946 Reacties
6 maanden geleden
Mijn zoontje kreeg vandaag om 21:00 zijn “laatste” fles van 180. Normaalgesproken zou hij dan rond 03:30 wakker worden voor een flesje en zou dan weer doorslapen tot een uur of 07:00.
Al daaaagen (ruim een week) wordt hij om 00:30 wakker, krijg hem niet in slaap, niet met een speentje niet met white noise.. niks. Enke met een flesje. Drinkt een flesje van 180 leeg.
Werd net om 03:00 weer wakker, kreeg hem met geen mogelijkheid stil en weer in slaap. Lijkt wel alsof hij expres zijn speentje eruit trekt om de minuut. Laatste optie weer flesje klaargemaakt van 180.
120 er van opgedronken. Ligt nu wakker en is heel zielig aan het doen.
Ben zo bang dat heel zijn oude ritme ondersteboven is door de sprong😔😔😔😔😔😔😔😔
6 maanden geleden
Hier ook in sprong 4! Nachten zijn wisselend maar wel slechter dan een week geleden. Overdag ook heel wisselend, soms niet meer dan 30 minuten slapen maar ook wel eens 2,5 uur (met meerdere malen speentje teruggeven en lange wakkertijd vooraf). Ze is al een aantal weken aan het rollen op haar zij en af en toe van buik naar rug maar vandaag rolde ze meerdere keren van rug naar buik helemaal zelf! Ze is morgen 14 weken.
Ik geef haar extra veel liefde en knuffels en moedig haar aan als ze iets nieuws probeert.
6 maanden geleden
Reactie op Ilmi
Drinken jullie kindjes ook slechter?
Ja drinken is hier echt een ramp. Dat was het sowieso al maar nu nog meer. Steeds hele kleine beetjes drinken (fles), hoofd steeds alle kanten op draaien. Lichaam ligt ook nooit stil. En ook nog een heel veel spugen. Ik geef er maar aan toe.
6 maanden geleden
Reactie op Ilmi
Drinken jullie kindjes ook slechter?
Elke 2 uur in de nacht en overdag ook. Kleine beetjes. Ik geef bv en heb het idee dat heel m’n borsten lees zijn. Soms bijt die ook een beetje als hij bijna klaar is. Waar het weekend we nog 4 uur soms er tussen konden hebben is het nu 24/7 om de 2 uur 😮💨.
6 maanden geleden
Mijn zoontje is as zondag 16 weken. Sinds 2 dagen meldt hij zich snachts vaker en overdag zijn het slaapjes van max 45min. Hij is met 38+3 geboren. Is het dan al sprong 4 en slaapregressie? Toevallig ook net een borstontsteking achter de rug, merk ook wat terugloop in productie.
6 maanden geleden
Ooh hier is het ook begonnen vrees ik. Naar bed gaan is drama (was het al, maar nu wordt hij ook na 5 min weer wakker). Hij slaapt al 3 nachten tussen ons in en heeft ook opeens een wakker uurtje rondj 3 uur ‘s nachts waarin hij vrolijk ligt te kletsen 🤯
Daarentegen heeft hij wel al 2 dagen een ochtenddutje gedaan van +2 uur, waar hij eerder alleen maar hazenslaapjes deed. Dus ik hoop dan maar dat het ergens goed voor is🙏🏻
6 maanden geleden
Vandaag was bij ons dag 6, ik vond het vandaag tot nu toe het moeilijkst voor ons.
Wilde geen minuut alleen blijven, heeft heeeel weinig gedronken😔
Zijn dutjes hebben niet langer geduurd dan 25 minuten. Vind het zo zielig, heb steeds een brok in mijn keel hij ziet er zo ongelukkig uit😔
Hoop dat hij voor de verandering de nacht wel rustig doorslaapt zodat hij even kan rusten. En ik ook natuurlijk.
6 maanden geleden
Reactie op MumOfTwo
Gaat het bij iemand am iets beter? I need hope .. ik zit met m'n handen in ...
Hier het idee dat het beter begint te gaan!! Geen idee hoe lang we er nu in zitten haha, maar slaapjes worden weer langer!
6 maanden geleden
O ik hoop snel dat dit snel beter wordt. Vandaag tot nu toe twee slaapjes van exact 30 minuten. Tijdens wakkertijd is het non-stop rollen. Ik draai me om en ze ligt weer op haar buik. Terug rollen lukt wel maar niet altijd dus dat veroorzaakt frustratie. Vandaag amper iets gedronken. Tel daar een peuter van 2 met driftbuien bij up en het success is compleet 👍
6 maanden geleden
Tot nu toe de heftigste dag hier... 40 min slapen, klaarwakker en na ong 10 min huilen en niet meer te stoppen. Alles geprobeerd om hem weer in slaap te krijgen, niks hielp... Uiteindelijk maar gewoon op de bank geploft, want 6 kg is toch best zwaar en op z'n rug/billen gaan kloppen in de hoop dat dat iets zou doen... Hij ligt nu eindelijk te slapen
6 maanden geleden
Reactie op ssuu
I feel you. Ik dacht dat het gisteren heftig was, maar vandaaaagg pfff😮💨 ...
Ik heb eerlijk gezegd geen idee... volgens de oei ik groei app zou sprong 4 pas over 8 dagen beginnen, maar heb het idee dat we er al langer in zitten...
Ik merk ook aan mezelf dat ik moe ben en daardoor sneller gefrustreerd raak. 😔