7 Reacties

10 dagen geleden

Dat het hoog tijd is om het inbakeren af te bouwen.. hij is het rollen aan het oefenen ☺️

10 dagen geleden

Reactie op momof2girlies

Dat het hoog tijd is om het inbakeren af te bouwen.. hij is het rollen aan ...
Als hij gewoon ligt op aankleed kussen doet hij her niet zo ...🤭🤭

9 dagen geleden

Nog mensen die dat denken ??

9 dagen geleden

Jazeker! Dat betekend afbouwen..hij is zijn spieren aan het versterken.. als je dat nog niet wil..moet je even op de website van Fedde en Kees kijken..daar zijn er speciale slaapzakjes dat de mouwen dicht gerits zitten aan het lijfje..en je kunt door het ritstje aan een kant steeds meer open te ritsen aan de dominante arms..het inbakeren afbouwen..maar ze kunnen ook gewoon tot 7mnd zo ingebakerd blijven.. want als ze draaien kunnen ze nog gewoon afzetten met hun handen..als zeehondjes..en je hebt er ook een speciaal lakentje die je kunt bestellen ( let op..zijn wel prijzige producten..allemaal rond de 60e..) maar door het lakentje zit er meer druk op borstkast..waardoor ze eigenlijk onmogelijk kunnen draaien.. Mijn dochter was een nachtmerrie met slapen zonder inbakeren..dus die heeft ror 8mnd ingebakerd geslapen en toen afgebouwd.. binnen 3 dagen sliep ze zonder.. Je kunt ook gewoon bellen met de eigenaresse voor advies..zoooooo fijn!!!

9 dagen geleden

Het afbouwen gaat zo moeilijk ook al doen we 1 armpje eruit hij gaat niet slapen. Ik zal er eens naar gaan kijken of dat wat is voor hem. We hebben ook al problemen met speentje dus alles tegelijk 🤭

9 dagen geleden

Reactie op mel888

Het afbouwen gaat zo moeilijk ook al doen we 1 armpje eruit hij gaat niet s ...
Och zo herkenbaar.. hier lukt het dus ook voor geen meter. Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft..

9 dagen geleden

Och zo herkenbaar.. hier lukt het dus ook voor geen meter. Ik hoop dat iema ...
Nou echt he !!! 😒