28 Reacties
één maand geleden
Reactie op Jenn1997
Ik durf het ook niet aan. Heb zo’n mooie voetenzak en deken van koeka.. men ...
Niet van koeka wel van t merk cybex en heb ik ook in de was gestopt en niks aan de hand. Ik zou eerder t risico willen nemen om het te wassen dan t risico willen nemen dat mn newborn (die snel vatbaar is) onder een vieze deken ligt of in een vieze voetenzak ligt waar iedereen met vieze handen aan heeft gezeten…
één maand geleden
Ik was alles, alsnje het niey durft dat zou ik het op wol of handwas wassen.
één maand geleden
Reactie op Jenn1997
Ik durf het ook niet aan. Heb zo’n mooie voetenzak en deken van koeka.. men ...
Hier ook een voetenzak en deken van Koeka. Waren behoorlijk aan de prijs dus ik vind het zonde als het verwassen wordt. Ik heb nog zo’n voetenzak van onze oudste en die heb ik wel gewassen toen we hem niet meer gebruikten maar dat zie je toch een beetje…
één maand geleden
Ik heb mijn voetenzak en dekens van koeka gewassen. Ze zijn er goed en zacht uitgekomen!
één maand geleden
Hier gaat alles in de was, dus ook dekens. Ik was het op een laag programma 30 graden en niet hoger dan 1200 centrifugeren. Tot nu toe altijd mooi gebleven.
één maand geleden
Reactie op Jenn1997
En is het nog handig om de koeka voetenzak dan nog binnenste buiten te wass ...
Ik heb ook een wikkeldeken van Koeka. Prima uit de was gekomen! Mag volgens het was etiket alleen niet in de droger, heb dat per ongeluk wel gedaan en dan krimpt de buitenkant wat. Opnieuw gewassen en gelukkig weer terug in model! Heb m toen ie droog was toen 10 minuutjes in de droger gedaan om lekker zacht te worden (dat verschil merk je echt, vind ik). Doe dit overigens zo met alle dekentjes/voetenzakken etc met soort fleece aan de binnenkant.
één maand geleden
Reactie op Jenn1997
Heb het gewassen en is inderdaad prima uitgekomen 😃
Op hoeveel graden en centrifuge heb je t gewassen? Ik ga me er zo ook aan wagen
één maand geleden
Ik heb mijn voetenzak en deken gister gewassen op 1000 toeren en 30 graden met wasmiddel voor fijne was. Maar… ik merk dus wel echt dat de teddy stof een stuk stugger is en minder zacht 🙁 iemand die weet hoe ik dit weer lekker fluffy en zacht krijg?😩
één maand geleden
Reactie op M_1986
Droger
Hmm durf je dat aan? Er staat op het label dat ze niet in de droger mogen… die krengen waren pokkeduur dus ik ben toch een beetje extra voorzichtig😶