683 Reacties

7 maanden geleden

Onze kleine man is nu 16 maand en zegt nog geen woord, ook geen papa of mama, herkenbaar of meerdere mama’s?

7 maanden geleden

Reactie op welkom011

Onze kleine man is nu 16 maand en zegt nog geen woord, ook geen papa of mam ...
Onze zoon (16maanden) zegt ook weinig of tenminste. Hij maakt veel geluid en wel Dada (als in daar) papa (naar mn partner). Maar verder veel geluiden of woordjes die hij volgende mij aan niks koppeld. Maak me er geen zorgen om, voor je het weet wens je dat ze een keertje 1 minuut stil zijn :P

7 maanden geleden

Zijn er meerdere kindjes van 16 mnd die wel echt kei snel op knietjes door t huis gaan, maar nog niet lopen?

7 maanden geleden

Reactie op N05

Zijn er meerdere kindjes van 16 mnd die wel echt kei snel op knietjes door ...
Ja hier een zoontje van 16 maanden die dat ook doet. Hij loopt alleen langs de tafel, loopwagen of met ons, maar nog niet los

7 maanden geleden

Reactie op Deniseroos93

Ja hier een zoontje van 16 maanden die dat ook doet. Hij loopt alleen lang ...
Maar ook mega veel op knietjes lopen? Mijn kindje heeft er zowat eelt van op z'n knietjes

7 maanden geleden

Reactie op N05

Maar ook mega veel op knietjes lopen? Mijn kindje heeft er zowat eelt van o ...
Mijn dochter heeft voordat ze liep een hele periode op 1 been en 1 knie 'gelopen'.

7 maanden geleden

Reactie op N05

Maar ook mega veel op knietjes lopen? Mijn kindje heeft er zowat eelt van o ...
Nee dat niet, hij doet het wel maar niet extreem

7 maanden geleden

Wie heeft er een autostoel van Novi Lucas. Hebben jullie die al voorwaarts? zo ja hoe heb je dat gedaan?

7 maanden geleden

Reactie op Hele125

Wie heeft er een autostoel van Novi Lucas. Hebben jullie die al voorwaarts? ...
Ik heb die. Vind hem top! Wat bedoel je precies met "hoe hb je dat gedaan?"

7 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Ik heb die. Vind hem top! Wat bedoel je precies met "hoe hb je dat gedaan?" ...
Heb je hem al voorwaarts?

7 maanden geleden

Reactie op Hele125

Heb je hem al voorwaarts?
Yes! Hij vindt het heerlijk zo. Lekker naar buiten kijken. Hij ligt in de 3 stand dus niet helemaal rechtop. We hadden vorige week een lange rit van 2 uur en toen hadden we hem omgedraaid zodat die helemaal ligt. Maar dan vind ik z'n benen zo krap... Ik weet wat "ze" zeggen over voorwaarts vervoeren, maar er zijn ook weer genoeg artikelen waarin staat dat het wel kan...

7 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Yes! Hij vindt het heerlijk zo. Lekker naar buiten kijken. Hij ligt in de 3 ...
Wij zitten met hetzelfde en willen hem ook voorwaarts. Houd je dan de driepuntsgordel (de gordel die je achterwaats hebt) erin?

7 maanden geleden

Reactie op Hele125

Wij zitten met hetzelfde en willen hem ook voorwaarts. Houd je dan de driep ...
Ja het onderste deel vd gordel onder de billen en dat schuine deel door die Haakjes bovenin... snapje?😂 anders kan ik wel een foto maken voor je vanmiddag

7 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Ja het onderste deel vd gordel onder de billen en dat schuine deel door die ...
Graag. 😁

7 maanden geleden

Reactie op Hele125

Graag. 😁
Ik voeg je even toe als vriend !

7 maanden geleden

De beste tips tegen tandpijn?🥺 Nacht 3 ellende is onderweg... zo zielig. Hij loopt continue met een slabbetje omdat het kwijlt uit z'n mond druipt. We hebben al Detinox, en we hadden gister en eergisteren een zetpil gegeven, maar zelf dat werkte niet.. dus wil dat eigenlijk vanavond niet meer doen want hij krijgt diarree ervan.. We geven al wat waterijs en koud drinken. Hij ligt nu in bed maar is erg onrustig. Ik weet dat die zometeen weer in huilen uitbarst en bij ons wilt liggen. We slapen dan slecht omdat die erg onrustig is, continue draait en huilt in z'n slaap. Maar goed, dan maar even geen goede nacht slaap, maar wil hem gewoon even helpen met die pijn. Dus iemand tips?🥹 Het zijn 2 kiezen onderaan, links en rechts. Rechts is zo goed als door, links een puntje.

7 maanden geleden

Welke zalf hebben jullie in huis voor een insectenbeet? Ons zoontje is vandaag gestoken door een wesp. Mijn hart brak echt. Zo stom, we hebben daar niets voor in huis..

7 maanden geleden

Reactie op Tuttebel93

Welke zalf hebben jullie in huis voor een insectenbeet? Ons zoontje is vand ...
Azaron creme en kruidvat after care insect kids

7 maanden geleden

Reactie op Ashley001

De beste tips tegen tandpijn?🥺 Nacht 3 ellende is onderweg... zo zielig. H ...
Bij ons werkt alleen toch een zetpil paracetamol (of de vloeibare sinaspril als je die er in krijgt maar dat neemt ons zoontje niet) en nurofen (ook vloeibaar, met een spuitje, dat gaat beter). En dan nog is het weken bikkelen geweest, alle 8 zijn kiezen en hoektanden kwamen tegelijk door...

7 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Bij ons werkt alleen toch een zetpil paracetamol (of de vloeibare sinaspril ...
Nurofen heb ik nog niet geprobeerd! Lijkt wel of een zetpil ook geen effect geeft. Ik gebruik 240mg.. echt zo sneu he voor die kleintjes. En dan zijn dit pas de eerste 2 kiezen die doorkomen 😵‍💫