8 Reacties

één maand geleden

Ik herken het gevoel dat je beschrijft niet. Als het niet fijn voelt zou ik gewoon even de verloskundige bellen.

één maand geleden

Verloskundige bellen. Ik herken dit niet. Klinkt niet fijn iig

één maand geleden

Ik heb dit wel als ik verkeerde beweging maak of soms wat harder over me buik wrijf... alsof ik dan een elektrische shock krijg en dan voelt de huid ook even verdoofd...

één maand geleden

Reactie op mamasimone

Ik heb dit wel als ik verkeerde beweging maak of soms wat harder over me bu ...
Ja ik heb het dan sinds vannacht en ik lag gewoon stil en deed niets 😅 en dan is het echt m’n onderkant baarmoeder waar je normaal je menstruatie krampen hebt, alleen dan nu dit gevoel en aan de binnenkant ipv aan de oppervlakte :) Als het vandaag aanhoud ga ik naar de vk bellen Het is gelukkig niet erger geworden

één maand geleden

Alsof er elektrische stootjes haast je vagina intrekken? Bij mij is dat namelijk dat de baby op m’n blaas trapt of met z’n hoofdje ligt te drukken…

één maand geleden

Reactie op Goudvisje

Alsof er elektrische stootjes haast je vagina intrekken? Bij mij is dat nam ...
Nou het voelt meer alsof op de plek van je menstruatie pijn daar de stroom/schokjes zijn en dat trekt door de gehele onderkant 😅

één maand geleden

Klinkt alsof je baby op een zenuw ligt? Voor de zekerheid even met je VK bellen :)

één maand geleden

Heel herkenbaar! Bij mij zit ie dan lekker met z’n handjes te kietelen op mn cervix 😂 ik spring soms gewoon de lucht in ervan