946 Reacties

6 maanden geleden

Hier al een poos onrust. Ze maakt nog geen tekenen van rollen, betekent dit ...
Hahaha..het hoeft niet rollen te zijn..heb kunnen ook plots andere geluiden zijn..en ook gewoon hoe de baby de wereld weer anders uit zijn ogen ziet dan voorheen..meer verbanden.. meer als een geheel.. Poeh ey..ik ( en de baby) zitten er nu ook tijdje in..en ben op.

6 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Hahaha..het hoeft niet rollen te zijn..heb kunnen ook plots andere geluiden ...
Aah oke.. dankje! Ja pittig he.. zit nu ook op dr kamer met haar slapend op me🥹. Hopelijk pakt ze nog een uurtje mee🙌🏽

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Stomme vraag hoor, maar bestaat er een soort van piek met de sprong/slaap r ...
Geen idee of er een piek bestaat bij sommige kindjes. Bij onze eerste was het weken lang ellende en ineens was het plotsklaps voorbij en een maand later sliep hij 7 uur achter elkaar door.

6 maanden geleden

Reactie op KayDeeS

Hier ook duidelijk sprongetje 4. Ze is enorm lastig. Laat haar constant hor ...
Mijn eerste en ook de tweede rolden beide al voor de vier maanden sprong/regressie. Nu doet hij het meeste van sprong 4 al, maar slaapt ineens wel in plaats vann7-9 uren 5 uurtjes en heeft wat meer nukken. Ondanks dat en de slechte nachten van eerste zoontje geen klagen tot nu toe! Wellicht komt dat nog.

6 maanden geleden

Hier slaapt de kleine man ineens minder overdag en komt moeilijker in slaap in de avond. Ook heeft hij af en toe rode wangetjes en maakt aanstalten om te rollen maar nog niet gelukt 😅

6 maanden geleden

Mijn zoontje is vandaag erg moe en slaapt redelijk veel en lang, heeft van 11:00-13:00 geslapen en slaapt nu sinds 15:00 weer. Rode wangetjes ook. En drinkt weer goed. Vandaag sprong dag 9. Herkent iemand dit? Zou het over zijn?

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Mijn zoontje is vandaag erg moe en slaapt redelijk veel en lang, heeft van ...
Hier hetzelfde! Na ongeveer 3 weken max 45 min slapen overdag gisteren en vandaag lange slaapjes waar ik 'm zelfs heb wakker gemaakt

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Mijn zoontje is vandaag erg moe en slaapt redelijk veel en lang, heeft van ...
Volgens mij zijn wij nu in dag 3. Als dit minimaal 9 dagen gaat duren….. Ik ben nu al op. Mentaal & fysiek.😞😞😞

6 maanden geleden

Reactie op vanille_a

Volgens mij zijn wij nu in dag 3. Als dit minimaal 9 dagen gaat duren….. Ik ...
Dikke knuffel voor jou fantastische mama❤️. Zwaar he😪. Gelukkig kunnen we hier allemaal even lekker ons hart luchten!

6 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Dikke knuffel voor jou fantastische mama❤️. Zwaar he😪. Gelukkig kunnen we ...
🥹🥹♥️ deze groep helpt me inderdaad echt om positief te blijven en ik remind mezelf continu dat ik niet de enige ben.

6 maanden geleden

Reactie op vanille_a

Volgens mij zijn wij nu in dag 3. Als dit minimaal 9 dagen gaat duren….. Ik ...
Ik snap je heel goed, ik heb heel veel gehuild mijn kaken doen nog pijn van de spanning. Ik weet nog niet of het al over is, daar kom ik snachts wel achter. Hoe dan ook gaan de dagen voorbij, ik kan je als tip meegeven om niet continu met “de sprong” in je hoofd bezig te zijn. Ik heb veel aan deze topic (gehad), om gewoon even mijn hart te luchten. ❤️
Het is hier ook begonnen.. de kleine brachten wij na de fles om 8 uur naar bed toe in haar eigen kamer en viel dan zelf in slaap. Moest haar dan altijd sochtends wakker maken. Nu is het zo dat ze steeds als ze slaapt telkens wakker wordt en dan js ze niet rustig te krijgen. Veel aan het krijsen en ze heeft echt rode wangetjes. Ze is gewoon klaar wakker, maar wrijft ook telkens in haar oogjes. Nu ligt ze in de box beneden bij ons en is ze heel rustig alleen nog steeds klaar wakker.. Hopelijk valt ze snel in slaap! Wij zijn dit totaal niet gewend ze sliep altijd door en moest haar altij wakker maken. Dus de avonden hadden we echt lekker voor ons zelf. Hopelijk gaat dit snel voorbij en kan ze haar ritme weer vinden🥲

6 maanden geleden

Man man man…. Pffff overdag en savonds zoveel langer bezig in slaap te krijgen. Komt ook vaker in de nacht 2 of 3 keer ipv 1 keer. Sinds paar dagen nu. Hopelijk snel terug naar het oude.

6 maanden geleden

Reactie op vanille_a

🥹🥹♥️ deze groep helpt me inderdaad echt om positief te blijven en ik remi ...
Maar dat is echt zo, we zitten er bijna allemaal in en het gaat voorbij. Jammer dat je geen einddatum krijgt hè, zou een stuk makkelijker zijn

6 maanden geleden

Oh man het ging 1.5e dag echt heel goed, met wat langere dutjes en gewoon rustig slapen dus ik dacht, zouden we er zijn? Nee hoor, gister en eergister krijsen bij het naar bed brengen 's avonds, gewoon bijna 2u lang. Hij is doodop maar het lukt hem gewoon niet in te slapen, het is zó zielig 😟 en voor ons ook, pff... Had mn partner gevraagd om babyduty te doen want ik slaap zelf superslecht maar hij was echt ten einde raad.

6 maanden geleden

Hoe oud zijn jullie kleintjes dat jullie momenteel hetzelfde ervaren?

6 maanden geleden

Mijn dochter drinkt eigenlijk alleen haar flesjes niet leeg en is wat minder vrolijk dan anders maar de nachten en slaapjes overdag merk ik weinig van tot nu toe… herken iemand dit?

6 maanden geleden

Hoe oud zijn jullie kleintjes dat jullie momenteel hetzelfde ervaren?
Mijn zoontje is morgen 4 maanden (17 weken) en vandaag zitten we op dag 10.

6 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mijn dochter drinkt eigenlijk alleen haar flesjes niet leeg en is wat minde ...
Ik zit volgens de app op dag 3. Afgelopen 7 dagen was eerst wel met veel huilen en indd de flesjes niet leeg. Maar ineens slaapt ze sinds 2 dagen juist langer en ook ‘s nachts beter 😅 Flesjes indd nog steeds niet leeg. Maar ik denk de ellende met slapen gaat nu juist beginnen 🙈 of het komt nog haha

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Mijn zoontje is morgen 4 maanden (17 weken) en vandaag zitten we op dag 10. ...
Hier precies hetzelfde. Zoontje van 29 december. Begon met meer huilen overdag, nu sinds 5 nachten vaker komen in de nacht, overdag soms wel langer slapen, sneller humeurig en z'n flessen laten staan