11 Reacties

17 dagen geleden

33+4 hier en heb hetzelfde 😅 verloskundige vertelde mij dat dit nog niet per se wat zegt, je lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling

17 dagen geleden

Oh dat heb ik ook al even hoor. Bij mijn eerste ook, bevallen met 39+1

17 dagen geleden

Ik denk ook dat het helemaal normaal is en nog niks hoeft te zeggen. Je lichaam is zich waarschijnlijk aan het voorbereiden. Maar als je even wilt overleggen lekker bellen morgen.

17 dagen geleden

Is allemaal heel normaal. Dit is het einde wat in zicht komt🙂

17 dagen geleden

Hier ook precies dat gevoel, 32+2… moet veel rusten van me verloskundige. Iets waar ik heeeel veel moeite mee heb want de nesteldrang neemt het allemaal over 🫠

17 dagen geleden

Hier ook precies het zelfde, nu 35+2. Ook het advies vanuit het ziekenhuis om rustiger aan te doen, maarja.. dat is lastig 😂

17 dagen geleden

Ja herkenbaar! Alsof die vandaag met zijn vingers al door mijn baarmoedermond heen prikte!

17 dagen geleden

Hier ook. Hij ligt al weken ingedaald, harde buiken en zelfs voorweeën gehad, opgenomen geweest... Ik heb ook sinds 1.5 week dat het net lijkt of zijn hoofdje er al half uithangt. Inderdaad, alsof je tampon niet goed zit. Of als je een grote boodschap hebt gedaan er nog iets moet komen, maar dat helemaal niet zo is. Soort drukkend gevoel. Vrijdag hebben ze mijn ontsluiting gecontroleerd en zat nog dicht. Stelde me wel gerust. Dus als het je niet helemaal lekker zit, zou ik gewoon even laten kijken. Maar weet dat je dus niet de enige bent 😅🤪

17 dagen geleden

Ja herkenbaar! Alsof die vandaag met zijn vingers al door mijn baarmoedermo ...
Hahaha maar echt he dat gevoel

17 dagen geleden

Haha dat heb ik sinds gisteravond.. ben uit het niets misselijk, ik denk de slijmprop te hebben verloren. Hartstikke moe. alleen voel ik 'm best nog wel bewegen en mis ik juist dat gevoel dat jij hebt. We wachten ongeduldig af hahahahahha.

14 dagen geleden

Hier ook.. al 2 weken menstruati pijn onder in mn buik en sinds t weekend zn druk van onder. Ver lopen lukt niet meer want dan word de druk steeds erger. Ook regelmatig harde buiken weer terwijl die juist rustiger waren maar ze zijn weer terug 🤣 zo t gevoel ook dat t ieder moment kan beginnen maat kan goed nog even duren. Ik kaart het maandag even aan bij de gyn, kijken wat ze zeggen