43 Reacties

één maand geleden

Reactie op MamaEkens

Ik ben zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van net twee ...
Spannend!! En oprecht respect dat jullie dit niet willen weten! Dat herken ik ook heel erg dat onzeker zijn bij de eerste zwangerschap wat een verschil met de tweede zwangerschap! Dat snap ik wel dat je nu heel graag vaginaal zou willen bevallen en snap ook heel goed dat je je daar druk over maakt. We gaan van het positieve uit 🍀❤️ Dat heb ik ook, wil weer mijn eigen leuke outfitjes aan. 🤣🫣 heb zelfs al een post bevalling outfit besteld voor als ik weer echt naar buiten kan met de kids HAHA. Succes met de laatste loodjes 🩷💙

één maand geleden

Hier alles goed! Vandaag 28 weken zwanger van nummer 3, een dochter na twee zoons. Waar mijn eerste twee zwangerschappen vooral bestonden uit pijn en een bloeddruk constant op de grens met dus extra onderzoeken en controles, is deze zwangerschap tot nu toe makkelijk. Geen kwaaltjes, geen pijn, mooie bloedwaardes en voor zo ver te zien een gezonde baby in mijn buik 😊 Ik begin nu te merken dat bij inspanning mijn lijf wel écht zwanger is. We zijn de jongens qua slaapkamers aan het verhuizen om van de kleine kamer weer een babykamer te maken. Maar elke week valt al het werk mij zwaarder en heeft mijn lijf meer rust nodig 🤭 Waar ik naar uitkijk... die vers geboren baby geur, die baby geluidjes en hoe mijn straks zijn met hun dochter/zusje 🥰 Qua eten mis ik weinig.. Alcohol drink ik al nooit en qua eten is er voor mij altijd genoeg alternatief lekkers gelukkig! 🤭

één maand geleden

Reactie op Kmchild

Spannend!! En oprecht respect dat jullie dit niet willen weten! Dat herk ...
Hahahahha 😂 Ik zie soms ook dingen voorbij komen waar ik van denk; kan ik ook gewoon bestellen voor na de zwangerschap lol. Nog niet gedaan maar ik geef je groot gelijk! Lief berichtje en jij ook nog een fijne zwangerschap gewenst 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Esebenjo

Hier alles goed! Vandaag 28 weken zwanger van nummer 3, een dochter na twee ...
Ahh wat leuk 3😍 Wat fijn dat je nu wel een rustige zwangerschap ervaart! 🍀 mag ook wel als je al twee ongemakkelijke zwangerschappen achter de rug hebt gehad! Gewoon rustig aandoen! Je bent zwanger en hebt ernaast nog twee zonen door het huis rondrennen. Logisch dat je lichaam nu wat meer rust nodig heeft! Hopelijk lukt het ook om je rust te pakken. Oh heerlijk die baby baby geur! En vond de baby geluidjes ook zo heerlijk klinken! 🥹🥺 Denk dat je kids het straks helemaal geweldig vinden een zusje.. wordt ze in ieder geval goed beschermd😜😍 Goed hoor dat je het eten niet mist. Hier de alternatieve dingen qua eten vind ik maar niks😵‍💫🤭 Succes met de laatste loodjes 🩷

één maand geleden

Reactie op MamaEkens

Ik ben zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van net twee ...
Ik wil daarentegen nooit meer andere broeken dan mijn tricot zwangerschapsbroeken aan, wat zitten die lekker 😅 Maar ik hou überhaupt niet van jeans, dus dat scheelt 😉

één maand geleden

2de zwangerschap en sinds gister ochtend gebroken vliezen met 30+4. Opgenomen in het WKZ en vandaag de 2de prik longrijpers erin. Hopelijk blijft de kleine man nog 6 weken zitten. Voor de rest gaat het goed maar zo had ik me het niet voorgesteld😅

één maand geleden

Reactie op Alison.123456

2de zwangerschap en sinds gister ochtend gebroken vliezen met 30+4. Opgenom ...
Och dat meen je niet?! Ik hoop voor jullie dat de baby inderdaad blijft zitten zo lang mogelijk. Hoelang moet je blijven?? 🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Kmchild

Och dat meen je niet?! Ik hoop voor jullie dat de baby inderdaad blijft z ...
37 weken willen ze het uiterlijk halen maar elke dag dat die blijft zitten is meegenomen. Hij ligt ook in stuit dus dat maakt het niet makkelijker..🥲

één maand geleden

Reactie op Alison.123456

37 weken willen ze het uiterlijk halen maar elke dag dat die blijft zitten ...
Oh wat vervelend! Hopelijk blijft hij zolang mogelijk lekker in de buik. Heeft hij wel nog kans te draaien? Als hij natuurlijk langer blijft zitten.

één maand geleden

Ik houd niet van klagen, maar eerlijk gezegd valt de zwangerschap mij (lichamelijk) best zwaar. Ik zit vanaf 17 weken thuis van het werk door hoofdpijn door de zwangerschap. Ik ben nu 30 weken. Sinds zo'n 2 weken ook erg veel last van harde buiken en bekkenpijn. Ook ben ik weer meer vermoeid. Ik kan amper nog iets in huis doen en moet meer rust houden van de verloskundige , maar vind het zooo lastig om steeds afgeremd te worden door mijn lichaam. Buitenshuis doe ik eigenlijk amper iets meer omdat de hoofdpijn dan weer toeneemt. Klein wereldje momenteel. Verder geniet ik wel erg van de bewegingen van die kleine in mijn buik hoor. Ik ben echt vastberaden om me niet alleen maar ellendig te voelen door mijn klachten, want zwanger zijn op zich vind ik erg mooi en bijzonder. Maar af en toe is dat even wat moeilijker.

één maand geleden

Vandaag 31 weken zwanger van mijn eerste kindje, een meisje! Ook 5 januari uitgerekend. Ben heel benieuwd wanneer ze komt. Begin er nu ook wel echt zin in te krijgen! Vond het eerst heeeel spannend maar nu vooral heel veel zin in. Ik voel me goed, maar kan wel minder dan vroeger. Gelukkig geen pijntjes of gekke dingen dus ik mag niet klagen ☺️

één maand geleden

Reactie op susand1995

Vandaag 31 weken zwanger van mijn eerste kindje, een meisje! Ook 5 januari ...
Gelukkig dat je je goed voelt! De spanning gaat inderdaad op een gegeven moment over in heel veel zin hebben om je baby te zien. 😍😍 Succes met de laatste loodjes 🩷

één maand geleden

Reactie op RubyG

Ik houd niet van klagen, maar eerlijk gezegd valt de zwangerschap mij (lich ...
Iedere vrouw ervaart de zwangerschap nu eenmaal anders en dat is helemaal oké! 🤗 Gewoon aan toegeven hoor! Je groeit je eigen mini mensje wat veel van je lichaam vraagt! Nu heb je nog alle tijd om lekker even voor jezelf te bepalen ik kan nu gaan rusten en vooral doen als je ongemakken lichamelijk ervaart. Wat niet is, is niet. Morgen weer een nieuwe dag! ❤️ Ja, zwanger zijn is ook heel mooi, de ene vrouw loopt er zo mee weg en de ander ervaart helaas de mindere dingen van het zwanger zijn. Maar probeer inderdaad verder nog de laatste weekjes te genieten! Want voor je het weet is de baby er eindelijk❤️ Lekker rustig aan en succes nog. 😊

één maand geleden

Reactie op Kmchild

Oh wat vervelend! Hopelijk blijft hij zolang mogelijk lekker in de buik. ...
Er is zo goed als geen vruchtwater dus die kans is er eigenlijk niet helaas 🥲

één maand geleden

Reactie op Alison.123456

Er is zo goed als geen vruchtwater dus die kans is er eigenlijk niet helaas ...
Oh vreselijk! Hou ons op de hoogte hopelijk blijft hij toch lang zitten. Heel veel sterkte❤️🍀🥺

één maand geleden

Reactie op Alison.123456

Er is zo goed als geen vruchtwater dus die kans is er eigenlijk niet helaas ...
Oef wat een spanning allemaal! Veel sterkte en hopelijk blijft hij toch nog even zitten 🍀

één maand geleden

Hier nu 29+3 weken zwanger van mijn eerste dochtertje 💗 Sinds vrijdag nacht opgenomen in het WKZ en nu 24 uur aan de weeen remmers en prikken voor longrijping, ben benieuwd naar morgen dan gaan we een verdere plan van aanpak maken maar ik hoop toch stiekem dat ik der nog even binnen hou, maar helaas gaan de weeen en hardebuiken door de wee remmers heen, wel minder intensief gelukkig ☺️ ook al 1 cm ontsluiting en een verkorte baarmoedermond van 2,5 cm maar ik blijf positief elke dag dat ze langer in me buik zit is er 1❤️

één maand geleden

Reactie op Kmchild

Oh vreselijk! Hou ons op de hoogte hopelijk blijft hij toch lang zitten. He ...
Bedankt, ik doe mijn beste met af en toe een update

één maand geleden

Hier nu 29+3 weken zwanger van mijn eerste dochtertje 💗 Sinds vrijdag nac ...
Oh shit… dan liggen we op dezelfde afdeling.. sterkte

één maand geleden

Hier nu 29+3 weken zwanger van mijn eerste dochtertje 💗 Sinds vrijdag nac ...
Oh wat erg! Ook voor jullie heel veel sterkte en elke dag dat ze blijft zitten is natuurlijk weer een overwinning! Houdt ons op de hoogte. Heel veel sterkte ❤️🍀