481 Reacties
5 maanden geleden
Dankjewel allemaal voor jullie reacties 🤗. Het is mijn eerste keer dus alles is nieuw voor mij
5 maanden geleden
Reactie op MammaJoanne
Ik heb zo'n 9 maanden boek waarbij ik elke twee weken mezelf weeg en mijn b ...
Ben nu ruim 6 weken en de buik van bij 4/5 weken is weer totaal verdwenen sinds een aantal dagen 😂🤞🏼. Gelukkig de darmen dus. Was al bang dat het bij een tweede echt zo insane veel sneller zou gaan.
5 maanden geleden
Reactie op kkeller
Ben nu ruim 6 weken en de buik van bij 4/5 weken is weer totaal verdwenen s ...
Fijn om te lezen! Ik ben nu 7+6.. in het begin zoveel last gehad van een opblazen buik! en uit het niets weer lekker het oude! Ik gok dat m’n darmen klaar zijn met ruimte maken voor de baby! m’n broeken zitten nu ook weer iets comfortabeler dan toen. Ik merk dat ik vanaf maandag steeds misselijker en misselijker word en heel moe ben. tot nu toe nog niet overgegeven. 🤞aankomende dinsdag mijn eerste echo. Dan ben ik 8+5 🥹
5 maanden geleden
Reactie op B2000
Fijn om te lezen! Ik ben nu 7+6.. in het begin zoveel last gehad van een o ...
Ik ben ook 7+6 vandaag! Heb hetzelfde eigenlijk qua opgeblazen buik naar weer gewoon aardig normaal. Bij mij is de misselijkheid juist minder eindelijk sinds maandag. Hoop dat je het gaat trekken!
5 maanden geleden
Reactie op B2000
Ooh wat fijn! We gaan het zien hihi! 🤭
Ja! Hoop dat het mee gaat vallen, maarja ergens “hoort” het er allemaal bij☺️☺️
5 maanden geleden
Ongeveer 8 weken, gaat ineens heel hard maar het zijn er dan ook 2.
Wil het graag nog even verborgen houden want ik begin bijna op mijn nieuwe werk🙈
5 maanden geleden
Leuke foto’s allemaal. Hoe kan het dat veel vrouwen al een mooi bol buikje ...
Haha ik ben nu 9 weken van de tweede, maar hier ook nog niks te zien. ‘s avonds beetje opgezet… bij mn eerste kindje ging je echt pas wat zien vanaf de helft ofzo😅 maar dan nog tot het eind mini buikje gehad. Het is heel verschillend per persoon! Ik vind het wel chill, ben muzikant, dus kan nog lang genoeg mijn basgitaar voor mn buik hangen🤣🤣🤣
5 maanden geleden
Mijn buik is ook al enorm gezien ik vrij smal ben. Ik krijg het niet meer verborgen 🥵