20 Reacties

2 maanden geleden

ik heb echt het zelfde!! Alles vindt ik niet lekker, en wordt ik misselijk van. Ik ben al 2kg afgevallen en is moeilijk om iets te eten

2 maanden geleden

Ja dit heb ik ook! Het is dat je moet eten maar het gaat niet van harte

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Misselijkheid gelukkig nagenoeg weg, en had gehoopt dat smaak dan beter zou worden. Wel telkens knorrende maag maar in weinig dingen zin. Smoothie, getoast brood met jam, groenten (tomaat/wortel) zonder kruiden/rauw gaan beste. Soms wel echt zin in chips en dropjes, geef ik af en toe aan toe ;) Hopelijk anderen met tips?

2 maanden geleden

Ik heb dat in het begin gehad. Vers wit tijgerbrood met pindakaas was het enige wat er in ging. Misschien heel koud fruit?

2 maanden geleden

Hier ook. Het is dat ik moet eten, omdat de misselijkheid anders nog extremer worden. Krijg echt maar 3 dingen weg. Speltbrood met aardbeien. Een klein beetje yoghurt en zalm (verhit ik dan uiteraard). Wordt het ook megazat dat alleen maar hetzelfde kunnen voor weken..

2 maanden geleden

Jaa haha. Heel herkenbaar. Bij mij is het avondeten juist een ramp. Overdag eet ik om de 2 a 3 uur en eigenlijk alleen maar brood (1 specifiek brood van de bakker. Anders hoef ik niet) met boter, komkommer en een beetje aromat 🤣🤣. En snackworteltjes. Kan wel een kilo worteltjes wegeten. Normaal lust ik alles en ben ik ehct een liefhebber. Maar goed, ik had dit bij m'n 1e zwangerschap ook, dus ik weet een beetje dat het er bij hoort.

2 maanden geleden

Ik geniet ook niet meer van eten… dinsdag 16 weken😣. Ik zou ook niet weten hoe wel. Leuke hormonen.

2 maanden geleden

Jaa herkenbaar… brood en fruit vind ik nog wel ok overdag. Maar het avondeten heb ik echt geen zin in. Vooral vlees 🤢 dus ik leef op fruit en brood en hoop dat mn eetlust snel weer terug komt 😉

2 maanden geleden

Same! Ik eet op dit moment harde broodjes met mozzarella tomaat en pesto. Lekker!

2 maanden geleden

Reactie op jano123

Same! Ik eet op dit moment harde broodjes met mozzarella tomaat en pesto. L ...
Hahaha deze heb ik ook een tijdje gehad terwijl ik dit nooit eet. En alleen maar chips avondeten 😅. Nu 14 weken en eetlust komt langzaam weer terug.

2 maanden geleden

Heb ik ook. Ik was bijna 3 kilo afgevallen. Nu met moeite bijna 2 er weer aan. Geen zin in eten en dan misselijk omdat ik honger heb. Ik herken het gevoel alleen niet als honger. Heel irritant. Ik heb echt zin in van die Serranohamrolletjes met roomkaas. Laatst maar gemaakt met normale ham. Best wel lekker! Ik merk dat sommige dingen veel sterker smaken (kruidenboter vind ik nu echt heeeeel vies) en anderen hebben ineens geen smaak meer. Verder merk ik dat ik heel goed ga op zoute dingen. Cupasoup met een broodje is heel makkelijk weg te krijgen. We hebben nu blokjes kaas in huis en daar mag ik van mezelf van snoepen tussendoor en chips. Chips blijft toch echt het lekkerst.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Avondeten is vooral een ramp en al helemaal met die warmte. Alleen van zoetigheid kan ik genieten. Vervelend, want teveel lekkers is niet goed voor de kleine meid.

2 maanden geleden

Reactie op Phenomena

Heb ik ook. Ik was bijna 3 kilo afgevallen. Nu met moeite bijna 2 er weer a ...
Haha ja hele zakken chips gaan hier er doorheen en pas 1,5e kilo aangekomen met 14 weken. Maar chips is nu ook mijn maaltijd vervanger 😂😂

2 maanden geleden

Hier 15wkn en heb ook nog steeds deze verhouding met eten en drinken... Bij alles denk ik bleh! Ik dwing mijzelf te eten. Een sappige watermeloen gaat er wel beter in dan een glas drinken!

2 maanden geleden

Ik zit nu in mijn 16e week. Vooral rauwe groenten en fruit is wat ik makkelijk weg krijg.

2 maanden geleden

15e week. Moet echt hetzelfde eten wil het stabiel blijven en ik wat minder last hebben. When oh when komt het omslagpunt?

2 maanden geleden

Bij mij hielpen groente en fruit. Bijv een appel gesneden in plakjes of gekookte snijbonen. Naturel chips oven baked viel ook goed. O en in de ochtend had ik vaak Sap (is wel veel suiker natuurlijk)

2 maanden geleden

O en vanille yoghurt

2 maanden geleden

Herkenbaar. Bijna 16 weken zwanger, was 2 kg kwijt en nu weer +1.5 kg dus sta nog op -500 gram. Serranoham, rood vlees etc. verlang ik ook naar, maar helaas dat mag niet. Vind ook niks wat me 100% mentaal bevredigt 😂 waar ik nu het meest van 'geniet' zijn spicy noodles. Al geprobeerd?

2 maanden geleden

Reactie op Kieken

Herkenbaar. Bijna 16 weken zwanger, was 2 kg kwijt en nu weer +1.5 kg dus s ...
Alleen bij het lezen van het woord serranoham loopt het water me in m’n mond, misschien moet ik psychische hulp zoeken 😂 Goeie tip! Ik heb wel een sushi tent ontdekt die een spicy chicken roll heeft, lekker uitgebreid met toppings die helemaal ‘legaal’ is! Dus dat is top 😇😂 Jij ook sterkte!