511 Reacties

10 maanden geleden

Iemand anders dat ook borsthaar krijgt ??😂😂😂 #wtfisthis😂

10 maanden geleden

Wanneer je de hele dag boven de wc staat, moet plassen en overgeven tegelijk, je extreem ellendig voelt en de enige feedback die je krijgt is: Ach, gelukkig doe je het voor een goed doel!🙃🥲

10 maanden geleden

Ik heb constant dorst maar alles smaakt vies. Vooral water heeft een vieze nasmaak.

10 maanden geleden

Manlief is vanaf eind deze week werkloos (met 95% kans dat hij 1 september weer aan de slag is dus absoluut geen paniek) maar hij 'mag' dus straks 2 maanden thuis zitten terwijl ik met mn zwangere vermoeide hoofd 40 uur moet werken en ik ben stiekem zo onredelijk jaloers!! (wat natuurlijk nergens op slaat want hij heeft er niet zelf voor gekozen maar hormonen enzo...)

10 maanden geleden

Opeens niet meer tegen chocola kunnen 😱 Pre zwangerschap at ik er kilos van weg maar nu...

10 maanden geleden

Ik wilde heel graag de tas van de Kruidvat ophalen, hij stond ook al ruim een week in m’n app. Kom ik daar krijg ik hem niet mee omdat hun systeem niet werkt. Ik was er speciaal voor om gereden dus ik vroeg of er niets te regelen was toen ging die mevrouw behoorlijk te keer…. Schaamde mij dood ben snel naar huis gegaan. Eigenlijk begon de teleurstelling al omdat ik de tas zelf bij elkaar moest rapen en 1/3 niet in de winkel was. Zo was het niet echt een verrassing

10 maanden geleden

Reactie op shauny1996

Iemand anders dat ook borsthaar krijgt ??😂😂😂 #wtfisthis😂
Hier laatst een witte kinhaar 😅

10 maanden geleden

Onwijs moe en nu ook nog een zware verkoudheid erbij.

10 maanden geleden

Ik word af en toe zo gek van mezelf. Last van kwaaltjes? Klagen omdat ik last heb van m'n kwaaltjes. Geen last van m'n kwaaltjes? Zo onwijs onzeker en klagen over waar m'n kwaaltjes zijn gebleven. Het is ook echt nooit goed. #hormonen?

10 maanden geleden

Op vakantie niet mee kunnen doen aan de Aquagym omdat ik steeds opkomend maagzuur krijg van springen in het zwembad 😂 #firstworldproblems

10 maanden geleden

Ik ben de jongste thuis en mijn zus wilt graag ook kinderen.. ik merk dat ze vaak jaloers is en ik voel me enorm schuldig erom.. nu zou ik een huis gaan kopen met mijn man maar wilt zij opeens het huis en gaat ze er ook voor. Ik voel me enorm naar hierdoor en lig nu te piekeren in bed. Ik ben iemand die graag altijd voor anderen wilt zorgen, en anderen ook alles gunt. Maar nu mijn kleine in het spel komt merk ik dat ik het even niet kan luchten en ik niet weet wat ik met haar aan moet.. ik voel me totaal niet begrepen, vooral omdat ik altijd alles voor haar doe. Dus het is allemaal wat momenteel haha. Ik blijf maar huilen en me naar voelen en hoop dat alles snel weg trekt en ik weer blij kan zijn

10 maanden geleden

Reactie op loveMimi

Ik heb constant dorst maar alles smaakt vies. Vooral water heeft een vieze ...
Omg bij mij ook! Zo een rare bloedsmaak / ijzersmaak idk

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Ik ben de jongste thuis en mijn zus wilt graag ook kinderen.. ik merk dat z ...
Ah lieve meid. Maak je geen zorgen om anderen. Sorry, soms ook niet om je eigen zus. Denk aan je kleine en geniet ervan. Bedoel je dat ze de woning waar jullie interesse in hebben, ook willen kopen? Zo ja, laat het gaan. Vind dat wel echt kinderachtig, maar goed. Jij vindt wel vast een leukere woning, mag zij die kopen 😂 Ik gun je het beste! 💖

10 maanden geleden

Ik voel me zo belabberd. Vandaag met moeite 8 uurtjes gewerkt. Gaat gewoon zo moeilijk..

10 maanden geleden

Reactie op vanille_a

Ah lieve meid. Maak je geen zorgen om anderen. Sorry, soms ook niet om je e ...
Heel lief dankjewel ❤️ ze hebben inderdaad het huis gekocht en boven ons geboden vandaag.. dus het is zo goed als zeker dat hun het huis krijgen.. wij moeten helaas weer verder kijken. Maar wat je zegt ik moet het laten gaan en er boven staan 😓

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Heel lief dankjewel ❤️ ze hebben inderdaad het huis gekocht en boven ons ge ...
Wauw, sorry.. maar wat gemeen.. ik zou dat m'n zusje echt niet aan doen

10 maanden geleden

Reactie op EvdPlas

Wauw, sorry.. maar wat gemeen.. ik zou dat m'n zusje echt niet aan doen
Ach het had allemaal zo moeten zijn, ik zeg altijd maar zo alles gebeurt met een reden! Wie weet kom ik een ander huis tegen wat als mijn droomhuis aanvoelt.. alleen op de housewarming zal ik geen plaats nemen dankjewel voor je berichtje het is toch fijn om het even gedeeld te kunnen hebben ❤️

10 maanden geleden

Reactie op shauny1996

Iemand anders dat ook borsthaar krijgt ??😂😂😂 #wtfisthis😂
Jaa! Zelfs laatst een 2-in-1 haar🤣 Gelukkig is mijn partner heel lief en helpt hij me erbij. Maar sowieso dat haar groeit zo snel echt vreselijk.. Ik kan niet wachten als ik m’n laserbehandelingen kan oppakken maar dat gaat nog wel even duren want ben nu 13+2😅

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Heel lief dankjewel ❤️ ze hebben inderdaad het huis gekocht en boven ons ge ...
Nou zeg wat een vreemde actie! Mag je echt best boos om zijn.

10 maanden geleden

Ben ik weer! Net 2 boterhammen gegeten en nóg honger? Wat is diiitttt 😂