18 Reacties

2 maanden geleden

Met 15+1 beiden keren de geslachtsbepalingsecho gedaan

2 maanden geleden

Wij hebben de geslachtsbepalingsecho gedaan met 14+6

2 maanden geleden

Met de 13 weken echo dacht ik ook het geslacht gezien te hebben. Met 14 weken de geslachtsecho gehad en ik had het goed gezien. Haha. We krijgen een meisje 鉂わ笍

2 maanden geleden

Wij hebben het met 14.3 gedaan, ze heeft ons 5 verschillende beelden laten zien van het geslacht.

2 maanden geleden

Wij dachten het met de 13 weken echo ook goed gezien te hebben, maar was een verassing dat het toch net even anders was met de geslachtsecho, haha.

2 maanden geleden

ik heb met 14+5 gedaan en duidelijk een jongetje

2 maanden geleden

Wij wachten tot de 20 weken echo

2 maanden geleden

1e zwangerschap met 14 weken, nu met 15

2 maanden geleden

Ik heb de echo morgen en ben dan 14 weken. Hopelijk zien ze het. Andere kindjes ook rond de 14 weken.

2 maanden geleden

Wij hebben onze met 16 weken. Vanaf 16 is het betrouwbaar genoeg geloof ik

2 maanden geleden

Vanavond met 14 weken precies

2 maanden geleden

Ik heb hem vorige week met 14+3 gehad, de enige reden dat ze het niet goed kon zien was omdat de kleintjes niet meewerkten (beentjes gekruist, handjes ertussen). Zodra de kleintjes er goed voor lagen kon ze het meteen met zekerheid zeggen! Als het niet was gelukt mochten we terugkomen

2 maanden geleden

Reactie op CeeCee29

Met de 13 weken echo dacht ik ook het geslacht gezien te hebben. Met 14 wek ...
Oeeh wat leuk. Was het goed te zien al op de 13 weken echo. Want ik denk dus ook gezien te hebben dat we een meisje krijgen dus ik ben heel benieuwd 馃檲

2 maanden geleden

Met 15 weken gezien en ze kon met zekerheid zeggen dat we een meisje krijgen

2 maanden geleden

Ik heb mijn gaslachtecho gehad met 14w. Ze heeft van meerdere hoeken gekeken en het was duidelijk een jongetje! 馃┑

2 maanden geleden

Ik heb gister met 14 weken geslachtsecho gehad en ze kon super duidelijk zien dat het een meisje is. Ze heeft het in alle hoeken bekeken maar ze had het zelf al heel snel gezien. Had zelf maandag tijdens de 13 weken echo al een sterk voorgevoel zag niks tussen de beentjes en de nub was duidelijk van een meisje

2 maanden geleden

Ik heb het met 13-2, 13-6 en 15 weken gehoord 馃槉

2 maanden geleden

Ik deed mee aan een training extra vroege geslachtsbepaling, bij 12 weken dachten ze voor 80% een meisje, ik ben gister en eergisteren geweest voor de definitieve en het was even zoeken want de kleine zat in kleermakerszit, maar het is 2x bevestigd en het is dus echt een jongetje 馃┑馃グ