28 Reacties

22 dagen geleden

Ik wilde mij ook aanmelden, maar mag helaas niet mee doen omdat ik 8 jaar geleden een bloedtransfusie heb gehad...

22 dagen geleden

Na de negatieve berichtgevingen, nadat ik bij de eerste zwangerschap wel mee heb gegaan. Nu de keus gemaakt het niet te doen.

22 dagen geleden

Heb me ook aangemeld van de week. 💪

22 dagen geleden

Oh hou er wel rekening mee dat de hele buurt dan wel weet dat je zwanger bent. Ze zeggen dat ze het heel onopvallend doen, de chauffeur die de flessen brengt heeft daar helaas geen boodschap aan.

22 dagen geleden

Reactie op M_1986

Oh hou er wel rekening mee dat de hele buurt dan wel weet dat je zwanger be ...
Ik zal der opletten, niet dat het een geheim is en anders spreek ik diegene aan als het me niet bevalt.

22 dagen geleden

Ik krijg woensdag de eerste flessen binnen! Bij mij werd duidelijk gevraagd of het discreet geleverd moest worden met een speciale zak eromheen zodat de buurt het niet gelijk ziet/herkent, dus ben benieuwd!

22 dagen geleden

Ik heb me ook aangemeld!

22 dagen geleden

Hier had ik me bij de eerste zwangerschap ook braaf aangemeld. Tot ik een blaasontsteking kreeg, dat moest melden en een bizarre brutale reactie kreeg. Je doet het helaas geen moeders, maar commerciële zaken plezier mee omdat door het zwangerschap hormoon varkens en koeien tegelijk ovuleren. Makkelijker en goedkoper voor de boer om maar 1 keer kunstmatig semineren. Google het maar. Moeder voor moeder producten nergens te verkrijgen, en een heel winstgevend bedrijf. Gratis urine van ons voor echt geen enkele moeder

22 dagen geleden

Reactie op il R

Hier had ik me bij de eerste zwangerschap ook braaf aangemeld. Tot ik een b ...
In Brazilië werd het inderdaad hiervoor gebruikt in de jaren 80. En moeders voor moeders maakt er geen geheim van een commercieel bedrijf te zijn.. z'n proces kost ook heel veel geld. Maar goed over alles is er altijd wel wat of iets.

22 dagen geleden

Heb ik ook gedaan ik heb 2 natuurlijke zwangerschappen gehad 2 prachtige kinderen gekregen en toen ook mee gedaan aan moeders voor moeder.. nooit verwacht maar nu helaas voor mijn 3de zit ik ook in een icsi traject en heb ik dus de ovitirelle spuit nodig waar toevallig het hormoon hcg van moeders voor moeders in zit 🙏🏼🙏🏼

22 dagen geleden

Ik heb mezelf ook aangemeld want ik wil graag wat doen voor andere vrouwen met een kinderwens.

22 dagen geleden

Ik ga mij niet aanmelden, eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan ook niet met mijn andere zwangerschappen. Vind het een heel gedoe, plassen in een potje en dan moeten ze het bij jou halen. Ben blij dat ik het niet heb gedaan, zeker na alle negatieve berichtgeving over moeders voor moeders.

22 dagen geleden

Reactie op veraaaaa1

Ik krijg woensdag de eerste flessen binnen! Bij mij werd duidelijk gevraagd ...
Dan nog valt het op. Hij staat meestal uitgebreid bij zijn busje te klooien. Of zit staan dat ze in een zak moeten en doet dit dus vooraan de oprit . Ik heb er een paar keer wat van gezegd. Maar als je buurvrouwen hebt die mee hebben gedaan dan herkennen ze het Ik vind het alles behalve discreet

22 dagen geleden

Reactie op Anouk Michelle

Ik ga mij niet aanmelden, eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan ook ni ...
Wat voor negatieve berichten zijn dat?

22 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

In Brazilië werd het inderdaad hiervoor gebruikt in de jaren 80. En moeders ...
Als je een commercieel bedrijf bent dan kan je ook wel zo netjes zijn om de mensen die je het product leveren ook te betalen (op wat voor manier dan ook). Het brengen als een goed doel en het dat vervolgens niet zijn vind ik zelf niet erg netjes te noemen.

21 dagen geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Als je een commercieel bedrijf bent dan kan je ook wel zo netjes zijn om de ...
Goed om te weten

21 dagen geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Als je een commercieel bedrijf bent dan kan je ook wel zo netjes zijn om de ...
Het lijkt mij dat je van te voren informatie inleest zodat je weet waar je aan mee doet en voor opgeeft.

21 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

Het lijkt mij dat je van te voren informatie inleest zodat je weet waar je ...
Dat vind ik een heel goed punt voor de mensen die twijfelen. Is meer te vinden dan op dit forum. Denk in ieder geval dat het wel goed is om te weten dat dit dus alleen voor Nederlandse zwangeren is die niet op de waddeneilanden wonen. Verder gewoon even zelf goed informatie zoeken en je beslissing nemen 😉 Ik kan dus bijvoorbeeld niet eens mee doen en ga me er dan ook niet verder in verdiepen. Mijn eerste opmerking was dus best algemeen dat ik vind dat een commercieel bedrijf wel iets tegenover zijn grondstof mag geven.

21 dagen geleden

Wat voor negatieve berichten zijn dat?
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/wat-doet-moeders-voor-moeders-met-de-ingezamelde-urine-van-zwangere-vrouwen-een-zoektocht~be86a0bf/ https://www.linda.nl/nieuws/binnenland/urine-doneren-moeders-voor-moeders-niet-essentieel/

21 dagen geleden

Is eerder ook een topic over geweest https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/artikel-volkskrant-moeders-voor-moeders-XoGyrO?utm_source=24Baby&utm_medium=app Ik had mij toen destijds aangemeld, maar na deze berichtgeving ben ik er direct mee gestopt.