Hi mommy’s,
Ik heb een pittige zwangerschap ervaren tot aan nu. Ik kreeg bij de 20 weken echo te horen dat m’n baby aan de kleine kant is en werd toen vrij snel naar het Erasmus doorverwezen. Daar zagen ze dat m’n kleine idd aan de kleine kant is en qua meting een lage gewicht heeft. Nou ben ik 32+5 weken en val ik niet meer onder de zorg van een 3e lijn ziekenhuis omdat ik nog niet bevallen ben.
Wel had ik bij 29 weken dreiging van vroeggeboorte, maar hadden ze dit op tijd weten te remmen.
Desondanks ik niet op een roze wolk heb gezeten, is mijn wens om in bad te bevallen. Ik word bij 36+6 weken ingeleid en ben enorm bang. Ik heb vaginisme dus het idee dat het beneden bij mij heel droog en nauw is en dan ook nog eens een ballon wordt geplaatst is heel eng. Daarnaast vraag ik me af hoe dat tijdens een bevalling gaat als je vaginisme hebt?
Ik heb nog een verloskundige die er altijd op de achtergrond is voor mij. Zij geeft aan dat ik met medische indicatie na een inleiding in bad mag bevallen maar dan wel in een andere ziekenhuis dan mijn huidige zh op dit moment.
Zijn hier mama’s die positieve ervaringen hebben met badbevallingen/inleiding/vaginisme en die dit graag met mij willen delen? 🤗
Alvast dank voor t lezen/reageren.
Groetjes