18 Reacties
één maand geleden
Reactie op ReyhannA
Heyy zo lastig allemaal, hoelang heeft hij de visium gekregen hoop lang gen ...
Voor 90 dagen, maar dat is nu al in gegaan. Ja we zijn van plan om te proberen dat hij ook na de bevalling langer kan blijven. Ik heb een jaar bij hem gewoond, maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, ben ik terug gegaan naar Nederland. (Vooral omdat de zorg daar heel slecht is).
één maand geleden
Reactie op Celiny87
Ik snap je gevoel helemaal! Heb je hem ook aangegeven wat je hier zegt? Dat ...
Ja dit heb ik zeker aangegeven. Maar dan zegt hij dat het belangrijkste niet de zwangerschap is maar de tijd erna. Maar ook in de zwangerschap is het belangrijk dat je er bent voor elkaar, tenminste dat vind ik
één maand geleden
Reactie op elfj2
Voor 90 dagen, maar dat is nu al in gegaan. Ja we zijn van plan om te probe ...
Als kind geboren is vraag verblijfsvergunning aan op naam van kind , voordat goed of afgekeurd wordt kan maanden duren en omdat hij dan al in nl zit mag hij de conclusie in Nederland afwachten heb je nog paar maanden extra , wens je heeeeel veel succes
één maand geleden
Reactie op elfj2
Ja dit heb ik zeker aangegeven. Maar dan zegt hij dat het belangrijkste nie ...
Mijn man is ook wel zo en wij wonen samen. Belangrijkste voor hem is het deel na de zwangerschap... ik denk dat het voor een vrouw anders is omdat wij al vanaf het begin alle (fysieke) veranderingen doormaken.. en voor een man begint het inderdaad pas na de geboorte. Wij voelen het kind al schoppen etc, voor een man is het een ver-van-mijn-bed-show helaas. Ik snap wel heel goed jouw teleurstelling... ik zou me ook wel zo voelen.
één maand geleden
Ik snap volledig je teleurstelling! Ik heb ook long distance (LA-NL) 9 uur tijdsverschil en 11 uur vliegen. Ben nu in LA voor nog 2 weken maar het is mega zwaar. Het is wel heel jammer dat hij niet sneller komt. 4 extra weken is niet nodig… de baby is ook familie? Ik vind 6 weken niet elkaar tussendoor zien al heel pittig, laat staan 6 maanden 😫.
Wilt hij het kleintje niet voelen schoppen etc?
één maand geleden
Ik snap volledig je teleurstelling! Ik heb ook long distance (LA-NL) 9 uur ...
Dat is wel heel erg veel tijdsverschil, pff. Ik vind nu 5 uur tijdsverschil al moeilijk, laat staat 9 uur. Komt je man dan ook gelijk naar Nederland of komt hij later? Precies wat ik ook tegen hem zei, maar blijkbaar zit hij dat anders. Hij zegt wel steeds dat hij het schoppen graag zou willen voelen, maar blijkbaar toch niet zo graag.
één maand geleden
Reactie op elfj2
Dat is wel heel erg veel tijdsverschil, pff. Ik vind nu 5 uur tijdsverschil ...
Ja 9 uur is echt ontbijt maken en ik avond eten koken😅. Nee hij komt na 5,5 week. Werk afronden… hij komt als ik 37+2 weken ben. Ik ga mij bij terugkomst voornamelijk bezighouden met lekker alles voorbereiden voor de kleine.
Ja… ik snap dat niet om eerlijk te zijn? Waar woont jouw man als ik vragen mag?
één maand geleden
Reactie op elfj2
5,5 week met de laatste loodjes is ook best heftig. Dat is wel fijn dat je ...
Ja… het is echt wel bizar hoeveel beter ik me voel met hem dan zonder hem. Dus tsja… ik heb sowieso 2 weken erna last van een jetlag maar ga wel thuiskomen in een huis geschilderd en alles, als het goed is. Zit er wel tegenop hoor als ik nu dit zo schrijf dat ik denk ulg😫. Ja. Ik moet wat. Ben wel echt snel bek af. Hoe is dat bij jou?
Oh echt! Ook ver vliegen of niet?
één maand geleden
Ja dat heb je natuurlijk ook nog, die heerlijke jetlag. Vreselijk is dat hè ? Ahh dat is wel heel fijn als dat klaar is als je thuis komt, dat geeft ook weer een beetje rust. Ja snap ik, helemaal als je er over na gaat denken dan word het steeds moeilijker.
Ja, dat heb ik ook heel erg hoor! Hoe ver ben jij nou precies ?
Ja, niet zo ver als jou maar alsnog wel 9 uurtjes vliegen ongeveer. Maar meestal 13 uur met die heerlijke tussenstops.
één maand geleden
Reactie op elfj2
Ja dat heb je natuurlijk ook nog, die heerlijke jetlag. Vreselijk is dat hè ...
Ja vreselijk!😅 Ja🤞🏻. Pff maar echt! Ik weet niet hoe je het doet zo lang! Vind het onwijs knap.
Ik ben 29+3 nu. 14 januari uitgerekend. Jij dus 28? Wanneer uitgerekend?
Vreselijk!😫 Ik vlieg business class nu omdat het gewoon anders niet te doen is. Maar alsnog 11 uur is gewoon echt lang in een vliegtuig. Ik had heenweg 17 uur vanaf vliegtuig tot landen in LA. Daarna deden ze ook nog super klote en werd ik naar secundary security gestuurd omdat ik met een ESTA te veel ben gekomen en ik een visum moet aanvragen. Ik zei stuur me anders maar terug. Maar ik zat er echt doorheen. Het was 6 uur snachts in Nederland en ze hadden me 2 uur laten wachten😭. Ik was vanaf opstaan tot slapen 28 uur bezig en onderweg!
één maand geleden
Dankjewel😊!
Ik ben nu 28+2, dan verschillen we niet heel veel van elkaar.
Is dit jullie eerste kindje?
Dat snap ik dat het anders niet te doen is, wel fijn dat je nu business class vliegt, toch iets comfortabeler. Helemaal op zo’n gigantisch lange vlucht.
Nee dat meen je niet?! Dat zul je net zien dat ze dat moeilijk gaan doen, dat gezeur altijd met de visa’s.
Maar dat is wel echt heel lang, en helemaal als je zwanger bent. Hopelijk gaat de terug weg wat voorspoediger.
één maand geleden
Reactie op elfj2
Dankjewel😊!
Ik ben nu 28+2, dan verschillen we niet heel veel van elkaar. ...
Nee inderdaad! Denk 1 week en 2 dagen? Want het is hier nu 21:34 en daar is het zaterdag ochtend.
Ja van ons samen onze eerste ja. Hij heeft een 18,5 jarige dochter en ik 10,5 en 12 jarige dochters.
En jullie?
Ja, plat kunnen liggen maakt het echt een totaal andere ervaring maar ook de service is gewoon constant wel verzorgd worden.
Vooral Amerika vind ik echt bizar doen. Sorry maar ik vind Amerika een 3e wereld land. Je wilt Los Angeles down town niet zien en vooral niet ruiken🤮. Ik geef Amerika een 2/3 vergeleken een 8,5 voor NL. Er was een mannelijke vrouw daar in dat hok en je mocht je tel niet gebruiken niets. Maar ik zat daar en mijn partner maakte zich zorgen van wat is dit? Dus moest hem wel op de hoogte brengen even. Kwam ze naar me toe zei ze give me your phone en rukte hem uit m’n handen. Ik was op en dacht echt send me back met jullie achterlijk denigrerend gedrag!
Dank je wel!😊
één maand geleden
Nee inderdaad! Denk 1 week en 2 dagen? Want het is hier nu 21:34 en daar is ...
Wat leuk dat jullie dan nu ook samen een kindje verwachten. Ja voor ons is het allebei ons eerste kindje.
Dat heb je inderdaad wel nodig in het laatste trimester, een goede verzorging.
Ja Amerika lijkt allemaal zo mooi op foto’s en in video’s, maar als je er eenmaal zelf woont is het toch heel anders.
Dat heb ik zelf ook gemerkt toen ik op de Dominicaanse publiek woonde. Het is leuk op de resorts voor een vakantie, maar het echte leven is toch heel anders.
Jeetje dat is wel heel heftig, de mensen daar zijn dus ook niet echt heel aardig ?
één maand geleden
Reactie op elfj2
Wat leuk dat jullie dan nu ook samen een kindje verwachten. Ja voor ons is ...
Ja! Ah super leuk! Hopelijk krijgt hij wel drang om asap naar je toe te komen!
Ja!
Maar echt! Het is echt niet the American big dream. Ik zeg altijd it’s the American big hustle. Ja dat geloof ik direct. Veel meer overleven dan heerlijk relaxen.
Vooral de politie en dus bij aankomst de beveiliging. Letterlijk laten ze je gewoon voelen alsof je iets verkeerd gedaan hebt. Die energie is gewoon zo denigrerend.🤦🏼♀️