23 Reacties

één maand geleden

Gekozen om mijn zwangerschap kussen van doomoo om te bouwen door de hoes te kopen van doomoo die hiervoor bedoelt is 🤗 als de baby dan peuter is kan ze hem als ‘zitzak’ gebruiken

één maand geleden

Volgens mij zijn ze allemaal prima hoor 😊

één maand geleden

Reactie op beau07

Gekozen om mijn zwangerschap kussen van doomoo om te bouwen door de hoes te ...
Ik zelf wil wel echt een nestje zeg maar.

één maand geleden

Ik heb nu eentje van soosie besteld via bol. Com met teddy stof en ik ben heel tevreden, het is zo lekker zacht voor de baby

één maand geleden

Reactie op Maud-1996

Ik zelf wil wel echt een nestje zeg maar.
Ah dan kan ik je niet verder helpen

één maand geleden

Babyly super mooi en fijn!

één maand geleden

Ik heb er een van doomoo, heel blij mee! Gebruiken we straks weer voor onze jongste dochter.

één maand geleden

Reactie op beau07

Gekozen om mijn zwangerschap kussen van doomoo om te bouwen door de hoes te ...
Hier hetzelfde. Dit niet met een speciale hoes gedaan maar met een hoes van het aankleedkussen

één maand geleden

Reactie op Liiiisa

Hier hetzelfde. Dit niet met een speciale hoes gedaan maar met een hoes van ...
Ah ook slim!

één maand geleden

Ik heb deze:) heeft ademend materiaal om het hoofdje heen. (Ergosleep)

één maand geleden

Wij ook! Is super fijn!!

één maand geleden

Ik raad die van Cam Cam Copenhagen aan, duur ding maar staan er genoeg op Vinted bijv. Wij hadden eerst een andere, daar was ons kindje zo uit gegroeid. Wij hebben die van Cam Cam Copenhagen echt gebruikt tot een half jaar ofzo, vonden het gewoon zo gezellig om haar erbij te hebben in het nestje naast ons op de bank ipv in de box. Heel stevig, lang lig gedeelte en prachtige zachte stofjes. Aanrader!

één maand geleden

Snuggle me! Kan je ook op Vinted kopen maar hier sliep mijn zoon opeens veel beter door. Ze liggen echt veel meer geborgen dan de andere netjes

één maand geleden

Baby nestjes worden afgeraden maar dit is denk ik een goed “alternatief”! https://www.consumentenbond.nl/babymatras/onveilige-babynestjes#:~:text=Maar%20juist%20die%20zachte%20opstaande,een%20babynestje%20te%20laten%20slapen.

één maand geleden

Reactie op hvw

Baby nestjes worden afgeraden maar dit is denk ik een goed “alternatief”! ...
Baby nestjes worden alleen afgeraden om je baby ook daadwerkelijk ‘s nachts in te laten slapen zonder toezicht. Als je hem gebruikt voor op de bank of in de box voor overdag, waar je dus bij bent en toezicht kunt houden. Is er niks aan de hand.

één maand geleden

Mijn zusje heeft er zelf een gemaakt voor ons er zijn online patronen te vinden

één maand geleden

Handmade foy you, heeft hele mooie nestjes voor goede prijs!

één maand geleden

Wat trouwens ook nog een voordeel is van deze is dat er een band in zit om om t lijfje heen te doen, zodat je kindje niet kan gaan draaien tegen de rand aan.

één maand geleden

Wij hebben deze!

één maand geleden

Reactie op Mistique

Wat trouwens ook nog een voordeel is van deze is dat er een band in zit om ...
En kunt er los een kussentje bijkopen:)