946 Reacties
4 maanden geleden
Is jullie baby ook opeens om 3 of 4u klaarwakker en gaat dan alle geluiden produceren die ze in de sprong geleerd hebben? Mijn god zeg..ik ben dan half dood..en ergens valt hij weer in slaap..maar vraag me niet hoelang het duurt..want ik heb totaal geen tijdsbesef..en durf niet op mijn telefoon te kijken om de tijd te zien..ik heb zijn ledikant tegen mij bed aangeschoven..en gooi mijn arm door de spijlen om hem te laten spelen met mijn hand..en zodat ik de speen in zijn mond kan stoppen..
En ik me maar afvragen waarom ik iedere ochtend met een zere rug opsta..haha
Gaat hij ooit doorslapen? LOVELIFE.
4 maanden geleden
Reactie op MumOfTwo
Is jullie baby ook opeens om 3 of 4u klaarwakker en gaat dan alle geluiden ...
DIT heb ik nu ook, echt elke nacht stipt tussen 03-05, hele feesten worden er gehouden in z’n ledikant en dan is het ineens stil en dan een uur erna is hij wakker.. 🤣🤣🤣
4 maanden geleden
Hier slaapt ze elke keer maar een uurtje en dan weer wakker, daarna krijsen! Hooft dit er ook bij?😅
4 maanden geleden
Meer babys die eerder met 1 nachtvoeding konden en sinds de slaapregressie 2 hebben? Elke nacht wisselende tijden en honger dat ze heeft!! Daarnaast ook nog wel eens wakker voor een knuffel of ze gaat gillen en spelen.. Ze slaapt overdag goed en kan zelf in slaap vallen. Iemand nog tips om de nachten wat rustiger te krijgen😆
4 maanden geleden
Meer babys die eerder met 1 nachtvoeding konden en sinds de slaapregressie ...
Ik heb hier precies hetzelfde! Ik ben benieuwd naar de tips...
4 maanden geleden
Reactie op JoyceEnMason
DIT heb ik nu ook, echt elke nacht stipt tussen 03-05, hele feesten worden ...
Hebben wij ook wel vaker! Even laten kletsen en hij valt weer in slaap 🤣 of over het neusje wrijven. Ik laat hem dan wel altijd liggen zodat hij niet went dat we dan opstaan
4 maanden geleden
Reactie op sosiix
Hier ook zo geweest een hele lange tijd! 2 of 3 nacht voedingen. En ineens ...
Okee, duurde t lang😂 ben bang dat het hier al een gewoonte is😣
4 maanden geleden
Meer babys die eerder met 1 nachtvoeding konden en sinds de slaapregressie ...
Het feit fat ze overdag gewoon goed inslaap valt..zegt al genoeg..
Kennelijk is ze in de nacht dan heel weer aan het verwerken..wat niet abnormaal is..dan hebben ze namelijk de tijd..
Ik zou haar vooral geven wat ze nodig heeft..dus lekker laten drinken..en knuffelen!
4 maanden geleden
Reactie op DD94
Ik lees dat jullie in de nacht je kindje gewoon laten spelen maar hoeeee da ...
Precies. Ik denk ook ik wil zo snel mogelijk dat ie stil is want anders is de nacht voor mij wel voorbij 🤣
4 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Heel herkenbaar. Hier werkt het om zijn ochtenddutje te beperken, want hij ...
Ik dacht eerst dat het niet zo'n goed idee was, maar misschien wel het proberen waard. Dat we hem na 20 minuten wakker maken als een soort powernap om het volgende slaapje te halen. Hoelaat gaat jouw kindje daarna naar bed?
4 maanden geleden
Reactie op Kim192
Onze zoon vindt 5 uur een prima tijd om de dag te starten sinds een paar da ...
Hier ook. En dan vooral ook door flink te "kletsen" waardoor onze dochter soms ook wakker wordt...
4 maanden geleden
Reactie op Diana-1992-1
Hier ook. En dan vooral ook door flink te "kletsen" waardoor onze dochter s ...
Echt hè... Hier blijft hij ook maar kletsen 😅 Is dit een fase waar ze doorheen moeten? En wat doe jij? Ik haal hem er niet uit in de hoop dat hij uiteindelijk in slaap valt weer. De ene keer lukt het wel, maar net als vanmorgen lukte het hem niet dus was hij om 07:15 weer moe en heb ik hem maar naar bed gebracht. Wel gezegd dat ik hem tot max 09:00 laat liggen, want ben bang dat hij anders weer te veel gaat slapen. Het is een zoektocht soms 😮💨