659 Reacties

één jaar geleden

Vandaag in Lindos de berg opgelopen voor de acropolis … waar ik al eens was geweest. En het was zwaar en warm en nu doet alles pijn … papa wilde met zoonlief alleen gaan maar zoonlief wilde niet mee zonder mama …

één jaar geleden

Ik ben nu 10+3 dagen, we waren op een evenement deze avond & mijn mama zei heel bruut “ zeg die dat je niet te dik wordt e” terwijl ze weet dat ik zwanger ben. 🙄 ik ben normaal heel mager & ja je ziet het al goed maar dat heeft Me Echt gekwetst 😢

één jaar geleden

Reactie op shauny1996

Ik ben nu 10+3 dagen, we waren op een evenement deze avond & mijn mama ...
Ik snap heel goed dat het je kwetst, vooral omdat iemand het zegt die dicht bij je staat! Maar wees lief voor jezelf! Je groeit een prachtig wondertje in je lichaam, uit ervaring zeggen mensen ook wel eens dingen uit jaloezie.. dat maakt het niet leuker of makkelijker, maar je bent prachtig zoals je bent! En laat niemand anders je wijs maken dat het niet zo is, zelfliefde is het mooiste wat je kan hebben dus blijf van jezelf houden ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Ik snap heel goed dat het je kwetst, vooral omdat iemand het zegt die dicht ...
Dankjewel ❤️❤️

één jaar geleden

Nou zeg wat een vreemde actie! Mag je echt best boos om zijn.
Heb je ook gelijk in, vind het ook niet leuk en dat heb ik ook gezegd inderdaad. Maar liever dat ze nu zo doet zodat ik mezelf er van af kan sluiten.. wil geen negatieve mensen om me heen ookal is ze mijn zus 🙈 ik kies voor mijn geluk en voor de kleine ❤️

één jaar geleden

Zo klaar met verkouden zijn. Het is nu al langer dan een week aan de gang. Keelpijn en verstopte neus. Aaaghhh!!!

één jaar geleden

Zo klaar met verkouden zijn. Het is nu al langer dan een week aan de gang. ...
wat naar zeg.. heb je gemberthee met een schijfje citroen en wat honing geprobeerd? Helpt bij mij redelijk tegen de keelpijn.. sterkte! Het is zo vervelend als je langdurig verkouden bent 😅

één jaar geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Heel lief dankjewel ❤️ ze hebben inderdaad het huis gekocht en boven ons ge ...
Waaauuww sorry maar wat een rotstreek van ze.

één jaar geleden

Reactie op Yikes

Waaauuww sorry maar wat een rotstreek van ze.
Ja vind ik ook, helaas kies je de familie niet zelf uit 🙈

één jaar geleden

Misselijkheid nu nog. 😢😢

één jaar geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Ik ben de jongste thuis en mijn zus wilt graag ook kinderen.. ik merk dat z ...
Wattttt een kut actie zeg! Ipv je kleine zusje een fijne woning met de kleine te gunnen, gelijk zelf ervoor weg pikken. Geloof heilig dat er dan iets mooiers op je wacht! En dan is het aan haar om met haar afgunst te leven. Het maakt je een mooi mens dat je haar gedrag graag anders gezien had zodat je een normale fijne band kan hebben maar helaas is dit hoe ze nu kiest te zijn… denk dat het heel gezond is dat je daar afkeer voor voelt! Zo wil niemand dat er met ze omgegaan wordt.. heel pijnlijk.. focus je op je geluk nu en in de toekomst met je kleintje 😍😍😍 en een PRACHTIGE toekomstige woning 😈 jealous sis: eat your heart out.

één jaar geleden

Reactie op xsorayaa

Ben ik weer! Net 2 boterhammen gegeten en nóg honger? Wat is diiitttt 😂
Zwanger zijn hahahaha

één jaar geleden

Reactie op MommyToBe🐣

Wanneer je de hele dag boven de wc staat, moet plassen en overgeven tegelij ...
Ja dit is wel echt een unieke zwangerschapservaring (los van voedselvergiftiging trouwens):: op de wc zitten met een kotsbakje op schoot 😩🤣

één jaar geleden

Wattttt een kut actie zeg! Ipv je kleine zusje een fijne woning met de klei ...
Aaaahh vind dit zo lief 🥹❤️ je hebt gelijk! Ik zal zeker een mooiere woning vinden ❤️ en ik ga me lekker focussen op mijn geluk 🥰 heel erg bedankt voor je lieve berichtje ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Aaaahh vind dit zo lief 🥹❤️ je hebt gelijk! Ik zal zeker een mooiere wonin ...
Tuuurlijk! Zoo flauw dat🤍🤍🤍🤍 1 voordeel als ze deze krijgen: die leukere kan ze lekker niet pakken dan HAH🤣🤣 suck on that 🤣

één jaar geleden

Tuuurlijk! Zoo flauw dat🤍🤍🤍🤍 1 voordeel als ze deze krijgen: die leuker ...
Hahahah daarom, vandaag gaan we naar een prachtig huis kijken met een enorm grote tuin! Dus ben heel benieuwd 🤭

één jaar geleden

Reactie op Mommytobeee🐝

Hahahah daarom, vandaag gaan we naar een prachtig huis kijken met een enorm ...
Zie je je beeb al rennen🤭🤭

één jaar geleden

Al het haar groeit zo ontzettend snel! Normaal moest ik 1x per week, in uiterste uitzondering 2x per week scheren, maar nu om de dag. Nu trekt mijn huid dat niet, dus het is dan maar gewoon stoppels tijd hoor. En ik heb zo vaak zoveel honger, maar dan ga ik eten en krijg ik het niet op want mijn lichaam zegt stop. Maar ik heb nog steeds honger 😭😭

één jaar geleden

Reactie op Lydia01

Al het haar groeit zo ontzettend snel! Normaal moest ik 1x per week, in uit ...
Oh dat honger gedeelte is zo herkenbaar. Constant honger maar eten smaakt niet of valt niet lekker …

één jaar geleden

Reactie op Lydia01

Al het haar groeit zo ontzettend snel! Normaal moest ik 1x per week, in uit ...
Jaaaa dat! Sochtends benen scheren en savonds al lichte prikkel voelen 🥲🤯