68 Reacties

één maand geleden

Reactie op Delanyz

Rond 23:30 ga ik slapen en wordt ‘‘s nachts tussen 4:30-5:30 wakker. Ik heb ...
Hahaha ik wou dat ik dat had. Ik ben echt kapot moe elke dag. Sinds een paar dagen word er gevraagd of ik mij wel goed voel 🙈🙈🙈 denk dat de wallen steeds zichtbaarder worden.

één maand geleden

Reactie op mies 28

Ik herken het heel erg. Ik val dagelijks rond 0130 pas in slaap en ben vana ...
Ja! Het is zo vermoeiend 😫! Ik probeer dan echt rust in mezelf te vinden maar om eerlijk te zijn is het zo jammer en onderbrekend. Heb je ook een extreme moeheid te pakken?

één maand geleden

Vannacht was het ook weer raak. Natuurlijk wel ook stress, want me vriend was geopereerd gister en moest in het ziekenhuis blijven een nachtje. Alleen weer geslapen van half 12 tot half 2 en dan wakker gebleven tot 4 en gelukkig nog kunnen slapen tot 9. Maar het is vermoeiend pff

één maand geleden

Gebruikt iemand kalmerende middelen? Of natuurlijke slaapmedicatie. Valeriaan? Melatonine? Of wellicht iets anders? Ik slaap nu bijna een maand super slecht. Nirt meer te doen. Ik wil graag sterk en uitgerust zijn voor de kraamweek ook

één maand geleden

Reactie op asma2025

Gebruikt iemand kalmerende middelen? Of natuurlijke slaapmedicatie. Valeria ...
Valeriaan en melatonine mogen helaas niet, of wordt in ieder geval afgeraden. Misschien contact opnemen met de huisarts als je echt aan te weinig slaap komt?

één maand geleden

Reactie op asma2025

Gebruikt iemand kalmerende middelen? Of natuurlijke slaapmedicatie. Valeria ...
Voor de zwangerschap wel, nu niet meer. Als het echt niet meer gaat kan de huisarts je wat slaapmedicatie geven. Maar probeer na het eten een wandeling te maken, raak je ook ontspannen van. Ook al ben je zo moe, misschien kamille thee. Heb wel metarelax gehaald, misschien dat dat helpt

één maand geleden

Ja! Het is zo vermoeiend 😫! Ik probeer dan echt rust in mezelf te vinden m ...
Ja ik ben op. Bij mij worden de vragen nu gesteld of ik mij wel goed voel 🙈🙈🙈 ik denk iets met kringen onder mijn ogen.

één maand geleden

Reactie op mies 28

Ja ik ben op. Bij mij worden de vragen nu gesteld of ik mij wel goed voel � ...
Ow nee! Hoe is jouw bloeddruk? Kom net bij de verloskundige vandaan 92/61. Ging even opzoeken en bij mij verklaart het alles…😨

één maand geleden

Reactie op mies 28

Hahaha ik wou dat ik dat had. Ik ben echt kapot moe elke dag. Sinds een paa ...
Haha ik kom de dag ook niet door hoor, maar middagdutjes vind ik ook lekker. Of lekker met dekentje op de bank tv kijken.

één maand geleden

De gedachte 'dit hoort erbij' helpt mij wel enigszins. Dit is voor nu, niet voor altijd. Maar ben deze week wel een stuk minder gaan werken omdat de energie gewoon op is, met vooral veel hoofdpijn tot gevolg.

één maand geleden

Reactie op Lunawordtgrotezus

De gedachte 'dit hoort erbij' helpt mij wel enigszins. Dit is voor nu, niet ...
Straks onderbroken nachten 🥺. Hoort erbij 😭

één maand geleden

Ja hoor, weer raak vannacht. Nog meer wakker? Ik kan alles zoveel minder goed relativeren 's nachts 🙈 Kan me er nu helemaal over opwinden dat ik alweer niet slaap.

één maand geleden

Ja hoor, weer raak vannacht. Nog meer wakker? Ik kan alles zoveel minder go ...
Hier ook wakker☹️

één maand geleden

Ja hoor, weer raak vannacht. Nog meer wakker? Ik kan alles zoveel minder go ...
Same! 😫

één maand geleden

Yes al ruim uur wakker

één maand geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Yes al ruim uur wakker
Ik ook bijna een uur! 😭

één maand geleden

Ik slaap gewoon echt niet meer door 😞😞😞

één maand geleden

Ik slaap gewoon echt niet meer door 😞😞😞
Ik lig vandaag ook al wakker vanaf 1 uur… meestal pas vanaf 4 uur😭.

één maand geleden

Mijn kleine stuiterbal denkt elke ochtend half 7 nou kan ik druk gaan doen in mama der buik

één maand geleden

Reactie op droom92

Ik lig vandaag ook al wakker vanaf 1 uur… meestal pas vanaf 4 uur😭.
Is toch niet te doen 😭😭😭. Ik weet soms echt niet hoe ik ready ga zijn voor de bevalling zo…