946 Reacties

6 maanden geleden

Gisteren overdag ging het zo goed, dacht dat het wel over was, maar vannacht pffff😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨 Ik merk dat ik heel erg geïrriteerd ben en gauw op mijn teentjes ben getrapt door de vermoeidheid en slapeloosheid. Vandaag ga ik naar mijn moeder, kan ik daar even slapen en kan zij met de kleine blijven voor een uur of twee.

6 maanden geleden

Reactie op MommytobeMHK

Hier precies hetzelfde. Zoontje van 29 december. Begon met meer huilen over ...
Haha wat leuk, mijn zoontje is ook van 29 december😍💙💙

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Haha wat leuk, mijn zoontje is ook van 29 december😍💙💙
Heel toevallig haha! Hoelaat is hij geboren? Hier om 11.56u Vindt het ook wel weer hard gaan, maar duim dat sprong 4 snel voorbij is....

6 maanden geleden

Hoe oud zijn jullie kleintjes dat jullie momenteel hetzelfde ervaren?
Onze dochter is van 30 december, maar is wel met 37+5 geboren. De sprong zou dus nu 3 dagen begonnen zijn, maar merkte wel eerder al signalen.

6 maanden geleden

Reactie op MommytobeMHK

Heel toevallig haha! Hoelaat is hij geboren? Hier om 11.56u Vindt het ook w ...
04.01 is hij geboren😍 Heerlijk he, ideale “leeftijd” om te knuffelen, niet meer zo breekbaar als de newborn fase😂 Nu hopen dat de sprong zsm voorbij is zodat de chagrijnige baby weer zichzelf is😅

6 maanden geleden

Zoon is van 7 januari maar was 2 weken te vroeg! Vandaag precies 16 weken 🙂

6 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Zoon is van 7 januari maar was 2 weken te vroeg! Vandaag precies 16 weken � ...
En ervaar jij nu een lastige periode? Men zegt dat je dan vd uitgerekende datum moet uitgaan? Alle informatie die je kan vinden over regressie, sprongetjes, regeldagen. Ik heb mijn moeder gevraagd en ze had er nog nooit van gehoord of zo ervaren. Blijkt dat er sprongetjes zijn sinds de jaren '90. Daarvoor dus niet en nu heeft iedereen het erover. Wat klopt dan

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Gisteren overdag ging het zo goed, dacht dat het wel over was, maar vannach ...
Precies hetzelfde hier. Ik post gisteren dat het beter lijkt te gaan met langere dutjes overdag (juist veel slapen) en vannacht was het weer niks 😵

6 maanden geleden

Wij zitten nu volgens de app op dag 1 van de sprong (geboren op 19-01 met 40+1). Heb wel het idee dat we al +/- een week in de slaapregressie zitten omdat hij 'snachts heel vaak wakker wordt, dus ben benieuwd hoe dit samen gaat vallen.. over de duur van sprong 4 heb je overigens precies niks aan Oei ik Groei.. :D

6 maanden geleden

En ervaar jij nu een lastige periode? Men zegt dat je dan vd uitgerekende d ...
Ik vind de hele babytijd een lastige periode😅 ik geloof ook niet per se in die sprongetjes, maar vind het wel leuk om te lezen. Het is een beetje zoals horoscopen 😁Die hele theorie is ook niet bewezen. Het enige wat volgens mij wel bewezen is, is dat de slaapstructuur van kindjes rond de 4 maanden veranderd maar dat staat los van een sprong die al dan niet bestaat.

6 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Ik zit volgens de app op dag 3. Afgelopen 7 dagen was eerst wel met veel hu ...
Pfoe…. Laten we hopen dat ze hem beetje over slaan 🤪 het scheelt wel dat mijn dochter al omdraait, dus hoop daardoor dat ze wat minder last van de sprong krijgt 🤣🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Pfoe…. Laten we hopen dat ze hem beetje over slaan 🤪 het scheelt wel dat m ...
Aah dat zou indd kunnen! Haha. Die van mij rolt nog niet, dus misschien staat me alles nog te wachten😂 Nou ja onze kleine heeft nog nooit goed geslapen etc ook overdag niet, dus heel veel erger kan denk ik niet 🤭

6 maanden geleden

Onze dochter maakt er vandaag een potje van overdag. Hele schema weer in de war, drinkt ineens weer om de 3 uur kleine beetjes en huilt in haar slaap en maakt amper een volle cyclus af grrr

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Gisteren overdag ging het zo goed, dacht dat het wel over was, maar vannach ...
Zo vermoeiend! Wat fijn dat je naar je moeder kan, even bijtanken 🥰

6 maanden geleden

Ik zit in de schommelstoel te schommelen. Ze weigert haar bedje🥴. Ze wil niet op de foto🤣

6 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Aah dat zou indd kunnen! Haha. Die van mij rolt nog niet, dus misschien sta ...
Dit is heel herkenbaar! Hier ook nog niet omrollen maar er wel mee bezig zijn en ook een dramatische slaper🥹

6 maanden geleden

Hier 2 januari geboren met 39.2. uitgerekende datum was 7 januari

6 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mijn dochter drinkt eigenlijk alleen haar flesjes niet leeg en is wat minde ...
Hier in het begin ook. Nu een week verder en het wordt hier nu erger met de slaapjes

6 maanden geleden

Reactie op clairep1989

Precies hetzelfde hier. Ik post gisteren dat het beter lijkt te gaan met la ...
Nooit jinxen🤣

6 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 13 week en is al een drie dagen ontroostbaar overdag. Na 45 minuten wakker zijn is hij gesloopt en krijst de hele buurt bij elkaar.. ik mis mijn blije mannetje 😭 is dit het begin van sprong 4? Volgens de app zou het over 9 dagen beginnen. In de nacht slaapt hij wel prima (1x wakker)