946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op LTRO

Hier lijkt het na een paar weken al iets beter te worden. Vannacht sliep ze ...
Wat fijn voor jullie. Gelukkig duurt het ene paar weken en niet langer… het is bij ons pas begonnen een paar dagen. 😞drama….

5 maanden geleden

Reactie op Hollly

Ik denk dat wij hier nu voor het eerst mee te maken hebben. Ik was alweer z ...
Dat verplaatsen en onrustig in bed heel herkenbaar! Ze ligt bijna boven tegen de spijlen aan of aan de zijkant.. normaal kon je nog wel een dekentje over haar heel leggen maar hier ligt ze na 2 minuten al niet meer onder! Denk dat de slaapregressie hier ook begonnen is.. ook de ochtenden ineens heel vroeg wakker

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Dat verplaatsen en onrustig in bed heel herkenbaar! Ze ligt bijna boven teg ...
Zeker herkenbaar. De mijne slaapt in een puckababy met de armpjes erin maar ondanks dat blijft hij bewegen en het hoofdje gaat heel de tijd heen en weer…. Ik word er benauwd van ☹️😄 het is niet fijn zo, hij ligt nog naast mij ik een cosleeper.

5 maanden geleden

Zeker herkenbaar. De mijne slaapt in een puckababy met de armpjes erin maar ...
Mijn dochter ligt al op haar eigen kamer, maar check haar vaak in de nacht nog even of ze goed ligt 🙈

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mijn dochter ligt al op haar eigen kamer, maar check haar vaak in de nacht ...
Wij willen binnenkort proberen om hem in zijn eigen kamer te laten slapen, maar aan de ene kant vind ik het zielig. Het is ons laatste kindje en ik wil nog zoveel mogelijk genieten van alle momenten, ook de minder mooie 🥹😁 Ze komen nooit meer terug…🥹

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mijn dochter ligt al op haar eigen kamer, maar check haar vaak in de nacht ...
Hier ligt ze ook op haar eigen kamer. Ik moet haar sinds deze week ook steeds goed leggen. Ze draait zich nu ook steeds vaker op haar buik. En als dat het niet is dan ligt ze of dwars in bed of helemaal bovenin of tegen de spijlen. Ze is me er een hahaha 😅

5 maanden geleden

Mijn dochter slaapt overdag echt top. Ik leg haar in bed met witte ruis en een speen en ze valt zelf vrijwel direct in slaap. Slaapt dan ook zo 1,5 uur per slaapje. Maar 's avonds wil ze gewoon niet slapen en is ze zo 3 of 4 uur wakker. Wel wat jengelig, maar ik krijg haar gewoon niet slapend. Vaak na meerdere voedingen (bv) valt ze uiteindelijk in slaap rond 21 a 22 uur om vervolgens de hele nacht weer elke 2 uur wakker te worden. Soms nog vaker voor een speen. Is dit voor jullie herkenbaar? Tips? Waarom kan ze het overdag zo goed en savonds/snachts niet? Minder laten slapen overdag wordt ze trouwens alleen maar chagrijnig van.. en dan is het savonds huilen want oververmoeid..

5 maanden geleden

Reactie op Hollly

Hier ligt ze ook op haar eigen kamer. Ik moet haar sinds deze week ook stee ...
Ja mijn dochter draagt een slaapzak waar haar armpjes in zitten (swaddleup) en daarom lukt het haar niet te draaien 😅 maar anders lag ze zo op haar buik! Gisteren lag ze bijna overdwars en met haar hoofd tegen de spijlen 😂 zij had er weinig problemen mee denk ik want ze lag heerlijk te slapen!

5 maanden geleden

Reactie op Memma

Mijn dochter slaapt overdag echt top. Ik leg haar in bed met witte ruis en ...
Hoe laat is haar laatste dutje? Heb je een vast avondritueel? Wij hadden dit probleem ook en bij ons hielp het badje. Hij gaat nu elke dag even in bad 9vd10 keer zonder iets van olie in het water. Gewoon puur even zen worden.

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Hoe laat is haar laatste dutje? Heb je een vast avondritueel? Wij hadden di ...
Ja hier hielp het ook echt om een ander ritueel te doen bij naar bed gaan ‘s avonds. Overdag is het meer flesje spelen slapen. En in de avond even in bad flesje op de kamer en dan slapen.

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Hoe laat is haar laatste dutje? Heb je een vast avondritueel? Wij hadden di ...
Vaak tot 5 a 6, maar vaak heeft ze ook een 'valse start' en slaapt ze dus wanneer ze eigenlijk de nacht in zou moeten gaan (rond 7 oid afhankelijk van laatste dutje) maar 30 of 45 minuten. Avondritueel is misschien nog wel een idee. Ik wil haar alleen liever niet elke avond in bad hebben, dus moet ik even iets anders bedenken. Hoe lang duurde het voordat jullie verschil merkte na het ritueel aanpassen?

5 maanden geleden

Reactie op Memma

Vaak tot 5 a 6, maar vaak heeft ze ook een 'valse start' en slaapt ze dus w ...
Sinds we het badje doen meteen! Je kunt ook kiezen voor een babymassage. Dus om de dag badje en de dagen dat je geen badje doet een babymassage

5 maanden geleden

Wat fijn voor jullie. Gelukkig duurt het ene paar weken en niet langer… het ...
Ja het is echt pittig. Hou vol! 💪 het is een fase en hij gaat weer voorbij

5 maanden geleden

Zo gefrustreerd vandaag 🤯 het idee dat we al weken er in zitten en dan zijn er een paar dagen beter, denk je dat het achter de rug is maar toch niet... 🤯 en alles wat hij ooit 'geleerd' heeft (zelfstandig in slaap vallen, minder huilen voor het slapen gaan, slaapjes koppelen) lijkt ie ineens allemaal verleerd. Shoot me 🥲

5 maanden geleden

Reactie op clairep1989

Zo gefrustreerd vandaag 🤯 het idee dat we al weken er in zitten en dan zij ...
Hier nog een mama die in deze fase zit😳

5 maanden geleden

Reactie op clairep1989

Hier ook... pff wat een dag. Komt wel weer goed toch?🙈

5 maanden geleden

Reactie op clairep1989

Hier ook precies hetzelfde! Komt goed. Alles is een fase. We got this ❤️

5 maanden geleden

Hahaha ik geloof pas dat dit allemaal voorbij en op z’n plek is wanneer ze 2 weken normaal haar flessen drinkt en slaapt😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Beeb.

Hahaha ik geloof pas dat dit allemaal voorbij en op z’n plek is wanneer ze ...
Haha echt he. 1 zwaluw maakt nog geen zomer wat dat betreft

5 maanden geleden

Bij wie gaat t al wat beter? Ik ben de wanhoop nabij 🫠