6 Reacties

16 dagen geleden

Hoi, ik had dit gisteren ook, met 29’weken, lijkt heel erg op wat jij omschrijft. Wat dingetjes getest en cervixmeting gedaan, uiteindelijk was er niks aan de hand en moet ik gewoon rustiger aan gaan doen. Maar niet een slecht idee om even te overleggen met de verloskundige als je je zorgen maakt.

16 dagen geleden

Reactie op AccurateVos913537

Hoi, ik had dit gisteren ook, met 29’weken, lijkt heel erg op wat jij omsch ...
Ja ik kijk het even aan en ga anders morgen wel even bellen ja, vind het echt een heel irritant gevoel.. is t bij jou nu over? Wat zeiden ze dat het was

16 dagen geleden

Ik had hetzelfde, ben toen naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek ik ontsluiting te hebben, ben een paar dagen opgenomen geweest en heb aan de weeenremmers gezeten, nú gelukkig veilig thuis weer met me baby nog veilig in me buik, maar mijn tip is wel bel de verloskundige want je weet het echt nooit 🤍

16 dagen geleden

Ik moest eerst paracetamol slikken om te kijken of de klachten dan aanhielden, was toen een stuk minder maar had nog wel om de zoveel tijd ineens een minuutje kramp. Hebben gecheckt voor blaasontsteking en tekenen van vroeg geboorte, dat was het allemaal niet. Ze denken dat ik gewoon teveel gedaan heb en dat ik meer rust moet houden, en dat het richting week 30 bij veel vrouwen voorkomt. Maar wel echt belangrijk om het rustig aan te doen

16 dagen geleden

Ze gaf ook nog wel aan dat harde buiken die te lang doorgaan een bevalling op gang kunnen brengen dus misschien toch even bellen voor de zekerheid, kan nooit kwaad

16 dagen geleden

Ik heb net gebeld en ze dacht aan een blaas ontsteking of overbelasting, moet kijken of het met paracetamol minder wordt en anders even terug bellen