nu ook weer vroeg dus weinig slaap voor mij/ons