483 Reacties

4 maanden geleden

13+5 van de tweede hier

4 maanden geleden

Vandaag 13 weken 🥰 Als de 13-weken echo maandag goed is dan gaat deze foto op de socials/werk gedeeld worden 😁

4 maanden geleden

11 weken vandaag. 3e kindje, 2e zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op Meki

Hier vooral 's avonds erg opgezet, 5+5 🤭
Van welk merk is die onderbroek?

4 maanden geleden

Reactie op Jannie Bakker

Van welk merk is die onderbroek?
Dit zijn strings van primark. Ik draag normaal XS en wilde S halen maar heb perongeluk allemaal M meegenomen. Dacht dat ik erin zou verzuipen, maar deze blijven mooi hoog over het vetrandje zitten ipv in de richel te kruipen. 😂

4 maanden geleden

11+3 🩷🩵

4 maanden geleden

14+4🩵

4 maanden geleden

11+6 (eerste kindje), gaat sneller dan ik had verwacht! 😲

4 maanden geleden

Hebben jullie ook gehad dat je buik soms juist kleiner lijkt te worden? Vorige week (foto links) ben ik echt 'gepopt' en had ik voor het eerst een zichtbaar buikje, zelfs vroeg in de ochtend. Vandaag, een week later en eind van de middag is 'ie kleiner dan vorige week 🤔

4 maanden geleden

Reactie op Nogevengeheim×××

Hebben jullie ook gehad dat je buik soms juist kleiner lijkt te worden? Vor ...
Heb ik ook, maar dat komt bij mij vooral door obstipatie. En 's avonds is ie veel dikker dan overdag bij mij, dan zitten mijn kleren ook niet meer lekker🤭

4 maanden geleden

Heb ik momenteel (13+2). Had super last van obstipatie en nu ben ik aardig leeg. Wel gek gevoel toch?

4 maanden geleden

Mijn buik is iedere dag weer iets anders, soms groter en soms kleiner. En idd zoals hier al eerder gezegd, vaak in de avond groter dan in de ochtend. Was vandaag bij de huisarts wegens maagzuur en/of galstenen, dus ze moest mijn buik onderzoeken. Ze gaf aan dat het idd borrelde als een malle in mijn darmen en dat ik sowieso vol lucht zat, leuk die hormonen 🤣 (komen mijn klachten natuurlijk ook weer door 🫣😅)

4 maanden geleden

Precies 12 weken. Gaat een stuk sneller dan bij de eerste waar ik pas rond week 25 zo was. Heb van mezelf wel altijd een beetje een buikje, dus ben niet “plat” gestart 😉

4 maanden geleden

Bij mij verschilt het ook per dag. Ligt er misschien ook een beetje aan wat ik eet. Begin de dag in iedergeval redelijk plat waar je niks van een zwanger buikje in ziet en in de avond is het zoals op de foto. Maar die is dus de enige dag ook aanweziger dan de ander.

4 maanden geleden

Heb ik momenteel (13+2). Had super last van obstipatie en nu ben ik aardig ...
Ja vind ik ook! Ik was helemaal blij met een duidelijk buikje, en nu denk ik vooral 's ohtends: ben ik wel zwanger? Haha

4 maanden geleden

Ja vind ik ook! Ik was helemaal blij met een duidelijk buikje, en nu denk ...
Ik snap je helemaal! Heb ik ook! En dan van super beroerd naar weer prima en dan kleiner buikje? Ik denk van echt ben ik nog wel zwanger?!

4 maanden geleden

Ik snap je helemaal! Heb ik ook! En dan van super beroerd naar weer prima e ...
Ja zo verwarrend allemaal 🙈

4 maanden geleden

Tweede zwangerschap. Buikje groeit sneller dan bij de eerste zwangerschap🤣

4 maanden geleden

13 weekjes, 6e zwangerschap waarvan 2 goede bevallingen zijn geweest

4 maanden geleden

Reactie op Kimvb1993

Hi! 3e zwangerschap, 1 dochter van 2 jaar. Vandaag 12+1 🥰
Leuke outfit. Waar is je rok van, weet je dat? 🤭