27 Reacties

10 dagen geleden

4x per dag?! Meine gute... 1x in de week vind ik momenteel al een opgave haha. Hij mag in z'n handjes knijpen die kerel van jou! Maar doe vooral wat voor jou nog goed voelt! Maak het vooral bespreekbaar met hem. :-)

10 dagen geleden

Hier gister ook sex gehad ben nu 29 weken en 3 dagen maar is niet echt een succes hahahaha We liggen altijd op 1 lijn als de 1 niet wil dan laat je elkaar met rust en soms maak ik me man gewoon wakker met alvast wat voorbereiding dan word ie wakker en dan gaat ie vanzelf ook wel mee we doen er niet zo moeilijk over

10 dagen geleden

4 x per dag is dat een grapje?

10 dagen geleden

4x per dag?🙈 Hier ben ik al blij met 1x keer in de 2 weken. Op dit moment 30 weken en 2 dagen zwanger

10 dagen geleden

Hij is helemaal verbaasd met jullie reactie 😂 maar ik vind dat hij ook echt niet moet zeuren en al blij moet zijn met 1x per dag😅

10 dagen geleden

Moest hier wel om lachen, ik heb geen eens tijd om 4 x per dag te eten 🤣🫣 Bij ons 1 x per week, vind wel genoeg 😂

10 dagen geleden

4 keer per dag? 😧 Meine gutte! Ik vind 2x per week al een opgave 🤣

10 dagen geleden

Waar haal je de tijd uberhaupt vandaan joh! Mijn vriend is al de deur uit voordat ik en mijn zoon opstaan, dus na werk dan de sport- muziekclubjes en eten tegen de tijd dat wij tijd met zn 2en samen hebben wil ik al uurtje later naar bed haha Hier hadden wij het weekend toevallig zomaar ineens 3keer seks maar daarvoor in de hele maand maar éen keer. Net of we wel/niet energie en tijd voor elkaar hebben. Maar is 'gemiddeld' eens per week. Gewoon je eigen behoeften volgen en met elkaar over blijven praten, zo heb ik deze zwangerschap wel veel behoefte aan intimiteit maar veel meer niet-seksuele intimiteit. Dus samen douchen of even knuffelen op de bank, vooral savonds even rustig tijd samen zonder schermen..

10 dagen geleden

Pff nou hier is het als we wakker worden sowieso al 1x en in de avond 2 a 3 x

10 dagen geleden

Sex? Wat is dat? 🤣🙈 Sex staat hier op een super laag pitje. Mijn libido is compleet weg tijdens de zwangerschap.

10 dagen geleden

1x in de week hebben wij sex. Ben bijna 32 weken.

10 dagen geleden

Reactie op M_1986

Sex? Wat is dat? 🤣🙈 Sex staat hier op een super laag pitje. Mijn libido ...
Nou dat hahahah, we hebben het echt al een paar maanden niet gedaan, er kwam ook steeds weer wat tussen. Dan een blaasontsteking, toen een buikgriep, man die zelf heel moe was van drukte op werk etc etc. Hier zou het eerst weer een hele puzzel moeten zijn om te kijken wat nog werkt met die grote buik 😂 Hij vind het ook gewoon heel eerlijk niet opwindend, ondanks dat hij mij wel echt mooi vind en we wel genegenheid naar elkaar hebben. Dus hier liggen wat dat betreft gelukkig wel aardig op één lijn haha

10 dagen geleden

Ik denk alleen maar waar haal je de tijd vandaan met 4x op een dag 🤣😱😂 Hier is het bar weinig sinds de zwangerschap. Mijn libido is 0,0 en heb veel bekkenpijn. Dus als we dan een x sex hebben eens in de maand 😅 moet ik daar lichamelijk een paar dagen van bij komen, zoveel pijn heb ik dan in me bekken dat lopen al een opgave is

10 dagen geleden

Ben ik de enige die het bijzonder vind dat de TS deze topic start nadat ze een uur daarvoor een topic heeft gestart over angsten om de VK te bellen na dreiging eerdere vroeggeboorte? Ook bijzonder dat TS 5 maanden geleden een topic opent dat haar partner in de gevangenis zit en voorlopig niet vrij komt en nu 4 x per dag sex heeft..

10 dagen geleden

Nou als t aan mijn man ligt 10x per dag, maar hey ik bepaal wanneer en of ik überhaupt zin heb😅😜 Ik moet wel zeggen dat ik een petit buikje heb, conditioneel veel energie heb en vrijwel alles nog kan doen. (32 weken)

10 dagen geleden

Reactie op nvg1989

Ben ik de enige die het bijzonder vind dat de TS deze topic start nadat ze ...
Als je vragen heb over mijn privé kan je me een berichtje sturen, gooi niet alles zo hier op internet voor iedereen💋

10 dagen geleden

Reactie op nvg1989

Ben ik de enige die het bijzonder vind dat de TS deze topic start nadat ze ...
Had ik idd ook al gezien en dat hij niet aanwezig zou zijn bij geboorte etc...

10 dagen geleden

Als je vragen heb over mijn privé kan je me een berichtje sturen, gooi niet ...
Maar.. Als je bang bent voor vroeggeboorte lijkt 4 keer seksen per dag me echt zeer onverstandig..

10 dagen geleden

Reactie op Ravne

Maar.. Als je bang bent voor vroeggeboorte lijkt 4 keer seksen per dag me e ...
Artsen in het ziekenhuis hebben er geen bezwaar zolang er geen vocht of bloed verlies is

10 dagen geleden

Aaaaaand she's gone