946 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Hermelijn
Ja drinken gaat allemaal prima, hij krijgt 4x180+6 en die gaan meestal alle ...
Zo frustrerend inderdaad, kan me dat heel goed voorstellen. Wij hebben twee huilbaby's gehad namelijk dus die spanning van slecht slapen en in ons geval ook het drinken en het gekrijs urenlang triggert enorm.
Zouden er twee ondertandjes door kunnen komen? Dat daar het probleem ligt?
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Hier is het de laatste paar dagen ook vanaf 4:00 wat onrustig, begint rond ...
Nou precies dit hoor, hou op met me hahah! Ik lach, maar in de nacht kan ik er echt heel chagrijnig van worden. Ik ben zo'n moeder die dat nachtelijk wakker worden ook totaaaaal niet gaat missen zodra ze door gaat slapen. Ontwikkelen, brabbelen, knuffelen etc. dat doe je overdag maar en in de nacht gaan we slapen, dank u🤣
5 maanden geleden
Reactie op Ilmi
🤣
Zelfs IN de fles he😂 ik dacht oké misschien wil ze gewoon fles (nachtvoeding afgebouwd want ze wisselde steeds tussen overdag niet veel drinken en snachts om en om)
Maar nee. Ik dacht: wat bubbelt die fles? Hoor ik Pppfrrr😂
Zat ze in de fles te bellenblazen kleine lolbroek
5 maanden geleden
Reactie op Kksg92
Hebben jullie ook dat aan het einde van de sprong (althans volgens de app) ...
Jaaa! Ik heb het idee dat ze vaak wakker “schrok” omdat ze zich bewust werd dat ze alleen ligt… dan keek ze wild links rechts op de camera en dan huilen. Nu zodra ze iemand ziet of hoort is ze rustig en slaapt ze weer inderdaad!
Daarom tijdens de onrustige nachten ook bij ons in bed zodat we allemaal nachtrust hadden
5 maanden geleden
Reactie op Beeb.
Jaaa! Ik heb het idee dat ze vaak wakker “schrok” omdat ze zich bewust werd ...
Ah misschien is dat het inderdaad! Als ik zijn kamertje in kom is het vaak al goed inderdaad. Kan nog steeds niet elk slaapje verlengen maar 1 per dag is al een begin na 4 weken alleen maar 30/45 min dutjes 😵💫
5 maanden geleden
Reactie op Hermelijn
Zou kunnen, kijk wel regelmatig maar zie nog niks maar kan natuurlijk onder ...
Hopelijk is het bij jullie snel voorbij en kan je genieten 😪. Hier beide kindjes hevige koemelkallergie en verborgen reflux. Dus Neocate voedingen maagzuurremmers (Nexium 2 maal daags). Vooral veel ziekenhuisopnames gehad😪
5 maanden geleden
Hi,
Vanaf de geboorte Dr brown prematuur speen gebruikt. Sinds 3 weken overgestapt op Dr brown fase 1 speen. Dat ging (na wennen) prima.
Maar sinds een week drinkt hij zo onrustig al aan het begin van de fles: met hoofd bewegen, kreunen, soms zelfs met hele lijf, sabbelen op speen, fles 10x uit en in mond doen. Heb 1 keer heel even fase 2 speen geprobeerd maar daar deed hij hetzelfde en moest de fles er vaak uit, zodat hij nog ff kon 'kauwen' en slikken en daaruit maakte ik op dat het te snel toestroomde voor hem.
Hoort het onrustige drinken bij sprong 4? Of ligt het aan de speen?
5 maanden geleden
Heeft iemand een website waar ik over sprongetjes kan lezen? Ik heb namelijk geen idee! Alvast bedankt 🌸.