474 Reacties

5 maanden geleden

6 + 6 van de 2e. Een heel klein mini buikje, met de eerste was het pas zichtbaar na 15 weken.

5 maanden geleden

Hier vooral 's avonds erg opgezet, 5+5 馃き

5 maanden geleden

6+1 op de foto. 3e zwangerschap maar die waren 11 en 12 jaar geleden.

5 maanden geleden

Zo mooi al die buikjes 馃グ bij mij is het nog vooral buikvet 馃槀馃槀

5 maanden geleden

5+1

5 maanden geleden

Reactie op Rvdbj

Hahah same :D

5 maanden geleden

Reactie op ReyhannA

Gefeliciteeerdddd , wel heel snel te zien :D dacht dat je veel later pas e ...
Dankjewelll! Ik denk eerlijk gezegd dat het me darmen waren die eruit kwamen want ik heb verder echt nooit zo een dikke buik 馃き

5 maanden geleden

Reactie op Rvdbj

Bij mijn ook haha! Ik heb een buikje maar dat komt echt nog niet door de zwangerschap hihi. Ben nu 5+3!

5 maanden geleden

Bij mij is het verschil met sochtends en 鈥榮 avonds enorm. 5 weken zwanger van tweede kindje. Normaal echt een platte buik maar in de avond voor mijn doen echt een grote buik harde opgeblazen buik. Ik zal even 2 foto鈥檚 delen. Hierbij ochtend:

5 maanden geleden

Hierbij de avond:

5 maanden geleden

Reactie op Mdr31893

Bij mijn ook haha! Ik heb een buikje maar dat komt echt nog niet door de zw ...
Haha nee precies. Dat buikje had ik al toen ik nog niet zwanger was 馃槀馃槀

5 maanden geleden

Net alvast wat nieuwe jurkjes gekocht. Dan valt mijn buik pas echt op馃檲 in een jeans valt het nog niet zo op. Vandaag 8+3

5 maanden geleden

Reactie op Jimmi91

Net alvast wat nieuwe jurkjes gekocht. Dan valt mijn buik pas echt op馃檲 in ...
Prachtig! Ik snap het alleen niet! Ze zeggen (bij een eerste) dat je pas rond ca. 13 weken een buikje kan zien! Bij een 2e of 3e kan die wel al vroeger beginnen. Maar 8+3?馃檲 Of weten mensen het gewoon altijd zo goed ge verbergen hahaha

5 maanden geleden

Reactie op laupp

7+3 weken zwanger van de eerste 馃グ had alleen niet verwacht dat je het zo s ...
Hier ook, morgen 8 weken en je ziet het al over duidelijk. Kan het ook moeilijk nog bedekken. Durf het alleen nog niet wereldkundig te maken maar als die buik zo door blijf gaan moet het wel. Hihi

5 maanden geleden

Reactie op ddth

Hier ook, morgen 8 weken en je ziet het al over duidelijk. Kan het ook moei ...
Leuk, dan lopen we precies tegelijk! 鈽猴笍

5 maanden geleden

5.6 dagen 馃槄

5 maanden geleden

Ik heb zo'n 9 maanden boek waarbij ik elke twee weken mezelf weeg en mijn buik opmeet. Ben nu 7 weken en mijn buik is 3 cm smaller dan bij 5 weken, het waren echt gewoon opgezette darmen en een opgeblazen buik馃槀 Nu zitten mijn broeken gelukkig weer beter en ben ik niet zo bang dat mensen het zien. De echte groei door de baby zal nog wel even duren

5 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Ik heb zo'n 9 maanden boek waarbij ik elke twee weken mezelf weeg en mijn b ...
Er is nog hoop 馃槀

5 maanden geleden

6 weken vandaag 馃 2e kindje

5 maanden geleden

Vraag me af of dit al van de zwangerschap is vandaag 4+6 2e zwangerschap maar dit zou m鈥檔 eerste kindje worden 馃ぐ馃徏