9 Reacties

22 dagen geleden

Wel wat vermoeid, maar is vrij normaal eerste trimester. Ook als je "jong" bent. Hier dreumes van 22 maanden en ben 37 maar heb verder nergens last van.

22 dagen geleden

Ik herken dit precies. Ben ook 4+3 en precies dezelfde klachten. Ook een dochtertje van 2 jaar en nu al heel moe. Hoop dat het wat minder wordt. Wel fijn om te lezen dat het herkenbaar is.

22 dagen geleden

Gefeliciteerd!! Jazeker, al zijn me darmen nu wat rustiger en het opgeblazen gevoel ook, heb nu wat meer last van bandenpijn en gevoelige borsten. Ben vandaag 5 weken.🤗

22 dagen geleden

Ik had die symptomen ook vanaf 3+3, m'n darmen zijn inmiddels ook weer iets rustiger en niet meer zo opgeblazen. Borsten en vermoeidheid helaas wel erger 😆

21 dagen geleden

Ik heb ook al deze symptomen, al vanaf 3 weken. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ook daarbij al last van bandenpijn. En de vermoeidheid wordt steeds erger heb ik het idee. En ik heb continue last van een soort menstruatiepijn, krampen in mijn onderbuik. De ene dag is dit heviger dan de andere.

21 dagen geleden

Hier nu al heel erg misselijk en duizelig. Voel mij helemaaal niet mezelf😅

21 dagen geleden

Hier ook al alle symptomen gehad, voorral vorige week was het al gelijk raak op alle fronten haha! Deze werk is heg wat rustiger, ik ben nu 5+3. Volgens mij is dit helemaal normaal en ook weer bij iedereen anders.

21 dagen geleden

Nou die darmen heb ik ook zeg! Ik heb al heel vroeg symptomen gekregen, dit is mijn 4e zwangerschap en herken dit echt niet van de vorige keren. Maar ik ben er echt een paar keer voor thuis gebleven van sociale aangelegenheden omdat ik zoveel last had van m’n darmen en vooral wat daar (onbedoeld) uit kwam 🤪. Schaamde me echt dood gewoon.

21 dagen geleden

Echt hoor! Hier vandaag 5+6 dagen zwanger en borsten wisselen van pijn graat op de dag. Maar het mijn darmen zijn luchtig en flink aan het rommelen. Ik heb het PDS dus zijn ze altijd wel gevoelig maar ik zie nu ook echt een buikje voor mijn idee. Dit is mijn derde zwangerschap