30 Reacties
19 dagen geleden
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! En ik hoop dat je eruit komt, wat dan ook de beste keuze voor jou i 🩷
19 dagen geleden
Zoals al eerder gezegd is het zeker een idee om een vertrouwenspersoon hierover te spreken, al is het de huisarts. Dr zijn altijd oplossingen 💗 En ook al eerder vermeld maar sluit mij er zeker bij aan: hij is zo stom geweest, laat hem maar weg gaan! Jij moet lekker aan jezelf kunnen denken en je kleine wondertje 💓
19 dagen geleden
Reactie op Geertjen97
De reactie is niet echt aardig, maar om dan zelf te gaan vloeken is ook nie ...
Ik vloek liever dan iemand een trap na geven.
19 dagen geleden
Reactie op Tantebieb
Achh gosiee meid, je bent nog maar 19 en begin je al met een jongen waar je ...
Voor een meid van 19 toch een stuk slimmer om dit te delen en advies te vragen dan jij die hier de wijsneus loopt uit te hangen door deze meid een rot gevoel aan te smeren.
Dingen gebeuren en ik vind haar keuze om het kindje te houden velen malen sterker dan het gewoon zomaar klakkeloos weg te laten halen.
We zijn allemaal jong en ieder heeft zijn eigen weg met eigen hobbels.
Ben toch erg benieuwd hoe perfect jij alles zelf altijd hebt gedaan maar dat stukje zelfreflectie zal vast ver te zoeken zijn wanneer je dit soort reacties plaatst.
19 dagen geleden
Mijn gedachte gaat anders dan wat ik gelezen heb.
Ik was ook 19 toen ik moeder werd en vreemdgaan was ook wat er gebeurde. Maar er was veel meer aan de hand. Als hij dus aan sexting heeft gedaan en er verder niets is qua denigrerend gedrag richting jou, zou ik je adviseren om te vragen met zoveel mogelijk rust waardoor hij dit gekozen heeft? Vreemdgaan is dit omdat het emotioneel is… maar ik weet dat mensen tegenwoordig niet zo goed meer weten wat liefde is en in 8 maanden relatie is er nog veel werk aan de winkel. Ze zeggen dat je elkaar na 9 maanden kan kennen maar tegelijkertijd zijn jullie allebei ook niet qua hersenen volledig ontwikkeld wat het bemoeilijkt qua emotioneel verbinden. Ben nu 31 en als ik terug ga toen ik 19 was had ik echt de capaciteit niet om dat te kunnen. Dus als dit iets is en verder is hij verantwoordelijk en is hij liefdevol en ondersteunend, dan zou ik relatie therapie adviseren. Er is een kindje onderweg.
19 dagen geleden
En ja ik snap wel dat hij ontkent. Mega schaamte is dit natuurlijk. Cheating on my pregnant girlfriend… Hij was in zijn defence op dat moment en misschien gewoon een kwetsbaar gesprek aangaan. Gesnapt worden is nooit leuk. Met dat gezegd te hebben, wat hij heeft gedaan is natuurlijk als eerst een vette no go.
19 dagen geleden
Reactie op SarahM8980
Ik vloek liever dan iemand een trap na geven.
Door het gebruik van vloeken kan je iemand ook een trap na geven. Zelf ben ik christen en kwetst het mij als mensen dat doen. Denk dat zoiets echt wel mag aangegeven worden
16 dagen geleden
Reactie op Geertjen97
Door het gebruik van vloeken kan je iemand ook een trap na geven. Zelf ben ...
Voor zover ik lees gaat dit topic niet over geloof. Erg spijtig voor jou dat je het vervelend vindt als ik vloek maar om er zo over door te gaan ben jij toch echt zelf degene die er het meeste aandacht aan besteed. De rest is hier gewoon om de TS te helpen namelijk.🤔