69 Reacties

één maand geleden

Reactie op lisaxx98

Voor de zwangerschap wel, nu niet meer. Als het echt niet meer gaat kan de ...
En slaap medicatie is ook niet alles. Ik dacht dat je hierbij niet of minder in de rem slaap komt, wat wel essentieel is. Wat jij beschrijft, probeer lekker te wandelen overdag, vit b op te doen en beweging. Bouw voldoende slaapdruk op. Wellicht helpt het om even uit bed te gaan als je echt niet meer kan slapen, even wat drinken beneden bijv. Even de gedachte wegwerken van "ik moet nu slapen ", want daardoor kom je juist niet in slaap. En probeer het na een halfuurtje opnieuw. En als dat niet lukt, liggen in bed is ook rusten. Vast niet zo effectief als echt slapen, maar je lichaam rust wel uit. Probeer dan overdag nog een powernap (20min) te pakken voor 15.00. Niet hierna, dan val je weer lastig in slaap in de avond. Hopelijk helpen deze tips :)

één maand geleden

Nog geen inslaap moment gehad omdat dit meisje even een hele kick show geeft!

één maand geleden

Wakkerrrrrr.. in het begin heel slecht geslapen, toen een tijdje beter (1 of 2 keer eruit voor plassen maar max een uurtje wakker) maar sinds 3 dagen (super maan?) Is het bar en boos

één maand geleden

Het ging een paar dagen beter, maar nu blijkbaar weer terug in mijn oude ritme😖 slapen van 2300-2/3.00 en dan wakker liggen tot rond 6.30😭 Iemand nog tips? Ben helemaal gesloopt inmiddels

één maand geleden

Reactie op MammaJoanne

Het ging een paar dagen beter, maar nu blijkbaar weer terug in mijn oude ri ...
Ik heb hier ook last van. Wat bij mij helpt is even gaan plassen en dan een luisterboek opzetten. Stel dan in dat deze na een bepaalde tijd zelf uitgaat en vaak val ik dan weer in slaap en wordt in de ochtend met oortje in wakker. Heb inmiddels al 20x het boek Pride and Prejudice (the sleepy bookshelf) geluisterd. Dit boek ken ik dus door een door waardoor mijn hoofd ik niet meer echt hoeft te luisteren naar het verhaal.

één maand geleden

Reactie op Smartie

Ik heb hier ook last van. Wat bij mij helpt is even gaan plassen en dan een ...
Goed idee, ik heb ook wel series die ik al tig keer heb gezien (ben niet zo'n lezer dus niet echt boeken die ik al vaker heb gelezen). Kan die ook aanzetten en dan proberen te slapen. Dankje! Vannacht uiteindelijk van 23.00-3.00 en van 6.30-9.30, voel me nu zo ontzettend brak

één maand geleden

Ik slaap voor geen meter. Vreselijk

één maand geleden

Het ging de afgelopen dagen zo goed en nu hebben de buren 6 huizen verderop hun weekend feest en staat de muziek en dreun ik m’n bed uit, dus nu na het plassen weer klaar wakker in plaats van dat ik in slaap kan vallen 😭😭😭

één maand geleden

Onze 2e zoon komt eigenlijk iedere nacht wel naar ons toe. Zo ook vannacht, of het was al vroeg in de ochtend geen idee.. Normaal wil hij dan wel weer verder slapen bij ons, maar nu sliep hij echt niet meer. Heel lief gaat mn man net met hem naar beneden, maar ik ben vervolgens ook klaarwakker 🙈 ik probeer te slapen, maar merk pijn bij mn ribben linkerkant (door het liggen op linkerzij), beetje pijn in bovenrug, en lig niet lekker en lukt me daardoor niet om nog ff lekker te slapen... Pff

één maand geleden

Slapen doe ik al zo lang slecht dat ik het niet eens meer zo erg vind , je went er toch aan uiteindelijk. Ik ben nu de halve nacht wakker geweest en vanaf 6 uur echt wakker. Maar dan probeer ik voornamelijk nog te rusten in bed tot ik echt honger krijg of er uit wil. Echter werk ik niet ivm bekkeninstabiliteit dus dan kan ik genoeg rust nemen overdag.

één maand geleden

Reactie op El.11

Slapen doe ik al zo lang slecht dat ik het niet eens meer zo erg vind , je ...
Alles went hè, ik heb ook afgeleerd om me er heel druk om te maken. Je verandert er zo weinig aan.

8 dagen geleden

Al goed en week dat ik 's nachts altijd wakker wordt en naar de de wc moet. Kan dan daarna altijd weer zo slecht in slaap vallen 🫠

8 dagen geleden

Eerder kon ik nog slapen .. maar nu lig ik al 2 uur wakker .. en straks met de kleuter naar Sinterklaas.. gaan jullie ook,

8 dagen geleden

Ik snap jullie zo erg elke nacht ben ik wakker om 0230 en pas om 0700 val ik weer in slaap. Ik ben blij met boeken en series hahaha

8 dagen geleden

Meestal 4.00 maar vandaag om 3.15 wakker en met geen mogelijkheid meer in slaap komen 🤪

8 dagen geleden

Reactie op Lotjos

Meestal 4.00 maar vandaag om 3.15 wakker en met geen mogelijkheid meer in s ...
Je kan altijd nog de box wedstrijd kijken ;)! Haha mijn man zit al voor de tv

8 dagen geleden

Hier ook al 2uurtjes wakker. Tussendoor wel even geslapen. Jongste is aan het overgeven. Al 2x bed vol en oudste daardoor ook steeds wakker. Hier kijkt m'n man ook boksen. Je moet wat 😂

8 dagen geleden

Zou het door de volle maan komen :p

8 dagen geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Hier ook al 2uurtjes wakker. Tussendoor wel even geslapen. Jongste is aan h ...
Oefff pittig nachtje dus!

8 dagen geleden

Reactie op Lisette1990

Zou het door de volle maan komen :p
Daar geloof ik wel in ja