574 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb gevoelige borsten en had vorige week twee dagen lichte krampen. Verder eigenlijk nog niks en hoewel ik daar heel blij mee ben, merk ik dat het me ook onzeker maakt. Dit is mijn eerste zwangerschap dus sowieso is alles spannend haha.

24 dagen geleden

Hoi hoi, vooral gevoelige borsten. Vanmorgen en gisterenavond voor het eerst wat misselijk. Verder heb ik eigenlijk maar 1 middagje wat krampjes gehad, maar niet heel erg ofzo. Vandaag ook wat hoofdpijn. Het meeste heb ik last van moeheid en uitgeput voelen. Ondanks dat denk ik; als ik kwaaltjes heb, dan gaat het goed met de zwangerschap, dus ik neem het voor lief

24 dagen geleden

Ik heb vooral last van lage rugpijn, dat heb ik ook als ik ongesteld ben. Verder soms hoofdpijn maar verder prima!

24 dagen geleden

Momenteel voornamelijk enorm snel misselijk en krampen in de onderbuik. Ik dronk vanmiddag een glas water en was daarna kots misselijk. Met eten wat niet goed voor me is snap ik het nog maar na water drinken vind ik toch wat overdreven 🤣

24 dagen geleden

Reactie op tweerstand

Momenteel voornamelijk enorm snel misselijk en krampen in de onderbuik. Ik ...
Oooh heel herkenbaar hoor! Ik kan ook geen water verdragen op dit moment hahahaha, ben maar overgestapt op aanmaak limonade 😅

24 dagen geleden

Buikkrampen, lage rugpijn, vermoeidheid en enorme honger. Wil echt de hele tijd eten maar geen idee wat 😅

24 dagen geleden

Ik ben nu vijf weken en drie dagen, Afgelopen week/ 1,5 week vooral last gehad van ongesteldheid krampen gedurende de hele dagen door. altijd rond 03:00 uur 3:30 uur ‘s nachts wakker, en in de ochtend ook heel vroeg wakker. En puur alleen last van mijn tepels, niet hele borst..

24 dagen geleden

Reactie op Siem7

Oooh heel herkenbaar hoor! Ik kan ook geen water verdragen op dit moment ha ...
Ohw dat is een goeie die ga ik proberen

24 dagen geleden

Sinds vandaag misselijk en uitgeput gevoel! En een niet stillende trek. Dus eet maar kleine porties verdeelt over de dag. Vanmiddag een appel en daarna minder misselijk.

24 dagen geleden

Naast gevoelige horsten eigenlijk nog weinig klachten.

24 dagen geleden

Ik heb een soort zeurende pijn on mn bovenbeen links, soort zenuwpijn? Kent iemand dit? Ben pas 4+3 😅 Ook beginnende pijn aan mn tepels en af en toe beetje menstruatie krampjes

24 dagen geleden

Hoi! Ik heb vooral pijnlijke tepels en pijnlijk gevoel onderin mijn buik. Verder laat van borrelende darmen.

23 dagen geleden

Ik ben 5 weken zwanger. Ik heb gevoelige borsten, ben vermoeid en heb een zeurende pijn in mijn liezen (eerst aan één kant en nu beide) met soms wat steken, bijvoorbeeld als ik opsta of moet niezen.

23 dagen geleden

Reactie op Lott2001

Ik heb een soort zeurende pijn on mn bovenbeen links, soort zenuwpijn? Kent ...
dit heb ik ook ben 4w 1dag 🙃

23 dagen geleden

Reactie op geluk2025

dit heb ik ook ben 4w 1dag 🙃
Oke fijn dat ik niet de enige ben🥰

23 dagen geleden

Gevoelige borsten en soms beetje drukkend gevoel heel laag onder in m’n buik. Maar eigenlijk voel ik niet heel veel ‘geks’. Ben 4+3 nu.

23 dagen geleden

Reactie op Lott2001

Ik heb een soort zeurende pijn on mn bovenbeen links, soort zenuwpijn? Kent ...
Tip tegen beenkrampen is trouwens magnesium! Heb sowieso last van rusteloze benen en krampen en het werkt top

23 dagen geleden

Vooral beetje moe/futloos. Gevoelige borsten en gerommel in mn buik. Ben nu 4+3.

23 dagen geleden

Reactie op Siem7

Tip tegen beenkrampen is trouwens magnesium! Heb sowieso last van rusteloze ...
Oh top dankjewel!!😁

23 dagen geleden

Gevoelige borsten en in de ochtend misselijkheid en vorig week een super vol gevoel.