6 Reacties

19 dagen geleden

Sterilisator is in principe niet nodig. Alleen voor eerste gebruik is het advies. Ik zou gewoon een droogrekje bestellen. Sterilisator hier 3x gebruikt om nieuwe producten te steriliseren bij de eerste. En daarna nooit weer.

19 dagen geleden

Wij hebben er nooit een gehad. Kreeg wel eentje van een vriendin voor in de magnetron en verder zo’n rekje waar je alles aan kan ophangen van philips. Die was wel handig! Gaan we nu weer gebruiken.

18 dagen geleden

Ik had bij mijn kids van de Hema scheutje water erin, paar minuten in de magnetron en drogen op een schone theedoek😅. Vind het zelf belachelijk een dure sterilisator aan te schaffen🙈

18 dagen geleden

Ik heb die van Babybrezza van ons eerste kind en die ga ik nu weer gebruiken. Het is inderdaad een investering😅 maar wij hebben ‘m toen gekregen als babyshower cadeau van meerdere mensen. Super tevreden mee. Je zou even in de winkel kunnen kijken of het past in die van Philips

18 dagen geleden

En wij hebben er overigens ook echt lang gebruik van gemaakt omdat we een prematuur en dysmatuur kindje kregen en heel lang alles moesten steriliseren. Maar ook vond ik het gewoon lekker fris

18 dagen geleden

Super bedankt voor jullie reacties 🥰🥰