62 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben 23 jaar en zwanger is helemaal niet jong, ik vind het een prachtige leeftijd

11 dagen geleden

Ik ben 31 jaar. Ik woon samen met mijn verloofde in ons koophuis. Mij is zelfs gevraagd of het gepland was... Nee, we hebben voor de lol een traject gevolgd😅 Met andere woorden: mensen hebben altijd wat te zeuren! Niks van aantrekken. Prachtig dat het jullie gegund is op zo'n mooie leeftijd.

11 dagen geleden

Hoi hoi, ik ben momenteel 32 weken zwanger van ons eerste kindje en ik ben 20 jaar. Bij ons was het gepland/welkom. Je moet je niks aantrekken van wat mensen denken, ze zullen altijd en overal een mening en vooroordeel over hebben. Zolang jij je goed voelt, gelukkig voelt, blij voelt en gezond voelt dat is het enige wat belangrijk is! 💕

11 dagen geleden

Ik was 24 bij de eerste en ben nu (bijna) 32 bij de tweede!

10 dagen geleden

Ik was ook 23 bij de eerste en voelde me exact zoals jij. Ook veel mensen die vroegen of het wel gepland was en of ik wel een partner had 🫠. Nu zwanger van de tweede, een paar jaar ouder en nu reageren mensen wel normaal en voel ik me ook niet zo’n tienermoeder. Ik vond het echt heel vervelend en gaf echt een domper op m’n zwangerschap. Ik schaamde me gewoon om naar buiten te gaan omdat ik me zo rot voelde door alle opmerkingen… snap je dus heel goed. Maar probeer toch om het je niet aan te trekken, hoe moeilijk ook. Het is zo’n bijzondere tijd en het is jammer als je er niet van kunt genieten of dingen gaat laten!

10 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ik mag met mijn 38 nog steeds mijn ID kaart laten zien als ik een kraslot w ...
Whaha serieus?? Eeuwige jeugd!

10 dagen geleden

Reactie op Kieken

Whaha serieus?? Eeuwige jeugd!
Geen idee wat het is Maar wordt ook altijd tegengehouden bij de Vrienden van Amstel. Soms wel irritant maar zorgt er wel voor dat ik altijd mijn ID mee heb 🤣

10 dagen geleden

Leeftijd is maar een getal he! Het zegt werkelijk niets over hoe je een kind opvoed, de normen en waarden die je een kind meegeeft, laat staan de liefde, knuffels en aandacht waar de dagen en nachten mee gevuld zijn! Genoeg lapswansen die 40+ zijn en genoeg jonge toegewijde ouders! Het is maar een getal ;)

10 dagen geleden

Ik ben 40 en ook ik krijg de vraag of t wel gepland was. Als je ook maar een beetje buiten de “norm” bent vinden mensen er al wat van 🤷🏼‍♀️

10 dagen geleden

Ik ben 30 en mijn man 41 jaar. Vooral mijn man krijgt soms vervelende opmerkingen, trekken we ons lekker niks van aan! 😆

10 dagen geleden

Het leven loopt zoals het loopt. Ik was 35 toen ik voor het eerst zwanger was. (In mijn 20 veel gereisd en geen vaste relatie) Als je de keuze maakt voor een kindje, bewust of niet helemaal gepland (klinkt altijd zo stom maar je weet wel wat ik bedoel) dan is dat toch voor jou/jullie helemaal goed. Mensen vinden overal wel wat van, mij zullen sommigen wel te oud vinden om zwanger te zijn (39). Wees trots op jezelf, op welke leeftijd je ook een kindje mag dragen, het is wonderlijk. Laat iemand anders dat magische gevoel niet beïnvloeden. 💖

10 dagen geleden

Reactie op Dayna1994

Ik ben 30 en mijn man 41 jaar. Vooral mijn man krijgt soms vervelende opmer ...
Wij hebben hier nog een groter leeftijdsverschil en mijn partner is nog een stuk ouder. Maar hij hoort dus nooit wat , krijgt echt alleen maar leuke opmerkingen

9 dagen geleden

Ik was 21 bij m’n eerste en nu 24 bij m’n tweede! No stress sommige mensen worden nu eenmaal sneller volwassen en weten sneller welke richting ze uit willen 😘 ik wist bv al van heel jong dat ik snel mama wou worden en heb er nog geen seconde spijt van gehad 😊 lekker van genieten!

9 dagen geleden

Fantastisch dat je nu al moeder wordt zeg! Gefeliciteerd 😃 Ik word 39 over twee weken en word over 10 weken voor het eerst moeder. Jij te jong? Misschien ben ik wel te oud 😉🤣 Nee hoor meid, laat mensen lekker denken wat ze willen en ga voor je eigen geluk!! Mensen hebben altijd wel een mening en die ventileren ze maar al te graag. Lekker lak aan hebben. Er staat ons iets moois te wachten!! Geniet ervan. Hele mooie zwangerschap nog!!

9 dagen geleden

Trek je er niks van aan! Ik werd net voor m’n 23e verjaardag voor het eerst mama, en geen seconde spijt van gehad. Ik ben nu 29 en in verwachting van ons 4e kindje. M’n man is 1,5 jaar jonger en krijgt op z’n werk ook regelmatig flauwe opmerkingen. Maar wij zijn blij om jonge ouders te zijn en nog volle energie te hebben om er lekker met elkaar op uit te gaan 😃 (en de gebroken nachten te overleven hahaha maar dat wil je vast nu even niet horen 😂)

9 dagen geleden

Ik ben momenteel zwanger en zelf 22 jaar oud.

9 dagen geleden

Ik was bij mijn eerste 21 toen ik zwanger was & 22 toen in beviel. Ik ben op het moment in verwachting van de 2e en ik ben nu 24!🩷🩵

3 dagen geleden

Bij mijn eerste zwanger op mijn 24e en bevallen toen ik 25 was. Als het meteen raak zou zijn geweest toen we de wens kregen, dan was ik al zwanger op mijn 23e ook dus ik vind het helemaal niet jong.

3 dagen geleden

23 is een prima leeftijd als je het mij vraagt. Ik was zelf 18 van de eerste 20 van de tweede 23 van de derde en nu 31 van de vierde. Ook ik voelde me altijd ‘raar’ aangekeken door andere moeders maar na jaren trek ik me daar niets meer van aan. Je zult vast een goede moeder worden 🌸