879 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op TeamKappert

Voordat ik binnen een week 2x bij de huisarts sta. Let op foto! Is dit nor ...
Ja herkenbar hier! Zolang de kleine gewoon vrolijk is en goed drinkt zal ik me geen zorgen maken. Door flesvoeding kan de poep groen worden. En stinken door hapjes?

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ja herkenbar hier! Zolang de kleine gewoon vrolijk is en goed drinkt zal ik ...
Ah okee. Ja dat doet ze wel! Bedankt voor je reactie!

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Meteen al of later tijdens de fles? Misschien al genoeg gehad? Omdat hij nu ...
Later! Hij krijgt 180+6 en het begint vaak halverwege

3 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Later! Hij krijgt 180+6 en het begint vaak halverwege
Misschien dat je die iets kleiner kan maken? Geen idee hoor, maar dat zou je kunnen proberen 😊

3 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Mijn zoontje drinkt de laatste dagen zijn fles erg onrustig, tenzij ik hem ...
Hier ook draaamaaa. Maandag werd ik gebeld door het KDV dat ze er over de hele dag maar 120ml ingekregen hadden..weet ook echt niet wat we ermee moeten. We bieden het gewoon aan en wil ze niet, dan geven we thee zodat ze toch vocht binnenkrijgt en we geven wat extra pindakaas, avocado, ei en griekse yoghurt in de hoop dat ze door ook voedingsstoffen uithaalt...

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Misschien dat je die iets kleiner kan maken? Geen idee hoor, maar dat zou j ...
Nou, vanavond heb ik zijn avondeten een kwartier eerder gegeven en zijn fles een kwartier later en toen ging het ineens een heel stuk beter! Misschien te snel achter elkaar gedaan eerst 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Al 3 maanden een kindje die elk uur / 1,5 uur wakker wordt. Van alles letterlijk geprobeerd… hij is nu 7 maanden. Herkent iemand dit en heeft misschien tips?

3 maanden geleden

Welke gehoorbescherming hebben jullie voor je baby? Ik heb het eigenlijk nog nooit nodig gehad. Maar nu wil ik eigenlijk toch wat in huis hebben. Ik weet niet welke fijn zijn. Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op nolook

Mijn zoontje vind de slaapzak vreselijk en een lakentje vind ik zo spannend ...
Je zou hem gewoon warm kunnen aankleden met een extra laagje kleding. Of ik heb ook een soort pyjama/slaapzak gevonden waarbij de benen een eigen broekspijp hebben: https://www.bol.com/nl/nl/p/meyco-forest-animals-baby-winter-slaapoverall-jumper-sand-80cm/9300000117367102/?s2a=#productTitle

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Iemand tips bij hand-voet-mond ziekte? Onze dochter zit echt compleet onder ...
Wellicht niet meer relevant, en ik hoop dat het bij je dochter weer over is. Onze dochter heeft ook hand-voet-mond ziekte gehad. Dat was vooral de eerste dagen een hel, want ze had er echt last van. We hebben haar 2 - 3 dagen elke 8 uur een zetpil gegeven, want ze was anders alleen maar aan het krijsen. We hebben de plekken verder vooral met rust gelaten en haar ook zo min mogelijk omgekleed e.d. want dat was niet prettig. In bad kan verlichtend zijn maar je moet daarna ook weer afdrogen en aankleden.....

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Hier ook draaamaaa. Maandag werd ik gebeld door het KDV dat ze er over de h ...
Onze dochter drinkt de flessen op het moment ook slecht. Ik geef dan extra water tussendoor of leng het groenteprakje aan met water. Soms doe ik ook extra water bij de fles, zodat de melk dunner is, dan drinkt ze het soms ook beter op. Zolang ze genoeg plast en geen harde ontlasting heeft maak ik mij iig geen zorgen

3 maanden geleden

Reactie op Nina-2024

Je zou hem gewoon warm kunnen aankleden met een extra laagje kleding. Of ik ...
Bedankt!

3 maanden geleden

Reactie op Hollly

Welke gehoorbescherming hebben jullie voor je baby? Ik heb het eigenlijk no ...
https://www.alpine.nl/products/muffy-baby?variant=48754823659853&gclid=Cj0KCQjw28W2BhC7ARIsAPerrcJxCziFcAtJqs6JMMXWc6JDCAD6VmE2lN_p_zZ77zlGI5bmU8_9RKAaAvIsEALw_wcB Wij hebben deze voor de baby en de grotere versie voor de peuter. Beide nog maar 1x nodig gehad maar dat beviel prima

3 maanden geleden

De opvang vroeg vandaag om slofjes of schoentjes. Ik had onze dochter vandaag gewoon met blote voeten afgeleverd, maar het was toch een beetje te fris🙈 Nu hebben we nog slofjes van HVID, maar daarmee heeft ze geen grip om vooruit te komen of te gaan zitten. Weten jullie een beter alternatief?

3 maanden geleden

Hoeveel ml flesvoeding drinken jullie baby's per dag en weet iemand wat het minimale is wat ze binnen moeten krijgen? Merk dat Finley steeds vaker zijn avondfles deels laat staan, dus twijfel om die te verlagen... Maar ik weet niet of hij dan voldoende binnenkrijgt!

3 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Hoeveel ml flesvoeding drinken jullie baby's per dag en weet iemand wat het ...
Als hij goed groeit, gewoon plasluiers heeft en als de poep 'kneedbaar' is en niet hard dan krijgt hij genoeg binnen. En hij geeft zelf aan als hij honger of dorst heeft. Dat is wat ze tegen mij zeiden bij consultatiebureau.

3 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Hier nog 3 keer 180/6 en 1 keer 150/5. Ik vraag me dat ook af hoeveel ml ze minimaal binnen moeten krijgen. Hoeveel ml is jullie avond fles nu? Ik had de info op de foto uit een boek.

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

De opvang vroeg vandaag om slofjes of schoentjes. Ik had onze dochter vanda ...
Misschien wat dikkere antislip sokken?

3 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Hier nog 3 keer 180/6 en 1 keer 150/5. Ik vraag me dat ook af hoeveel ml ze ...
Wij zitten nu op 2x 180 en 2x 150, maar twijfel toch om terug te gaan op 3x 180 en 1x 150... Qua groente en fruit eet hij echt wel veel, maar hij wordt de laatste tijd weer zo vroeg wakker... Papfles in de avond heeft hier ook geen nut, zijn we achter gekomen. Het was vanmorgen 04:30 🫣 Hij valt dan wel weer bij me in slaap en kan hem dan tussen ons in leggen en hij heeft toen geslapen tot 06:30, dus vraag me ook af of het honger is of gewoon weer een fase?

3 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Ons meisje krijgt 180/6 in de ochtend, 210/7 in de middag en voor het slapen. Gaat ze prima op.