15 Reacties

8 maanden geleden
Bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet. Bij mijn tweede zwangerschap 1 kleine boven mijn navel. Maar toen was ik ook veel dikker en had ik uiteindelijk ook zwangerschapsdiabetes. Wel ergens in het laatste trimester gekomen. Zoals iemand anders ook zegt na de tijd ook wel mooi "weggetrokken". Valt helemaal niet op. Ik zou het perdoonlijk ook niet erg vinden als het wel zo was. Nu 25 weken zwanger van de 3e. Voorlopig nog niks nieuws te zien. Maar het kan zelfs bij je bevalling komen. Je doet er toch vrij weinig aan.

8 maanden geleden
Bij de eerste heel veel gekregen in de laatste week. Waren keurig wit gekleurd inmiddels maar nu bij de volgende zwangerschap worden ze weer groter en donkerder… slechte genen hier helaas😅

8 maanden geleden
Op mijn buik nog niets te zijn, mijn borsten konden echter de groei niet bijbenen, daar heb ik nu wel al striae 🫣
Ik heb ze al sinds mijn puberteit op mijn bovenbenen door een groeispurt, vervagen heel erg qua kleur, dus maak me er niet al te druk om

8 maanden geleden
bij mijn eerste kindje gesmeerd tot het einde… iknow, het zit in je genen of niet ( striemen krijgen ) dit ging goed tot 30 weken toen kreeg mijn buik een groei speurt en zat ik uit eindelijk onder de striemen😬 op het moment bijna 27 weken zwanger van de tweede, tot nu toe nog geen striemen. Benieuwd hoe dit veder verloopt.. 🫣

8 maanden geleden
Bij m'n vorige zwangerschap (dat was een tweeling. Maar mijn buik is nu net zo groot, met 1) schoten de striemen er in 2 dagen voor de bevalling 🤭🥲. Ik voelde 't gebeuren. Lag op bed (al weken in het ziekenhuis op dat moment) en ineens voelde 't alsof m'n huid onderaan m'n buik knapte. Toen ik in de spiegel keek zag ik ineens allemaal striemen.
Nu, 3,5 jaar later, zijn ze nauwelijks nog zichtbaar. En nog geen nieuwe van deze zwangerschap. Ben benieuwd.

8 maanden geleden
Bij mijn eerste geen striemen. Nu 27 weekjes van de tweede en toch al enkele striemen te zien.. 🐯