220 Reacties

2 maanden geleden

Erg blij met me kamertje ❤️

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Als wij een jongen hadden gekregen dan hadden wij dit ook gedaan. Maar nu m ...
We wisten toen het geslacht niet en nu ook niet dus hebben het toen in deze stijl en met deze houtenstikkers gemaakt.

2 maanden geleden

Het is nog niet helemaal af, maar dit is wat we nu hebben 🙂 er komen nog houten knopjes (wolkjes) op de lades van de commode. En we willen haar naam in een witte neon lamp boven de commode hangen 😊 Haar bedje komt naast mijn kant van ons bed.

2 maanden geleden

Bij ons heel simpel. Baby komt bij ons op de kamer. Co sleeper van fillikid en commode malm kast ikea

2 maanden geleden

Reactie op nelleke23

Bij ons heel simpel. Baby komt bij ons op de kamer. Co sleeper van fillikid ...
Hahaha ik ook alleen co sleeper en een plank vrijgemaakt in onze kast 😂. Verschonings kussen onder het bed. Klaar is kees 😂. Bij de eerste echt super mooi kamertje gemaakt. Commode amper gebruikt en verander dat nu in een jongens kamer dus ik kijk over een jaartje wel 🤣

2 maanden geleden

Het is nog niet klaar…

2 maanden geleden

Reactie op Leenke

Wij gaan onze oudste eerst verplaatsen naar een grotere kamer. Baby komt da ...
Dit gaan wij ook doen. Krijgen nu weer een jongetje en vorige kamertje is eigenlijk nog heel nieuw. We gaan nu dus weer een kamertje voor de oudste maken en bestel daarvoor dan nu een meegroei bed en ladekast hemnes als commode. Baby krijgt zelfde kamertje en meubels. Misschien dat we wat van de aankleding ietsje aan gaan passen, maar dat is het ook..

2 maanden geleden

Begin is er 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Het is nog niet klaar…
Wauw heel mooi! Waar is dit behang van?

2 maanden geleden

Wij hebben gister het behang opgehangen 😊 Heel blij mee, nu al

2 maanden geleden

Nog niet helemaal af.. maar begin is er 😊

2 maanden geleden

Foto 1/2 Het kamertje is bijna af. We missen alleen nog gordijnen en ik wil graag nog een spiegel voor naast de plankjes. Het aankleedkussen komt dan links op de commode. ☺️

2 maanden geleden

Foto 2/2 :)

2 maanden geleden

Hier moet eerst nog even de zolder verbouwd worden, zodat de werkkamer naar zolder kan en die kamer vrij komt voor de baby. Bij m’n 1e zwangerschap was ik rond deze tijd al klaar, maar moet nu nog beginnen 😂🙈 wel al een behangetje en verfkleur uitgezocht! Zie mooie kamertjes voorbij komen hier, gaat meer kriebelen wel nu hihi 😍

2 maanden geleden

Reactie op ingee94

Er zijn inmiddels ook eiken plankjes gevestigd aan 2 muren🙈
Dit vind ik een hele mooie kleur!! Welke is het?

2 maanden geleden

Reactie op Brenda-1998

Nog niet helemaal af.. maar begin is er 😊
Oh hier word ik zo blij van😍 lekker kleurrijk, echt leuk gedaan!

2 maanden geleden

Het begin is er! 🩷

2 maanden geleden

Hier wordt nog flink geklust, onder het behang kwam een knalroze muur vandaan. Niet helemaal onze smaak 🤣

2 maanden geleden

Reactie op opnieuwinverwachting

Dit vind ik een hele mooie kleur!! Welke is het?
Dit is de terracotta kleur van pure & original🤗

2 maanden geleden

Dit is onze babykamer op dit moment! Nog niet af maar nu al ontzettend blij mee 🩵