62 Reacties

8 dagen geleden

Haha, ik was ook 23 bij mijn eerste en had hetzelfde gevoel. Veel mensen vinden 23 niet zo heel jong, kom je vanzelf achter! Beter jong en fit dan oud en versleten 💪🏼

8 dagen geleden

Ik was 28 bij mijn eerste. Wel bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Maar vooral niks aantrekken van wat anderen vinden. Ik denk dat het op een zwangerschapscursus sowieso reuze meevalt. Vaak is het heel leuk om anderen in dezelfde fase te ontmoeten.

8 dagen geleden

Ik ben nu 22 en kleintje is 1,5. Krijg vaak scheve gezichten, maar moet je je niks van aan trekken. Wij weten zelf beter toch?

8 dagen geleden

Gemiddeld werden vrouw voor het eerst moeder toen ze 30.3 jaar oud waren in 2022. Kan nu wel ietsje hoger liggen. Ben zelf 32.5 bij mijn eerste.

8 dagen geleden

Ik ben 33 zodra het kleintje geboren wordt. Maar ik heb dan ook eerst nog 2 masters gedaan voor ik aan kinderen wilde beginnen. :-)

8 dagen geleden

Ik was 22 toen ik zwanger was van me eerste en 23 toen ik bevallen ben. Nu 24 en zwanger van nummer 2 en zal of net niet of net wel 25 zijn wanneer ze geboren word 😊. In mijn omgeving ben ik trouwens ook de jongste. De andere mamas met die ik contact heb zijn allemaal wat jaren ouder.

8 dagen geleden

Toen ons zoontje was geboren was ik ook 23 jaar, bijna 24 . En nu zwanger van ons dochtertje en ben ik 26 😄 ik vind 23 absoluut niet te jong.

8 dagen geleden

Ah, wat jammer dat je je zorgen maakt over wat anderen van jouw leeftijd vinden. Hopelijk trek je het je niet teveel aan.. in mijn zwangerfit groep loopt vanalles rond qua leeftijden en niemand oordeelt hoor. super leuk dat we allemaal in elk geval iets gemeen hebben toch. Ik was 29 bij mijn eerste (nu 33 bij de tweede) maar ik ben een grappenmaker met best een grote mond dus soms voel ik me ook een stuk jonger dan de wat serieuzere moeders haha. Leeftijd is maar een getal!

8 dagen geleden

Huh maar dan ben je geen tiener moeder hoor. En ik was 21 met m'n zoontje gepland en alles gewoon op orde

8 dagen geleden

31 bij de eerste. Nu 32 zwanger van de tweede. Ah niks van aantrekken hoor. Dat mensen zich lekker met zichzelf bemoeien pff. Ik denk dat je vooral met zo’n cursus verschillende leeftijden tegenkomt. Komt helemaal goed 🫶🏽

VRIEND

8 dagen geleden

Ik was 25 toen mijn zoontje geboren werd. Een week later trouwens 26 😂

8 dagen geleden

Ik was 22 van mijn eerste 27 van mijn 2de en nu zwanger van me 3de op mijn 34ste dus nee 23 valt echt wel mee

8 dagen geleden

Ik was 19 met de eerste 💝 21 met de tweede 💙 31 met de derde, 32 met de vierde 🦋, 33 met de vijfde 🌈 en nu 37 van jawel baby 6 💙

8 dagen geleden

Ik was 28, maar ook toen zeiden mensen dat ik jong was (😂!). Als het alleen aan mij had gelegen was ik met 21 al begonnen eraan😊

8 dagen geleden

Ik ben juist het omgekeerde, bejaard zwanger (38). Of je bent te oud of te jong. Mensen vinden overal wel wat van

8 dagen geleden

18 zwanger, 19 bevallen. 19 zwanger, 20 bevallen. Ik zei wanneer mensen zeiden ohhh je bent wel jong zeg! “Het kan altijd jonger hè!” 23 is helemaal niet super jong. Ik zou zeggen mijn pre frontale context is bijna volledig af. Had je niet gedacht?😜

8 dagen geleden

Ik ben 24 en straks mamma van 2, omdat ik zwanger ben van een tweeling🥰 Qua uiterlijk word ik ook altijd jonger geschat, maar omdat ik verder wel volwassen en zelfstandig ben vind niemand me echt jong. Wel als ik het vertelde soms 'Huh? Maar hoe oud ben je dan?' maar verder gelukkig niet. Ik denk dat je zelf heel goed kan aanvoelen of je eraan toe bent. Ik heb ook een vriendin en die zit echt nog volop in het studentenleven 'lang leve de lol en zuipen', dus ik herken wel dat het ook een leeftijd is met grote verschillen😅

8 dagen geleden

Ik ben 29, maar heb ook nog een hele jonge kop. Werk in een winkel en klanten behandelen mij ook alsof ik een tienermoeder ben, al helemaal omdat ik mijn trouwring niet meer kan dragen op dit moment 🙈

8 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ik ben juist het omgekeerde, bejaard zwanger (38). Of je bent te oud of te ...
Dit heb ik ook, 37 en zwanger van mijn eerste.

8 dagen geleden

28 jaar toen ik beviel van mijn eerste kindje. Nu 33 als mijn 3de geboren wordt. Je moet er niet mee zitten juist goed dat je een cursus gaat doen!