49 Reacties
9 maanden geleden
Nu een week verder, ze heeft twee dagen alleen maar geslapen en wat buikpijn verder niets meer gelukkig
9 maanden geleden
Hier hebben 2 van mijn 3 kinderen het gehad. Mijn oudste in 2018 al hij had totaal geen bijwerkingen mijn jongste heeft hem 2 weken geleden gehad samen met de eerste vaccinatie. Eerste avond koorts en een flinke spuitluier, volgende dag beetje koorts en knuffelig verder niks meer. De koorts kwam vermoedelijk van de prik af en niet van het rota drankje
9 maanden geleden
Reactie op sammy8788
Is het trouwens verplicht de rota virus vaccinatie
Geen enkele is verplicht. Een vaccinatie is een voorrecht geen plicht.
Er zijn wel plannen in de tweede kamer om alleen gevaccineerde kinderen toe te laten op de kinderopvang, maar dit is nog niet bevestigd
9 maanden geleden
Reactie op sammy8788
Voor deze mag je zelf beslissen of je kindje deze krijgt als hij of zij in 2024 geboren is. Hiervoor werd dit vaccin al aangeboden aan te vroeg geboren kindjes. Mijn oudste heeft dit vaccin namelijk al in 2018 gekregen.
9 maanden geleden
Reactie op Sanneke44
Ja vorige week dinsdag gehad. Hij had vrijdag 4 poepluiers geen diaree ofzo ...
Kom hierop terug sinds 2 dagen flink diarree wel 6/7 op een dag. Verder is hij gelukkig vrolijk. Maar in de nacht steeds badderen is best vervelend. Hopelijk gaat het snel weer over!
9 maanden geleden
Bij mij bijwerkingen: een week super buikkrampen en obstipatie..dus weinig geslapen helaas. Vind het best intens.
9 maanden geleden
Reactie op roos2894
Wat sneu.. Na hoeveel dagen kwamen de bijwerkingen? Wij gaan zondag op vaka ...
Bij ons pas na 7/8 dagen 😢 maar het kan ook hartstikke meevallen hoor ❤️ gewoon van het positieve uitgaan en weet niet of je naar een warm land gaat ? Warmte doet al veel goed voor die kleintjes namelijk ❤️
9 maanden geleden
Reactie op sammy8788
Nee hoor! Hier niet gedaan.